|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow... Nou ben ik ook geen echte "treuje" zm er.. Maar ik ben er wel. |
|
...en ik kom ook jouw goddelijke lichaam aanschouwen! Dus: -BVT -De Ulk Bareuh... |
|
Ik kom ook wel even een kijkje nemen |
|
quote: Zal mijn moeder ook leuk vinden |
|
Huhuhu...JE MOEDER |
|
quote: huhuhuhu.... Paar daagjes nog. Signature |
|
En dan....zien we zijn moeder |
|
Ze gaat niet strippen hoor. Deze keer niet. |
|
Dan kom ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En als ik ga strippen? hehehehe. |
|
V.A.T.T! |
|
Dan jaag je het publiek weg, waar wij van moeten leven. |
|
quote:Bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een homo erotische manier van denken. Ik heb het natuurlijk wel over een death metal concert. Ga het vel van mensen strippen.. |
|
bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ssst... verklap nou niet te veel Signature |
|
Present vandaag, ik ga iets later er heen dan hoef ik alleen Yawgmoth te bekijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat zouden meer mensen moeten doen |
|
Ik heb 2 mensen bij me dus dat is zelfs zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet present, komt niet uit in mijn reisschema voor dit weekend Ga maar mooi snel in de Atak spelen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb nog een vacante plek in den auto Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is meer dat ik de volgende dag klotevroeg op moet zodat ik vandaag op tijd bij m'n ouders moet zijn. En ik wil wel enigszins fit naar de Melkweg Maar, bedankt voor het aanbod! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik wist het daarom vroeg ik het ook, je denkt toch zeker niet dat ik je erbij wil hebben [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2006 12:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Slim gespeeld ja, ik ging je bijna aardig vinden! Bijna! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |