|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
RUN!! RUN WHILE YOU STILL CAN!! |
|
Hij of ik? Allebei? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij??? Ik ben harstikke lief Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iets té lief ja... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sjongejonge, het is ook nooit goed. Je lijkt wel een wijf! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Niet zielig doen hé Zelthor? Ik moet morgen om 10 uur werken tm 18:00 uur, dan als een speer naar de Dynamo dar Speule, dan zondag om 12 uur weer werken en dan naar de PamPam alwaar ik de bands daar moet verzorgen.. Echt lekker rustig weekend word/is het dus niet. |
|
Voor mij in ieder geval vanavond nog, zou je ook eens moeten doen, rust nemen Blowtje erbij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Leuk feestje dacht ik zo Signature |
|
Joa. Was ondanks het gezeur over drank een leuk feestje. |
|
Gaaf de DarkThrone cover van Deification Yawgmoth was ook erg te pruimen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Yawgmoth was goed ja, goede strot heeft die gozer Bloodsin vondt ik ook behoorlijk goed aan te horen trouwens Signature |
|
Bloodsin was geweldig.. Geile band, goede zanger.. |
|
Ik vond de gitaarversterker van 5 Shots 'o Whiskey wel enorm geniaal! |
|
quote: Deifecation was geweldig.. goede band, geile drummer Signature |
|
quote: Hehehehe, hij hakt in ieder geval door.. Of dat op alle stukken ook hoorde mag hij me nog eens uitleggen.. |
|
quote: ...of oemta, of hakken. een tussenweg is niet mogelijk Signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |