|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
maandag 13 november: Hatebreed en support acts in de Effenaar, 16 euro entree aanwezig! You suck and that's sad |
|
hmm, might be there als k niet op tour ben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Aaah dat ziet goed uit! :D Tegen die tijd heb ik lekker weer OV, dus ff kijken hoe dat met school zit! Go! Go! Go! |
|
Aanwezig! Dit gaat een leuk feestje worden Wel pas in november... |
|
Aanwezig! TO THE THRESHOLD! |
|
Godver waarom in de effenaar!? :[ Maar ik kan zo'n feest niet laten schieten.. |
|
16 euro, bah waar is de tyd dat hc bands zich niet lieten leiden door geld Fuck the world and fuck you |
|
ik ga denk ik wel even |
|
quote: 16 euro maar |
|
maar, zegt ie.ach die jeugd ook... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jezus het is maar 16 euro, cheap ass. |
|
quote: nog zo een. Fuck the world and fuck you |
|
16 euro? Da's toch niet zo veel? |
|
ligt aan hoeveel supports er mee zijn. als het maar voor twee bands is vind ik het veel ja. Fuck the world and fuck you |
|
my thoughts exactly 16 euro is best veel, maar die support acts moeten ook betaald worden.. laten we eerst maar is afwachten hoeveel supports er zijn en wat voor supports, voordat men conclusies gaat trekken over de prijs van een evenement. [Dit bericht is gewijzigd door Sir-Baller op 21-07-2006 20:44] Pure strength through Solitude |
|
quote: ok Fuck the world and fuck you |
|
ja 16 euro is niet echt veel als je bedenkt dat het (gecancelde) concert van hatebreed met korn in amsterdam iets van 40 euro kostte. klote dat het op een maandag is en in de effenaar, vind ik te ver weg. |
|
dr zijn maar een paar bands voor wie ik 40 / 45 euro voor een kaartje overheb, korn zit daar echt niet bij. Fuck the world and fuck you |
|
mental jij komt gewoon! YOU PROMISED You suck and that's sad |
|
me going to sick of it all and madball very soon yes Fuck the world and fuck you |
|
Biaaaaatch! You suck and that's sad |
|
i'm sorry.....da rest wilde deze packagge doen...en ik neem aan dat jij daar ook wel heen gaat...het is 1 tour.die je niet mag missen, en in de 013.... Fuck the world and fuck you |
|
yeah misschien wel, de wederhelft is weg van sick of it all en ikzelf vind comeback kid ook vet You suck and that's sad |
|
wel, dan zie ik je iig daar..... Fuck the world and fuck you |
|
doe ook maar wat tegen me zeggen dan You suck and that's sad |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |