|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit net te luisteren naar een nummer van Zeromancer - Clone your lover. Would you ? |
|
Als ik er 1 had, niet. 1 moet meer dan genoeg zijn, ondanks hoofdpijntjes en rode weken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee.....een is voldoende..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wat moet je nu met meer van hetzelfde |
|
Hoho, vergeet niet dat het topic door een man geopend is. Het werkt (ongeveer) als volgt: extra lover = meer seks = goed. |
|
Nou fijn is dat meneer Jenje. Ik ben zeker niet genoeg in m'n eentje... Dead things grow from deep inside... |
|
Hmm nee zo bedoelde ik het niet .. Stel .. ze overlijd ..veel te vroeg ... Zou je dan kunnen voorstellen dan iemand zijn geliefde kloont om haar/hem toch weeer bij zich te hebben ? |
|
quote:Nee, een kloon kan nooit precies dezelfde zijn. De omgeving is anders, dus de ontwikkeling verloopt anders, zo'n kloon is nooit hetzelfde qua karakter en zo....je legt die kloon ook verwachtingen op waar hij/zij niet aan kan voldoen... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: ehm nee niet echt, maar die muziek vind ik echt super Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: In dat geval kan ik me het voorstellen. Of ik het zelf zou doen is weer iets heel anders. Verstandelijk; nee. Emotioneel gezien; maybe. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Als het leuk is wat je hebt, dan is het toch niet vreemd dat je er meer van zou willen hebben? Aan de andere kant, ik ben ook geen superman, natuurlijk, dus wat dat betreft is één lover wel genoeg. Touché, pussycat! |
|
Joepie, een topic over klonen! Uhm, maar nee. Met 1 heb ik het al druk genoeg. |
|
quote: Geldt niet alleen voor mannen hooor, maar ik heb liever een paar verschillende dan een paar klonen hoor! |
|
Ja, waarom niet. (ik heb een tijdje gewerkt bij een bedrijf dat onder andere sojabonen genetisch manipuleerde en kloononderzoeken deed). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lijkt me wel handig, kunnen ze tenminste met elkaar kwekken, is lekker rustig. Bazzio Attacks!!! |
|
maar als je meisje een bitch is en ze cloont haarzelf 100x !! Godverdommen.. |
|
quote:Wat doe je in de eerste plaats met een meisje dat een bitch is? |
|
quote: Hij is zestien (oeps daar gingen we het niet meer over hebben)... Kijkt maar naar 1 ding... En dat is niet karakter.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-01-2002 16:20] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Dat is waar. Maar idd daar zouden we het niet meer over hebben. |
|
quote: Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm hoe graag ik hem ook afzeik. Dat is niet het topic in dit niet-onzin onderwerp. |
|
quote: neuke neuke neuke J/\K ps. j/\k is JUST KIDDEN Godverdommen.. |
|
natuurlijk let ik daarop.. ik heb zelf ook byna 2 jaar een meisje gehad met veel liefde en niet alleen sex hoor.. ik ben niet zo een OVER SEXDE PUBER (al vind je van wel..) ik heb wel gevoelens alleen ik uit ze niet op een pc.. je ziet me wel op dat zm metal feest.. hoe gewoon ik ben ik neem elmar666 en nog 3 meisje mee :D Godverdommen.. |
|
Hey hallo .. On Topic ! |
|
quote: stel, je bent nu 25, shera overlijdt, je gaat haar klonen, 1 jaar later is ze geboren en voila: een leeftijdsverschil van 26 jaar Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |