![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Laat maar horen of je eruit komt, volgens mij zitten er instructies bij het gebruik van die dosbox (een readme file of zo). Mijn grootste probleem was in de praktijk dat sommige knoppen van mijn keyboard (zoals de backslash) niet door die dosbox herkend werdne, maar met "CNTR + F1" kun je de juiste toetsen vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-03-2009 14:56] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik ben weer eens begonnen aan Deadly Rooms Of Dead. Heeft iemand dat wel eens gespeeld? ![]() |
|
Ik zoek een NTSC dus USA versie van de Super Nintendo, (Super Famicom). Weet iemand iets? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-04-2009 21:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ebay? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
http://www.nintendo8.com/ Geen NES/commodore/gameboy etc meer nodig ![]() Quantum figher http://www.nintendo8.com/game/801/kabuki_quantum_fighter/ ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-04-2009 22:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Takes me back.. meest foute einde ooit trouwens: [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-04-2009 23:24] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
O sorry ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() De link kwam me al zo bekend voor, vandaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Goh, emulators had je nog niet nee. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ik kan em daar iig niet vinden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1311&_nkw=snes&_sacat=See-All-Categories Staan er toch zat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Ik ben de laatste tijd weer bezig met het uitspelen van alle CONTRA spellen vvverrukkelijk! ![]() |
|
c64 muziek geerscht signature ![]() |
|
quote: Waarschijnlihjk zocht ik verkeerd ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-06-2009 22:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Waarom zou je dan een action replay willen hebben? En wat bedoel je met verschil? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Omdat de action replay als converter werkt, maar vooral omdat deze het beeld van Europese games naar beeldvullend oprekt zodat je geen zwarte balken meer hebt. Het grote verschil zit em in de graphics; de Amerikaanse SNES geeft een beeldvullend en een veel scherper beeld weer. De Europese versie lijkt daarbij vergeleken wel te doen aan colour-bleeding.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-06-2009 23:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Had het dan Prince of Suzuki genoemd... ![]() ![]() |
|
Suzuki rijmt niet op Persiah signature ![]() |
|
Peugeot wel dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat is juist de "grap". ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |