|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Baroeg toch ook bijna? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Je gaat toch niet huren van een particulier? Dat weet ik zelfs. .-->b.l.o.n.t. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Mja, misschien verkassen dan? Of ipv bepaalde subsidies de gemeente de huur laten betalen, i dunno .. was ook maar een algemene suggestie |
|
Wat maakt het uit, vroeger kwamen er in nighttown nog intressante bands (sepultura, carcass, obituary, enz). Vind het niet echt een verlies voor de nederlandse podiums, we hebben tenslotte de baroeg en de 013 ook nog. |
|
Ja ok, maar het is toch wel een beetje zonde en vaag...35.000 pleuro per maand. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het is hoe dan ook minder cultuurruimte in Rotterdam waardoor het aanbod afneemt en dat doet de scene en Rotterdam als uitgaansstad geen goed. quote: Elk podium dat verdwijnt is er één te veel imho. Danceclubs zijn er genoeg, podia niet. Met de Baroeg gaat het gelukkig erg goed trouwens. Net als met Waterfront, het Poortgebouw, Boogje 1... |
|
Boogje 1.. ? Da's toch die loods ? Daar hebben we nog wel eens gespeeld.. in de winter.. bbbrrrrrrrr. Was niet prettig voor de vingertjes, die kou. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Loods? Het is één van de gewelven onder de Hofpleinlijn.. Maar aangezien jij zegt dat het daar koud was, neem ik aan dat we het over de zelfde tent hebben haha.. 's Winters was het er zelfs met straalkachels amper uit te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-07-2006 22:34] |
|
Was in december ofzo.. vriezend koud.. ik ben sommige stukken in dubbel tempo gaan spelen om m'n vingers enigszins warm te houden. Dezelfde hut dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Een enorm crusty-bolwerk trouwens.. Tering.. Kan me nog herinneren dat ik daar een keer een bordje macrobiotisch veganistische drap voorgeschoteld kreeg die volgens de rasta crusty "helemaal vrij van het systeem" was |
|
Ow, wij moderators geven het verkeerde voorbeeld! We moeten braaf on-topic, anders gaan er vast users zörken. |
|
quote: Dat verbaast me nou helemaal niet.. zo'n toko leek het me wel.. we zijn dan ook snel na aankomst ergens gewoon een friettent ingedoken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik had gehoord dat het met Baroeg juist niet zo goed ging? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Oh ja! SNAACK! On-fucking-topic! ILLU! On-fucking-topic! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: No shit Sherlokc.. Ik was sarcastisch |
|
quote: Had ik niet door. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik woon vlakbij die homo's. Elke keer als ik langsrij geef ik ze de vinger en maak ik een mooie wielspin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Weet je .. ik geloof je ook nog gewoon .. |
|
quote: Die kakkerlakken hangen gewoon altijd buiten als het warm is. Een en al dreadies met Che shirtjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: deze? |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanochtend in het AD (Rotterdams Dagblad uiteraard): De gemeente Rotterdam schenkt Nighttown €400.000,-. Een gedeelte van dit geld is afkomstig uit het potje van 1 miljoen dat bestemd was voor de verbouwing van Nighttown. Door het faillissement is die verbouwing toen geannuleerd. Waarschijnlijk wordt Nighttown voor het einde van het jaar overgekocht door Heineken. De nieuwe eigenaren zullen clubavonden gaan organiseren, de concerten blijven in handen van de stichting Nighttown Live Music. Ik zeg: geef een kwart daarvan aan de Baroeg, dan kunnen die ook weer een tijd vooruit. |
|
quote:Interessante ontwikkeling dit. Het kan 2 kanten op gaan: 1. Heineken maakt er een trendy tent van (op zich niet gek op zo'n centrale locatie) en er zal nooit meer metal te horen zijn. 2. (en dat acht ik iets waarschijnlijker) Oude tijden gaan herleven en Nighttown pakt weer wat grotere bands op die te groot zijn voor Baroeg maar weer te klein voor de grote zaal van 013 en die anders in de Melkweg zouden staan.. Time will tell.. |
|
Ik hoop dat eerste, er zijn nog lang niet genoeg trendy danstenten in Rotterdam! Swinguh Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |