|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort gaat www.zwaremetalen.com verhuizen naar een nieuwe lokatie en op een nieuwe machine. De naam van de nieuwe machine wordt osmium. Osmium is het metaal met de grootste dichtheid en is 2x zo zwaar als lood. Dat vonden we wel toepasselijk . Een paar specs: - Dual Celeron 466Mhz - 256 Mb ECC geheugen - 12Gb aan UW-SCSI Disks - Operating System = Linux Het is niet heel bijzonder maar ook zeker niet verkeerd Hieronder een paar plaatjes: [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 18-04-2001 14:47] |
|
Gefeliciteerd met de nieuwe machine!! |
|
Das toch bes wel een zeeeeeerrrr geile bak. Kwa uiterlijk bedoel ik. Zijn ingewanden mogen er ook wel zijn. |
|
he, paulus. Wordt suus zo niet jaloers. Je hebt suus nemalijk nooit op zo'n manier aan ons voor gesteld (met maten en foto's..) |
|
Ja Paul(us), wordt hoog tijd dat je dat es doet Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Suus heeft een eigen mening en invloed op mij. Deze machine behoort geen eigen mening te hebben ... maar moet gewoon luisteren . |
|
Dat is met meer vrouwen zo, maar als je een foto neer zet, dan kan het alleen maar meevallen... |
|
quote: Dat kan ik alleen maar beamen...... |
|
quote: of kom 7 mei naar rotterdam naar mijn kleine concertje. Als de muziek zuigt, kun je ons gewoon uitlachen en afkraken enzo. Kan beide kanten opgaan, dus een leuke avond gegarandeerd |
|
ik vraag me af he, draait ZM nu nog steeds op dit bakkie? want de technologie gaat ook verder he... Je moeder. |
|
quote: Saai he, het leven Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dsit is een serieuze vraag, aangezien de laatste tijd wel eens van die vage verschijnselen op het forum te zien zijn en ik als totale n00b me afvraag of dit verband houdt met elkaar... Je moeder. |
|
doet de search het dan ook weer??? Oud Vuil. |
|
nej ik zat me te vervelen en zag ergens op de laatste pagina dit topic en begon het me af te vragen Je moeder. |
|
quote: , nou zie ik het pas. Oud Vuil. |
|
Ja ZM draait nog steeds op deze machine. Op zich is hij snel zat. Er moet alleen een keer wat extra geheugen en een nieuwe harddisk in. Ik heb hier 256Mb geheugen en een harddisk klaar liggen (dan wordt het dus 512Mb). Ik ben thuis nog aan het testen met de nieuwe disk want daar komt ook gelijk een nieuwere versie van Linux op. Maar dat gaat nog niet helemaal naar tevredenheid (mail server werkt nog niet naar behoren). Verder moet ik hiervoor helemaal naar Hoofddorp rijden (want daar staat de machine) en dat is best een eind weg (uur en kwartier met de auto). |
|
uhmz maar waarom staatie daar eigenlijk en niet bij je thuis [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-03-2003 23:21] Je moeder. |
|
quote: wat klinkt dat geheim en spannend. Oud Vuil. |
|
Hosting provider ( www.widexs.nl ) |
|
quote:Ik had 2 jaar geleden nog geen ADSL of iets dergelijks. Daarnaast is dat ook maar amateuristisch gekloot. Nu zitten we op 155 Mbit backbone zo goed als rechtstreeks op de AMS-IX. |
|
ahhhhhh... maar houdt dat nog verband met dat bijvoorbeeld af en toe de letters in active topics blauw worden end at soort kuurtjes? of ligt dat niet aan de pc (ouderdom ofzo ) maar aan werkzaamheden ofzo? Je moeder. |
|
quote:Dat is vaags met de style sheet, als je die niet helemaal goed binnenhaald dan gaat hij met kleurtjes strooien... |
|
quote:Huh? Wat werkt daar niet aan dan? http://www.exim.org I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: en dat zegt me dan weer helemaal niks he... Je moeder. |
|
celerons voor de rest wel een aardig bakkie hoor |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |