IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : "10 dimensies voor dummies" Vorige pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 05-10-2006 12:37 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

lygophile, dit is wellicht iets voor jou

http://www.natuurkunde.nl/artikelen/view.do?supportId=804920

Je had het over x,y,z en dat klopt. Maar beweging? Daar heb je aan ruimte-dimensies niet genoeg. Dwz een vierde is nodig om dat te kunnen waarnemen.

Daarnaast is de waarneming is niet alles, dat wij 4D niet zien zoals x,y,z (want 11D is voor jou sowieso te veel) wil nog niet zeggen dat het geen daadwerkelijke, bestaande dimensie is.

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 05-10-2006 12:39]


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-10-2006 1:33 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

vaag....die opgerolde dimensie....k snap t niet helemaal. vaag concept ook.

en die ballen approach is niet goed uitgewerkt, "domme" mensen missen t compleet vrees ik. maar het lijkt ook alsof er iets mist, iig is r n volledig verkeerd geformuleerde zin "De rode ballen niet kunnen ook uit je computerscherm, zoals de zwaartekracht in deze theorie"
ik mis ook volledig de link tussen de opgerolde dimensie en de 1 dimensionaliteit.

maar hoe-dan-ook, die multidimentionale zwaartekracht theory komt overeen met de snaar-theory. en t gaat iig over wekelijke dimensies ipv tijd-dimensies, zij het opgerold ofzo..

volgens mij klopt t trouwens niet, als ik het goed begrijp, dan moet de zwaartekracht over de opgerolde-vlak dimensie in rechte lijnen uiteen gaan, maar vervolgens buigt hij ze om zodat ze evenwijdig aan de buis lopen. rechte lijnen doen dat niet, die spiralen vrolijk door. maar misschien snap ik hem wel gewoon niet


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 06-10-2006 9:49 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

nee joh, de site en de huidige natuurkunde heeft het helemaal mis..



spectre
Usericon van spectre
Posted 06-10-2006 10:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mijn god...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-10-2006 10:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2006 10:23 schreef spectre het volgende:
Mijn god...
Ja, mijn zoon?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen