|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Van de site: Noorse black metalband met mooie, slepende riffs in de stijl van Slayer ten tijde van South of Heaven. Oude zaal Voorverkoop gestart Aanvang 20:00 Entree: 15 eu + lidmaatschap (nazi's...) Lidmaatschap: 3 eu / maand ; 15 eu / jaar http://www.keepofkalessin.no/ http://www.satyricon.no/ http://www.insomnium.net/ http://www.melkweg.nl/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou ja, dat is mij nog niet zo opgevallen. En ook al is het zo, omdat dat nou als enige over Satyricon te zeggen... Hoe wou je er naar toe gaan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig, tenminste eerst kaart halen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ah nee! Een mod aanwezig daar! Ik kom niet... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Met de auto dacht ik zo, met de trein kom ik nooit meer terug 's avonds. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan helaas nergens in Nederland gaan kijken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kan je ook niet naar KoK in Utrecht en vele andere concerten... Ik ben best aardig hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik moet nog even kijken wat ik doe, als m'n vriendin niet meegaat ga ik misschien wel op je bumper zitten op de terugweg Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hehe. Nou ja, als je belooft geen on-topic te zeggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gezellie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zeg ik IRL nooit, juist andere mensen denken dat dat irl lollig is. Als je hoi zegt krijg je misschien nog wel een biertje van me On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dan ben ik degene die die avond +- 10 keer hoi tegen je komt zeggen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bedelaar................... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
sneu figuur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:*proest* Hahaha, dat was echt het grappigste dat ik je ooit heb zien posten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: eventueel geld mn aanbod nog steeds... woon wel een stukkie de andere kant op (goudaaaaargh) maar t is maar gezegd @zoltier: als je wil leg ik wel een extra vuilniszal op t balkon... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja ik weet het, toch rij ik liever terug. Ik hoop nog steeds op gezelschap Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
geil In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Oh dank je! Ik ben nog aan het kijken wat het handigst is, volgende dag kan het zijn dat ik ergens anders moet gaan zuipen... Kan sowieso in Amsterdam blijven slapen, dus... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kaartjes zijn gekocht, en ik heb medepassagiers, jawel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb ze gister ook eindelijk gekocht. Maar ben er wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben er ook |
|
NOu een lijst dan maar Zillah Mutilator? ZelThor Borthulaz Mr. Spectre Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik + moppie ook Zenial |
|
Joehoe, lijstjes! Zillah Mutilator? ZelThor Borthulaz Mr. Spectre Y draig goch We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |