![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De IBAN code begint ook altijd met twee letters (afhenkelijk van het land naar waar je betaald) - BE, NL , DE , ... Engeland kent dit systeem niet, alle andere europese landen wel signature ![]() |
|
quote: Handige methode1 Suck my piss ![]() |
|
Ja? En? Wat is je punt met dit topik dude? ![]() ![]() |
|
quote: iedere keer als ik koop of verkoop dan moet ik het opnieuw uitleggen , nu kan ik gewoon zeggen: "zie topic..." ![]() signature ![]() |
|
O? Bij mij (ABNAmro) staat het allemaal gewoon haarfijn uitgelegd op 1 van de vele help-pagina's. Lijkt me logisch. Scheelt de bank veel helpdeskmedewerkersuren *pfoe* ![]() ![]() |
|
nog es voor het gemak ![]() signature ![]() |
|
De n00b heeft het voor mekaar gekregen ![]() ![]() |
|
quote: Tsja... De bank ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Rabobank heeft nog simpeler, daar hoef je alleen iban in te vullen, rest vult die zelf aan. En bedrag staat met 2 werkdagen op de rekening! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-01-2007 7:56] ![]() |
|
Ik heb er ook nooit problemen mee gehad. Je eigen IBAN-nummer staat bij de bankgegevens, en als een buitenlander geld overgemaakt wil zien, geeft hij z'n IBAN-nummer wel. De rest staat bij het transactieformulier overduidelijk aangegeven. Bij de ABN in ieder geval. ![]() |
|
voor het gemak BIC : GEBABEBB IBAN : BE55 0013 4189 2744 Fortis Melle ![]() signature ![]() |
|
quote: Werkt perfect ja, zeer tevreden en nog nooit last gehad van storingen. Al moet ik zeggen dat Rabo Internetbankieren in het begin moeite had met Firefox. Iemand trouwens al ervaring met Rabo Mobielbankieren? ![]() |
|
quote: Waar vind ik die optie ergens bij Rabobank internet bankieren? Ik zoek me helemaal blauw maar ik zie het nergens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Moet je wel kiezen voor betalen naar het buitenland, dan moet het ervoor komen als het goed is. ![]() |
|
Kost weer een FUCKING hoop moeite om mijn eigen geld kwijt te raken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik wil je mijn bankrekeningnummer wel geven hoor. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ga gerust je gang. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Dus als ik geld wil van bijv. een Amerikaan geef ik hem mijn IBAN en dan komt het helemaal goed? ![]() |
|
+1 signature ![]() |
|
quote:Betalen buitenland ... blontje ![]() ![]() |
|
quote: Ja, Amerika ligt in Europa! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Even wat anders, ik wil wat in de UK bestellen en moet een veld VAT ID invullen. Maar wtf is dat, iemand? ![]() |
|
Dat is volgens mij alleen nodig als je een bedrijf/stichting etc. bent (inschrijvingsnummer/btw-nummer van de Kamer van Koophandel o.i.d.). VAT = Value Added Tax (zelfde als BTW hier). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 12-01-2007 21:06] ![]() |
|
Maar het is een verplicht veld. En dat voor een shirt. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |