![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow... Nou ben ik ook geen echte "treuje" zm er.. Maar ik ben er wel. ![]() |
|
...en ik kom ook jouw goddelijke lichaam aanschouwen! Dus: -BVT -De Ulk Bareuh... ![]() |
|
Ik kom ook wel even een kijkje nemen ![]() ![]() |
|
quote: Zal mijn moeder ook leuk vinden ![]() ![]() |
|
Huhuhu...JE MOEDER ![]() ![]() |
|
quote: huhuhuhu.... ![]() Paar daagjes nog. Signature ![]() |
|
En dan....zien we zijn moeder ![]() ![]() |
|
Ze gaat niet strippen hoor. Deze keer niet. ![]() |
|
Dan kom ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
En als ik ga strippen? hehehehe. ![]() |
|
V.A.T.T! ![]() |
|
Dan jaag je het publiek weg, waar wij van moeten leven. ![]() |
|
quote:Bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Wat een homo erotische manier van denken. Ik heb het natuurlijk wel over een death metal concert. Ga het vel van mensen strippen.. ![]() ![]() |
|
bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ssst... verklap nou niet te veel Signature ![]() |
|
Present vandaag, ik ga iets later er heen dan hoef ik alleen Yawgmoth te bekijken ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat zouden meer mensen moeten doen ![]() ![]() |
|
Ik heb 2 mensen bij me dus dat is zelfs zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Niet present, komt niet uit in mijn reisschema voor dit weekend ![]() Ga maar mooi snel in de Atak spelen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ik heb nog een vacante plek in den auto Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Het is meer dat ik de volgende dag klotevroeg op moet zodat ik vandaag op tijd bij m'n ouders moet zijn. En ik wil wel enigszins fit naar de Melkweg ![]() Maar, bedankt voor het aanbod! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik wist het daarom vroeg ik het ook, je denkt toch zeker niet dat ik je erbij wil hebben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2006 12:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Slim gespeeld ja, ik ging je bijna aardig vinden! Bijna! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |