|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:klopt ja, toen vond ik ze enorm tegenvallen |
|
Het is niet eens zo heel erg mijn soort muziek, maar die gitarist is wel idioot goed! |
|
|
|
Hierbij nog een paar foto's van het optreden van Therion en supports in 013 van gisteravond 16 februari!!! Sabaton Grave Digger Therion De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Nou, ik ben benieuwd..... Moet vanavond nog! Word er gezongen of voorgelezen? Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Kan me redelijk vinden in je bevindingen. Desondanks vond ik het een geweldige show en heb volop staan te genieten. |
|
Therion live is anno 2007 nog maar een schaduw van wat het ooit geweest is. Zowel optisch al muzikaal chaotisch, geen frontman maar 8 verschillende persoonlijkheden die allemaal tegelijk om aandacht schreeuwen. Grootste eikel: meneer Snowy Shaw met zijn ab king pro spiertjes en adhd gedrag. En inderdaad: het zangwerk, diep triest. Het geluid idem, twee gitaristen en geen vette sound... . Pas later, toen de helft vamn de muziek van tape kwam (keyboard, koorsamples etc.) klonk het acceptabel. Wel gaaf dat toen ze die sequencer aanzetten meteen de stoppen eruit vlogen. Dat was ff balen. Daarna was het geluid dus wel acceptabel, en wonder boven wonder: de gitaren klonken ineens ook vet. Ook van tape, of is de geluidsman ineens wakker geworden? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ben ook geweest. Helaas Sabaton gemist!!! Klote file door die carnaval.... Gravedigger is niet echt een sterke liveband, maar heb er toch onwijs van genoten. Therion is niet mijn stijl. Dit wist ik al vantevoren, maar wilde toch naar sabaton en gravedigger, dus namen we Therion maar voor lief. Wel een leuk decor, maar om nou continu van plekje te wisselen? Want dat was wat ze deden, achter het hekje, voor het hekje. op het bruggetje, naast het bruggetje. Ach tja, was weer een lekker avondje metal! |
|
quote: Ben ik even blij dat ik ze nog nooit eerder had gezien dan. Ik vond Therion wel goed. Dat ze vroegah veel beter waren wist ik dus allemaal niet. Mooi meegenomen dus. Dusja.. hoe het hoorde te klinken weet ik ook niet. Vond alleen Grave Digger na 20 min dodelijk saai. Wat lijkt dat toch allemaal hetzelfde zeg. Ik heb 1 cd van hun die wel leuk is ansich. Maar om nu 1 uur ernaar te luisteren? Nee dat is niks. Enja Sabaton was natuurlijk leuk om te zien, jammer dat er nog maar zo weinig mensen waren. Ik vond het zeker een geslaagde avond en ga Therion en Sabaton zeker op Graspop bekijken ( volgens mij komen ze daar ook.. ). You're running in circles |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |