IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Clone your lover Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-01-2002 17:35 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Clone Your lover, daar kan ik al heel wat erotishe spelletjes bij bedenken en dat is wat men ook van mij verwacht om te zeggen ,

Maar nee ik moet er niet aan denken, ieder mense is uniek, en heeft zijn karakter door ervaring verkregen.

Maar, bij nader in zien, het klonen van domme blondjes...........


Wiegen Meister !


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-01-2002 17:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 15 januari 2002 17:35 schreef Shadow_Smile het volgende:
Clone Your lover, daar kan ik al heel wat erotishe spelletjes bij bedenken en dat is wat men ook van mij verwacht om te zeggen ,

Maar nee ik moet er niet aan denken, ieder mense is uniek, en heeft zijn karakter door ervaring verkregen.

Maar, bij nader in zien, het klonen van domme blondjes...........


Het is domme blontjes...

En, on topic, nee 'k zou m'n vriend niet willen klonen.. Nothing better than the real thing

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-01-2002 17:36]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-01-2002 17:44 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 17:36 schreef Sharteel het volgende:
Het is domme blontjes...

En, on topic, nee 'k zou m'n vriend niet willen klonen.. Nothing better than the real thing


[of topic] LOL,............... toch nog iemand hier die leest wat ik schrijf[of topic]


Wiegen Meister !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-01-2002 17:49 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

[OT] Euhm, volgens mij is het toch echt "blondjes"... [/OT]

Maar ik had er nog niet eens bij stilgestaan dat als je iemand gaat klonen diegene inderdaad niet ineens een volwassen persoon is. Dat maakt de zaak een stuk ingewikkelder eigenlijk. Want wat moet je nou met je geliefde in de vorm van een kleutertje??


Dead things grow from deep inside...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-01-2002 21:01 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 15 januari 2002 13:08 schreef Jenje het volgende:
Ik zit net te luisteren naar een nummer van Zeromancer - Clone your lover.

Would you ?



Nou ja... het heeft voordelen... dan brengen ze beiden ook geld in het laatje; kan ik stoppen met werken


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2002 21:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 januari 2002 17:49 schreef SheRa het volgende:
[OT] Euhm, volgens mij is het toch echt "blondjes"... [/OT]

Maar ik had er nog niet eens bij stilgestaan dat als je iemand gaat klonen diegene inderdaad niet ineens een volwassen persoon is. Dat maakt de zaak een stuk ingewikkelder eigenlijk. Want wat moet je nou met je geliefde in de vorm van een kleutertje??


kun je net zogoed iets met panda beginnen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-01-2002 22:26]


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2002 22:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tegen die tijd kunnen ze Jenje vast al wel een jaar of 21 invriezen, probleem opgelost.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2002 22:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heheh mij invriezen ?
No fucking way !
Als ik dood ben, ben ik ook dood *wereld juicht*

Het was gewoon een vraagje die me ineens door me kop vloog.
Lijkt me wel apart ...
Maar ze zal dan toch niet de herinneringen en toekomstdromen hebben die je overleden geliefde had, dus ik denk toch niet dat het hetzelfde zou zijn.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2002 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Om met Shadow Smile te spreken: Daar voel je helemaal niets van.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


G.
Usericon van G.
Posted 15-01-2002 23:38 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ik heb geen geliefde dus ook weinig te clonen. Dus heb ik een beter idee. Is het niet mogenlijk dat iemand haar geweldig leuke, mooie, intelligente vriendje voor mij cloont


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-01-2002 0:46 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm ik ben geloof ik de enige die voor het klonen van geliefden is...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-01-2002 1:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Nee, mijn vriend klonen lijkt me nix.
Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zoiets doen als de liefde van hun leven overleden is ofzo.
Zeker als een man de vrouw van zijn dromen verliest. Door haar te klonen heeft ie en een kind van haar en een perfecte kopie van zijn geliefde. 2 vliegen in 1 klap dus....

hmmm dat klinkt toch minder romantisch dan ik dacht


bla...bla...bla...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-01-2002 1:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Fuck.. geen zin meer om dit topic te lezen of er een intelligent antwoord op te geven.. dan maar offtopic (half):

OOk mogelijk, ECHT WAAR: de HAND of zelfs HOOFD van een geliefde laten OPZETTEN na hun dood... Dit is geen grap, het kan echt, ik weet niet meer ik welk land dit was overigens.. erg morbide, maar (daar) legaal..


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-01-2002 1:33 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

het kan hier in Nederland ook. Maar dan is het niet echt opzetten. Ze gieten dan een afdruk van iemands hand ofzo en daar kun je dan de as van de overleden in bewaren.

Ik zag er gisteren trouwens een stukje over in een Belgiësch komisch programma.


bla...bla...bla...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 16-01-2002 8:42 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nog een nadeel: de kloon wordt als baby geboren, maar zal in versneld tempo verouderen als de volwassenheid eenmaal is bereikt. Dit is in elk geval het geval met gekloonde dieren...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-01-2002 10:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Huh? Dat wist ik niet... Ik vraag me af of dat waar is

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 16-01-2002 10:19]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2002 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ach ...
Ik hou het denk ik toch maar bij die geliefde die ik nu heb, bevalt me errug goed


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 16-01-2002 10:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2002 10:19 schreef Lord Morgoth het volgende:
Huh? Dat wist ik niet... Ik vraag me af of dat waar is
Ze vermoeden dat dit komt doordat de inhoud van een al volwassen cel in een eicel wordt gebracht, waar dan de kloon uit groeit. Ze hadden dit niet verwacht en weten ook niet precies waardoor het komt. Zowel het schaap Dolly als de kalfjes Holly en Belle hebben er last van.


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 16-01-2002 10:34 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde


TRASH


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-01-2002 10:35 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm, dit is toch wel erg intresante materie


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 17-01-2002 13:21 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

*fout*

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 17-01-2002 13:22]


JustAGirl777
I know the truth, I wanna know the answers.....
Usericon van JustAGirl777
Posted 22-01-2002 12:51 by JustAGirl777 Wijzig reactieProfiel van JustAGirl777Quote dit bericht

voor mij zou het 1 voordeel hebben dan heb ik mijn mannetje altijd bij me in plaats van dat ik hem maar 2 dagen in de week zie


If the devil reminds you of you're past, remind him of his future! HE WILL LOSE!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-01-2002 17:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Van z'n levensdagen niet!
Tenzij ik een paar aanpassingen kan aanbrengen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-01-2002 18:04 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

lol, da's vals spelen.

Maar stel nou dat het technisch allemaal mogelijk is en we de (eventuele) morele bezwaren even aan de kant zetten... Wat is er dan mis met het maken van een 'backup-up'?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-01-2002 18:04]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-12-2002 3:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 januari 2002 13:08 schreef Jenje het volgende:
Ik zit net te luisteren naar een nummer van Zeromancer - Clone your lover.

Would you ?


Een biologische lover? Nee.. Ik wel wel zo'n robot, die ik voortdurend kan herprogrammeren.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen