|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie is brutus? |
|
quote: Ik ken wel iemand die Bertus heet... |
|
Brutus is een band....kan je niet lezen ofzo ? |
|
Nog meer mensen die deze band beluisterd hebben?... |
|
verse band. ik heb alleen "Slachtbeest", en wat demootjes op mp3, maar het is wel kek. vooral "Vleespomp" (check die tekst!) is tof. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ik heb hun eerste cd 'Slachtbeest'. Lekker plaatje, al gaat het op ten duur wel wat vervelen. Het is dat ie maar een half uurtje duurt, langer had ik echt niet volgehouden. Ooit eens in de Baroeg gezien. |
|
Ik heb alleen hun promo cd ooit ergens kunnen vinden en meteen gekocht :D.....zal eens op het internet gaan kijken of ik Slachtbeest kan downloaden... Ik heb Brutus gezien op Metal Bash XL in 2003..waarbij Machine Head de hoofdact was.. |
|
een promo kopen ... das knap |
|
ja die lag volgens mij op de metal-markt bij Fields Of Rock... |
|
De promo valt wel te downloaden ik heb hem wel. En het word wel eens tijd dat ze die nieuwe cd uitbrengen want ik heb slachtbeest al weer veel te vaak gehoord |
|
volgens mij zijn ze bezig met een nieuwe....ik lees er niks van maarjah..laten we het hopen |
|
Verbolgen staat al wel een hele tijd op hun site |
|
inderdaad...en een ander nummer van hun album... |
|
Heb "Slachtbeest" al een tijd hier liggen, zeer vette cd [Dit bericht is gewijzigd door Braindestruction op 17-07-2006 0:56] |
|
quote: De nieuwe cd komt eraan. De gasten van Brutus zijn er druk aan bezig. Overigens zijn het zeer toffe kerels. We staan met die gasten op een compilatie cd die in augustus uit komt. Een compilatie cd ter bevordering van de extreme metal-scene in West Brabant. Een heersch-cd dus! |
|
super ik kan niet wachten! |
|
Expired,Erased and Forgotten |
|
Op www.festivaltv.nl staat een kort verslag van Metal bash waarop ook Brutus te zien is. Wel leuk bandje, het is een keer wat anders. |
|
Zijn ze nu door het overlijden van Ploegbaas helemaal gestopt ? www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote:Ik geloof van wel maar pin me er niet op vast. |
|
Okeej, jammer, ik had wel zoiets gehoord dat ze dat nieuwe album alsnog gingen uitbrengen aangezien die toch al opgenomen was, en dat er een nederlandse en engelse versie komt ofzo, ben benieuwd.. www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Het zou wel heeel vet zijn als ze tenminste het album nog zouden uitbrengen. Als ik als band in die situatie zou zitten zou ik hem juist willen uitbrengen, denk ik. Nou ja afwachten |
|
Zo zou Pim uhhh Maarten het gewild hebben (en ik ook, Verbolgen kiks es). Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Betere poep |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |