|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze in 2003 opgerichte Australische metalcore band? www.myspace.com/parkwaydrive http://www.youtube.com/watch?v=5fuMGlEDDAA&search=parkway%20drive |
|
quote: Ik heb ze laatst ook op Rumoer in Sevenum gezien. Op het begin waren er wat technische problemen maar toen die waren opgelost was het echt een bruut optreden |
|
ik ken ze ook ik ben helemaal verslaafd aan het nieuwe album Killing With A Smile |
|
Tyfus heeft deze band een stel veedddeeeee riffs zeg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Heeeeeeele gave band dit! Ze staan op donderdag 1 maart in de Goudvishal samen met The Warriors |
|
en gaan mee met die taste of chaos tour... |
|
De Amerikaanse Tour dan neem ik aan? In ieder geval niet degene die morgen Nederland aandoet... |
|
Nee ze doen zelfs de amerikaanse niet! Ze doen alleen de datums in Australie.. DAmn nu 3x live gezien en geen enkele keer stelde ze teleur! wat een band! |
|
gave band! afwisselend catchy en bruut en vooral hele vette breaks [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-10-2006 14:38] |
|
Mar 10 2007 8:00P Muziek-o-droom HASSELT (Belgiƫ) Voor de mensen vanuit het zuiden valt dit goed te bereiken. Edit: Mar 1 2007 8:00P Goudvishal ARNHEM Ook in Nederland dus. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-12-2006 15:46] |
|
In Arnhem aaanwezig |
|
quote: +1 Ze mogen ondertussen wel eens met een tweede album komen, de setlist is nooit moeilijk te voorspellen. |
|
Ik gok dat ze al wel een aantal nieuwe nummers spelen in Arnhem, ze zijn tenslotte al bezig met schrijven. |
|
quote: Op myspace staat een nummer genaamd: Don't close you're eyes. Deze staat niet op Killing with a smile...misschien is dat een nieuwe? |
|
Die komt van de EP 'Don't Close Your Eyes'. Oorspronkelijk uitgebracht in 2004 dacht ik en vorig jaar rereleased met bonusnummers. edit: http://www.darklyrics.com/lyrics/parkwaydrive/dontcloseyoureyes.html [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 05-02-2007 14:03] |
|
quote: Hmm die EP ook maar eens aanschaffen dan, ik ken de meeste nummers niet van dat album. |
|
Volgens mij is de rerelease van die EP (in 2006) de oorspronkelijke EP die aangevuld is met nummers die op de split met I Killed The Prom Queen staan. Jammer en raar dat er op Internet zo weinig over te vinden is. |
|
http://www.myspace.com/parkwaydrive Nieuwe nummers online klinken weer erg lekker. Ben benieuwd naar de rest. |
|
Inmiddels gedownload. Vond de vorige plaat nou niet echt bijzonder ofzo, maar moet deze nieuwe toch maar ff proberen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn, sounds great The trend is dead. |
|
Heb het album nu compleet, en tering wat een prachtplaat is dit weer geworden. Nog harder dan z'n voorganger Killing With a smile . |
|
Yeah, net nieuwe album gekocht. Erg gaaf. The trend is dead. |
|
There's bluuuuud in da waduuuuuuuuuuur!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
What the fuck have I becooooome *boem boem* Goede band, al luister ik het nauwelijks op plaat. Looks Like Yoda is imo hun beste nummer, Unrest is een goede tweede. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |