![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ecco ook, ja. Komt bij de intertoys vandaan. Deze staan erop: Alex Kidd, Alien Storm, Altered Beast, Arrow Flash, Columns III, Crack Down, Decap Attack, Dr. Robotnik, E SWAT, Ecco, Ecco Jr, Shinobi III, Flicky, Gain Ground, Golden Axe, Jewel Master, Kidd Chameleon, Ristar, Shadow Dancer and Sonic & Knuckles. http://www.segaretro.net/megadrive-genesis-handheld.html [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-12-2008 22:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ah, mooi werk. Eens even kijken of het de moeite waard is. Oude gametijden ff herleven. Jammer dat Streets of Rage er niet opstaat. ![]() |
|
quote: wat gaaf! Hoe bevalt de handheld tot nu toe? Ik zit er over na te denken om ook een te kopen. ![]() |
|
Werkt prima. Schermpje niet te klein en die games waren al leuk en dus nog steeds. Ik hoorde btw van mijn eega (die bij de intertoys werkt) dat ze 'em daar lang niet altijd hebben. Maar bestellen is natuurlijk ook een optie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Over een whizzkid gesproken. ![]() ![]() ![]() |
|
Wat een enorm geil apparaat! En die goude cartridge van Majora's Mask, die is geld waard. Maar ik zie 'm gewoon Perfect Dark [een van de beste console only shooters ever!] spelen op een handheld....HEBBEN!!! ![]() |
|
quote: Volgens mij bedoel je de gouden cartridge van OoT, MM is standaard in goud geleverd. Wel net apparaat, tho. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ow? Tjah is het alweer lang geleden, maar idd, de goude versie van Ocarina of Time is degene die geld waard is. Er was ook een Gamecube Zelda set, met Wind Waker, Ocarina of Time en nog wat andere meuk, die is volgens mij echt hard knaken waard. ![]() |
|
Weet ik, staat derhalve in m'n vitrinekast. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
alleen omdat ie geld waard is...? Dan kan ik mijn fiets ook wel in de woonkamer stallen. Is duurder dan wat ook... ![]() ![]() |
|
Haha, tuurlijk joh ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Nou, ik heb nu dus een werkende gamecube en ik dacht even een goedkope mariogame aan te kunnen schaffen. Paper mario is al 54 euro... Bij een winkel dan. Niet uit nederland op ebay... Damn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Schijnt wel he-le-maal tegek te zijn. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
http://nintendo-wii.nieuwslog.nl/article/nintendo-wii_66042/Lange_trailer_Pole_s_Big_Adventure.html Eigenlijk is mijn hobby dus alweer mateloos populair aan het worden. 8bit FTW!!11!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hehehe, dat logo heb ik heel wat keren in 1995 voorbij zien komen op m'n 15 inch monitor met m'n pentium 90. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nog steeds wel eens. Apogee Means Action, namelijk. ![]() |
|
Ja, ok, maar dat bedrijf, bestaat dat dan nog steeds? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Volgens mij wel. Wat ze nog uitbrengen zul je zelf even op moeten zoeken, mijn computer heeft er op het moment geen zin in. Ik ben net weer begonnen aan Escape From Monkey Island 4. Wat een bak onzin. Dat zal wel weer mooie een hoop tijd gaan kosten! ![]() |
|
Het zal ongetwijfeld al een keer ergens genoemd zijn, maar ik heb geen zin om terug te lezen: http://www.bestoldgames.net/eng/ Met klassiekers als Eye of the Beholder, Police Quest, Golden Axe, Doom, etc. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-03-2009 14:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik krijg blood iig niet aan de praat. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
volgens mij moet je veel van die zooi via een dosbox runnen, als je hem tenminste van die site hebt. In dat geval: dosbox downloaden, opstarten, dan "mount c c:\" en dan met de oude dos-commands (cd blablabla) de game starten. Werkt bij mij tenminste prima. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |