![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze in 2003 opgerichte Australische metalcore band? www.myspace.com/parkwaydrive http://www.youtube.com/watch?v=5fuMGlEDDAA&search=parkway%20drive ![]() |
|
quote: Ik heb ze laatst ook op Rumoer in Sevenum gezien. Op het begin waren er wat technische problemen maar toen die waren opgelost was het echt een bruut optreden ![]() |
|
ik ken ze ook ![]() ![]() ![]() |
|
Tyfus heeft deze band een stel veedddeeeee riffs zeg ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() |
|
Heeeeeeele gave band dit! Ze staan op donderdag 1 maart in de Goudvishal samen met The Warriors ![]() ![]() |
|
en gaan mee met die taste of chaos tour... ![]() |
|
De Amerikaanse Tour dan neem ik aan? In ieder geval niet degene die morgen Nederland aandoet... ![]() |
|
Nee ze doen zelfs de amerikaanse niet! Ze doen alleen de datums in Australie.. DAmn nu 3x live gezien en geen enkele keer stelde ze teleur! wat een band! ![]() ![]() |
|
gave band! afwisselend catchy en bruut en vooral hele vette breaks ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-10-2006 14:38] ![]() |
|
Mar 10 2007 8:00P Muziek-o-droom HASSELT (Belgiƫ) Voor de mensen vanuit het zuiden valt dit goed te bereiken. Edit: Mar 1 2007 8:00P Goudvishal ARNHEM Ook in Nederland dus. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-12-2006 15:46] ![]() |
|
In Arnhem aaanwezig ![]() ![]() |
|
quote: +1 Ze mogen ondertussen wel eens met een tweede album komen, de setlist is nooit moeilijk te voorspellen. ![]() |
|
Ik gok dat ze al wel een aantal nieuwe nummers spelen in Arnhem, ze zijn tenslotte al bezig met schrijven. ![]() |
|
quote: Op myspace staat een nummer genaamd: Don't close you're eyes. Deze staat niet op Killing with a smile...misschien is dat een nieuwe? ![]() |
|
Die komt van de EP 'Don't Close Your Eyes'. Oorspronkelijk uitgebracht in 2004 dacht ik en vorig jaar rereleased met bonusnummers. edit: http://www.darklyrics.com/lyrics/parkwaydrive/dontcloseyoureyes.html [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 05-02-2007 14:03] ![]() |
|
quote: Hmm die EP ook maar eens aanschaffen dan, ik ken de meeste nummers niet van dat album. ![]() |
|
Volgens mij is de rerelease van die EP (in 2006) de oorspronkelijke EP die aangevuld is met nummers die op de split met I Killed The Prom Queen staan. Jammer en raar dat er op Internet zo weinig over te vinden is. ![]() |
|
http://www.myspace.com/parkwaydrive Nieuwe nummers online klinken weer erg lekker. Ben benieuwd naar de rest. ![]() |
|
Inmiddels gedownload. Vond de vorige plaat nou niet echt bijzonder ofzo, maar moet deze nieuwe toch maar ff proberen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Damn, sounds great ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Heb het album nu compleet, en tering wat een prachtplaat is dit weer geworden. Nog harder dan z'n voorganger Killing With a smile ![]() ![]() |
|
Yeah, net nieuwe album gekocht. Erg gaaf. ![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
There's bluuuuud in da waduuuuuuuuuuur!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
What the fuck have I becooooome *boem boem* Goede band, al luister ik het nauwelijks op plaat. Looks Like Yoda is imo hun beste nummer, Unrest is een goede tweede. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |