|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:waar is het dan? |
|
Engeland, little britain shirt. |
|
quote:Bedoel website eigenlijk (url). |
|
|
|
Als je VAT niet invult doet die het ook gewoon, staat denk ik per ongeluk in het vet. |
|
Hmmm, ja, die rechterkant gaf bij mij ook allemaal rode tekens op. Ik ga er morgen nog eens goed over nadenken, nu even bier drinken. |
|
ktrnr.4573055130 blz.87050000 Ehm, wat is dit? Ik moet wat centen overmaken naar Duitsland en die vent stuurt me deze gegevens (ja okee, nr iets verandert) waar staan die letters voor? |
|
quote: dat is een dik boek www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Geen idee wat dit is, maar je heb BIC en IBAN nodig en dat is dit duidelijk niet. |
|
quote: Ja en dat stuurt die Duitser niet, ondanks herhaaldelijk naar vragen. Maar goed, dat is niet de vraag |
|
quote: Die eerste is zijn bankrekeningnummer en die tweede is het nummer van de bank (dat komt omdat - in tegenstelling tot hoe het bij ons geregeld is - in Duitsland hetzelfde bankrekeningnummer bij meer dan 1 bank kan voorkomen; lekker handig he?). Maar inderdaad is bij EUR-betalingen tegenwoordig IBAN/BIC verplicht, dus je zult nog even wat harder bij 'm moeten gaan zeuren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hmmz, ik heb hem nog maar 5 mailtjes gestuurd daarover.. |
|
Kan je niet ook zonder bic/iban geld overmaken als je 5 of 10 euro extra kosten betaald? Zenial |
|
quote:Precies. Ktnr staat dan ook voor Kontonummer, en BLZ voor Bankleitzahl. -> Oh ja. Over die IBAN/BIC codes. Duitsers noemen het vaak SWIFT in plaats van BIC. Beide correct, overigens. [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 23-01-2007 22:49] Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Met ABN niet stond er. Vanaf 1 januari 2007 (na afloop van de overgangsperiode) worden betalingen zonder IBAN niet meer verwerkt. Hiermee wordt tevens voorkomen dat de betaling door de bank van de begunstigde wordt afgekeurd |
|
Zuuuuhucht! Die kerel zegt dus geen IBAN en BIC te hebben, potverdorie. Dus ik ben maar gaan googlen en kwam op de volgende site uit.. http://www.iban-rechner.de/bic_und_iban.0.html Hier kan men dus IBAN berekenen en BIC opvragen voor Duitsers die geen woord engels spreken en geen idee hebben hoe geld te ontvangen uit het buitenland. |
|
In Nederland staan die 2 codes overigens elke keer met kleine lettertjes onderaan je bankafschrift (bij de meeste banken iig). Heeft even geduurd aleer ik dat in de gaten had. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: signature |
|
quote: Ook in België Je moet die codes echter wel eerst eens een keer gebruikt hebben... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Staan vaak ookop je internetbankieren pagina ergens vermeld. |
|
Klopt het dat ik met rabo internet bankieren geen geld naar Iban nummers sturen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Lijkt me sterk. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heb het even niet bij de hand, maar ik meen me te herinneren dat internationaal betalen een aparte optie is bij telebankieren van de Rabobank (dus je kan niet gewoon betalen kiezen) Life doesn't get much better than this! |
|
Ja |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |