IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : BV Nighttown failliet..... Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-07-2006 18:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Baroeg toch ook bijna?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-07-2006 18:07 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2006 18:00 schreef Jenje het volgende:
Ik zie ook liever een korting op kosten als huur, gwe enzo, ik denk dat geld dan beter terecht komt ...

Hoeveel max bezoekers kan Nighttown aan en hoeveel vaste krachten hadden ze? Werken ze met vrijwilligers?


Dat gaat daar niet echt. Het pand is van een particulier, niet van de gemeente. Daarom heeft die Toko ook al jaren gelazer met subsiedies e.d.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-07-2006 18:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Je gaat toch niet huren van een particulier?
Dat weet ik zelfs. .-->b.l.o.n.t.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 18:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2006 18:07 schreef Argus het volgende:
Dat gaat daar niet echt. Het pand is van een particulier, niet van de gemeente. Daarom heeft die Toko ook al jaren gelazer met subsiedies e.d.
Mja, misschien verkassen dan? Of ipv bepaalde subsidies de gemeente de huur laten betalen, i dunno .. was ook maar een algemene suggestie


Doomsayer
Usericon van Doomsayer
Posted 23-07-2006 13:46 by Doomsayer Wijzig reactieProfiel van DoomsayerQuote dit bericht

Wat maakt het uit, vroeger kwamen er in nighttown nog intressante bands (sepultura, carcass, obituary, enz).
Vind het niet echt een verlies voor de nederlandse podiums, we hebben tenslotte de baroeg en de 013 ook nog.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2006 22:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja ok, maar het is toch wel een beetje zonde en vaag...35.000 pleuro per maand.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 22:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2006 13:46 schreef Doomsayer het volgende:
Wat maakt het uit, vroeger kwamen er in nighttown nog intressante bands (sepultura, carcass, obituary, enz).


Het is hoe dan ook minder cultuurruimte in Rotterdam waardoor het aanbod afneemt en dat doet de scene en Rotterdam als uitgaansstad geen goed.

quote:

Vind het niet echt een verlies voor de nederlandse podiums, we hebben tenslotte de baroeg en de 013 ook nog.


Elk podium dat verdwijnt is er één te veel imho. Danceclubs zijn er genoeg, podia niet.

Met de Baroeg gaat het gelukkig erg goed trouwens. Net als met Waterfront, het Poortgebouw, Boogje 1...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2006 22:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Boogje 1.. ? Da's toch die loods ? Daar hebben we nog wel eens gespeeld.. in de winter.. bbbrrrrrrrr.

Was niet prettig voor de vingertjes, die kou.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 22:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Loods? Het is één van de gewelven onder de Hofpleinlijn..

Maar aangezien jij zegt dat het daar koud was, neem ik aan dat we het over de zelfde tent hebben haha.. 's Winters was het er zelfs met straalkachels amper uit te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-07-2006 22:34]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2006 22:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Was in december ofzo.. vriezend koud.. ik ben sommige stukken in dubbel tempo gaan spelen om m'n vingers enigszins warm te houden.

Dezelfde hut dus.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 22:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een enorm crusty-bolwerk trouwens.. Tering.. Kan me nog herinneren dat ik daar een keer een bordje macrobiotisch veganistische drap voorgeschoteld kreeg die volgens de rasta crusty "helemaal vrij van het systeem" was


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 22:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ow, wij moderators geven het verkeerde voorbeeld! We moeten braaf on-topic, anders gaan er vast users zörken.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2006 22:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 22:37 schreef Snaack het volgende:
Een enorm crusty-bolwerk trouwens.. Tering.. Kan me nog herinneren dat ik daar een keer een bordje macrobiotisch veganistische drap voorgeschoteld kreeg die volgens de rasta crusty "helemaal vrij van het systeem" was




Dat verbaast me nou helemaal niet.. zo'n toko leek het me wel.. we zijn dan ook snel na aankomst ergens gewoon een friettent ingedoken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2006 22:39 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juli 2006 22:29 schreef Snaack het volgende:
Met de Baroeg gaat het gelukkig erg goed trouwens. Net als met Waterfront, het Poortgebouw, Boogje 1...

Ik had gehoord dat het met Baroeg juist niet zo goed ging?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2006 22:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 22:38 schreef Snaack het volgende:
Ow, wij moderators geven het verkeerde voorbeeld! We moeten braaf on-topic, anders gaan er vast users zörken.



Oh ja!

SNAACK! On-fucking-topic!
ILLU! On-fucking-topic!



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2006 22:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 22:39 schreef Leviathanica het volgende:
Ik had gehoord dat het met Baroeg juist niet zo goed ging?


No shit Sherlokc.. Ik was sarcastisch


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2006 22:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juli 2006 22:40 schreef Snaack het volgende:
No shit Sherlokc.. Ik was sarcastisch

Had ik niet door.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-07-2006 11:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 22:37 schreef Snaack het volgende:
Een enorm crusty-bolwerk trouwens.. Tering.. Kan me nog herinneren dat ik daar een keer een bordje macrobiotisch veganistische drap voorgeschoteld kreeg die volgens de rasta crusty "helemaal vrij van het systeem" was


Ik woon vlakbij die homo's. Elke keer als ik langsrij geef ik ze de vinger en maak ik een mooie wielspin.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2006 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 11:33 schreef Chelman het volgende:
Ik woon vlakbij die homo's. Elke keer als ik langsrij geef ik ze de vinger en maak ik een mooie wielspin.
Weet je .. ik geloof je ook nog gewoon ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-07-2006 12:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 12:06 schreef Jenje het volgende:
Weet je .. ik geloof je ook nog gewoon ..


Die kakkerlakken hangen gewoon altijd buiten als het warm is. Een en al dreadies met Che shirtjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2006 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 12:08 schreef Chelman het volgende:
Die kakkerlakken hangen gewoon altijd buiten als het warm is. Een en al dreadies met Che shirtjes.


deze?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-07-2006 12:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-12-2006 6:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Vanochtend in het AD (Rotterdams Dagblad uiteraard):

De gemeente Rotterdam schenkt Nighttown €400.000,-. Een gedeelte van dit geld is afkomstig uit het potje van 1 miljoen dat bestemd was voor de verbouwing van Nighttown. Door het faillissement is die verbouwing toen geannuleerd. Waarschijnlijk wordt Nighttown voor het einde van het jaar overgekocht door Heineken. De nieuwe eigenaren zullen clubavonden gaan organiseren, de concerten blijven in handen van de stichting Nighttown Live Music. Ik zeg: geef een kwart daarvan aan de Baroeg, dan kunnen die ook weer een tijd vooruit.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-12-2006 11:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 december 2006 6:14 schreef Tenderstrike het volgende:
Vanochtend in het AD (Rotterdams Dagblad uiteraard):

De gemeente Rotterdam schenkt Nighttown €400.000,-. Een gedeelte van dit geld is afkomstig uit het potje van 1 miljoen dat bestemd was voor de verbouwing van Nighttown. Door het faillissement is die verbouwing toen geannuleerd. Waarschijnlijk wordt Nighttown voor het einde van het jaar overgekocht door Heineken. De nieuwe eigenaren zullen clubavonden gaan organiseren, de concerten blijven in handen van de stichting Nighttown Live Music. Ik zeg: geef een kwart daarvan aan de Baroeg, dan kunnen die ook weer een tijd vooruit.
Interessante ontwikkeling dit. Het kan 2 kanten op gaan:

1. Heineken maakt er een trendy tent van (op zich niet gek op zo'n centrale locatie) en er zal nooit meer metal te horen zijn.

2. (en dat acht ik iets waarschijnlijker) Oude tijden gaan herleven en Nighttown pakt weer wat grotere bands op die te groot zijn voor Baroeg maar weer te klein voor de grote zaal van 013 en die anders in de Melkweg zouden staan..

Time will tell..



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-12-2006 11:21 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik hoop dat eerste, er zijn nog lang niet genoeg trendy danstenten in Rotterdam! Swinguh



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen