IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Therion, 16-02-2007 013 Tilburg Vorige pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 15-02-2007 19:04 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 14 juli 2006 13:06 schreef fleur het volgende:
therion was vorig jaar op summer darkness
wel opletten!!
klopt ja, toen vond ik ze enorm tegenvallen

cynic
Usericon van cynic
Posted 15-02-2007 20:35 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Het is niet eens zo heel erg mijn soort muziek, maar die gitarist is wel idioot goed!

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 17-02-2007 12:58 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Therion zette een goede show neer, maar deze line-up kan niet tippen aan de voorgaande m.b.t. de tenoren en sopraans.
Enkele oude nummers gespeeld, Snowy Shaw (King Diamond, Mercyful Fate, Memento Mori en Notre Dammme) eist wel een erg dominante positie op.
En Christopher is gestopt met zingen, dus van de eerste 3 platen wordt niets meer gespeeld.
Dan waren ze 2 jaar geleden met Lemuria en Sirius B stukken overtuigender.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 17-02-2007 13:05 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan nu online op: http://www.metalshots.com

Eus
Usericon van Eus
Posted 17-02-2007 14:54 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hierbij nog een paar foto's van het optreden van Therion en supports in 013 van gisteravond 16 februari!!!

Sabaton

Grave Digger

Therion

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 17-02-2007 18:21 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Nou, ik ben benieuwd..... Moet vanavond nog!
Word er gezongen of voorgelezen?

Spel vouten zijn cool!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-02-2007 18:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2007 12:58 schreef axegrinder het volgende:
Therion zette een goede show neer, maar deze line-up kan niet tippen aan de voorgaande m.b.t. de tenoren en sopraans.
Enkele oude nummers gespeeld, Snowy Shaw (King Diamond, Mercyful Fate, Memento Mori en Notre Dammme) eist wel een erg dominante positie op.
En Christopher is gestopt met zingen, dus van de eerste 3 platen wordt niets meer gespeeld.
Dan waren ze 2 jaar geleden met Lemuria en Sirius B stukken overtuigender.

Kan me redelijk vinden in je bevindingen. Desondanks vond ik het een geweldige show en heb volop staan te genieten.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 20-02-2007 0:18 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Therion live is anno 2007 nog maar een schaduw van wat het ooit geweest is. Zowel optisch al muzikaal chaotisch, geen frontman maar 8 verschillende persoonlijkheden die allemaal tegelijk om aandacht schreeuwen. Grootste eikel: meneer Snowy Shaw met zijn ab king pro spiertjes en adhd gedrag. En inderdaad: het zangwerk, diep triest. Het geluid idem, twee gitaristen en geen vette sound... . Pas later, toen de helft vamn de muziek van tape kwam (keyboard, koorsamples etc.) klonk het acceptabel. Wel gaaf dat toen ze die sequencer aanzetten meteen de stoppen eruit vlogen. Dat was ff balen. Daarna was het geluid dus wel acceptabel, en wonder boven wonder: de gitaren klonken ineens ook vet. Ook van tape, of is de geluidsman ineens wakker geworden?

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

missmoonlight
Usericon van missmoonlight
Posted 20-02-2007 19:00 by missmoonlight Wijzig reactieProfiel van missmoonlightQuote dit bericht

Ben ook geweest. Helaas Sabaton gemist!!! Klote file door die carnaval.... Gravedigger is niet echt een sterke liveband, maar heb er toch onwijs van genoten. Therion is niet mijn stijl. Dit wist ik al vantevoren, maar wilde toch naar sabaton en gravedigger, dus namen we Therion maar voor lief. Wel een leuk decor, maar om nou continu van plekje te wisselen? Want dat was wat ze deden, achter het hekje, voor het hekje. op het bruggetje, naast het bruggetje.
Ach tja, was weer een lekker avondje metal!

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 20-02-2007 19:29 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2007 0:18 schreef MR Klister het volgende:
Therion live is anno 2007 nog maar een schaduw van wat het ooit geweest is. Zowel optisch al muzikaal chaotisch, geen frontman maar 8 verschillende persoonlijkheden die allemaal tegelijk om aandacht schreeuwen. Grootste eikel: meneer Snowy Shaw met zijn ab king pro spiertjes en adhd gedrag. En inderdaad: het zangwerk, diep triest. Het geluid idem, twee gitaristen en geen vette sound... . Pas later, toen de helft vamn de muziek van tape kwam (keyboard, koorsamples etc.) klonk het acceptabel. Wel gaaf dat toen ze die sequencer aanzetten meteen de stoppen eruit vlogen. Dat was ff balen. Daarna was het geluid dus wel acceptabel, en wonder boven wonder: de gitaren klonken ineens ook vet. Ook van tape, of is de geluidsman ineens wakker geworden?

Ben ik even blij dat ik ze nog nooit eerder had gezien dan. Ik vond Therion wel goed. Dat ze vroegah veel beter waren wist ik dus allemaal niet. Mooi meegenomen dus. Dusja.. hoe het hoorde te klinken weet ik ook niet.
Vond alleen Grave Digger na 20 min dodelijk saai. Wat lijkt dat toch allemaal hetzelfde zeg. Ik heb 1 cd van hun die wel leuk is ansich. Maar om nu 1 uur ernaar te luisteren? Nee dat is niks. Enja Sabaton was natuurlijk leuk om te zien, jammer dat er nog maar zo weinig mensen waren. Ik vond het zeker een geslaagde avond en ga Therion en Sabaton zeker op Graspop bekijken ( volgens mij komen ze daar ook.. ).

You're running in circles

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com