|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Winternoise Festival 2007 13.01.2007 A Life Divided Endstille Moonsorrow Primordial Communic Moonspell The Duskfall Lacrimas Profundere Winternoise Lokatie: Eventcenter B 51 Harzer Str.7 Osnabrück/Georgsmarienhütte Duitsland http://www.burningstage.net/ |
|
Tickets in voorverkoop: €22,75 Early bird Tickets: €17,50 (available 02.09.-31.10.) Meer info op: http://www.winternoise.de/ Anyway, Communic! Ik ga proberen hierbij te zijn! |
|
Ik ook proberen hierbij te zijn.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Hm... maar ff snel achter de kaarten aan dan, dit keer... |
|
AANGEPASTE Running Order: 14:15-14:45: A Life Divided 15:05-15:50: The Duskfall 16:05-16:50: Moonsorrow 17:10-17:55: Communic 18:15-19:15: Endstille 19:35-20:35: Lacrimas Profundere 20:55-21:55: Primordial 22:30-00:00: Moonspell [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 17-11-2006 13:59] |
|
Klinkt alsof ik hierbij moet zijn |
|
Hoeraaaa... bijna! |
|
Hmmm, zelden zo'n kut-line-up gezien, alleen Communic is de moeite waard imo... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-01-2007 23:52] |
|
Plaats over in auto? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zeeën van ruimte nog. [edit] Niet meer, vol![/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 08-01-2007 23:30] |
|
quote: In de kofferbak.. |
|
Wir sind vielleicht auch hierbei zusammen mit Mayo und Buried Alive. Das gibt spass! see you at occultfest! |
|
maybe i come ^^ |
|
quote:Ah !!! Gezellig! Ik heb iig zin in dit fest! Wordt een mooi feestje! |
|
quote: Jawohl das ist wohl toll! Wir konnen mitfahren met der Buried Alive und die MMayo dus vervoer is geregeld, waarvoor thanx! En leuk dat jullie er ook zijn, altijd gezellie met Regeer en Roelf ha ha. Daar drinken we zaterdag een biertje op! see you at occultfest! |
|
Gaat hier verder niemand heen ofzo? Of zijn wij straks de enige nederlanders op winternoise? see you at occultfest! |
|
quote:Wen d'r maar aan... Roelf en ik zijn het al JAREN daar... |
|
quote: Maar verder zin in |
|
quote: Nou dan zijn er dit jaar iig al 6 nederlanders! see you at occultfest! |
|
quote: Tot straks |
|
quote: Nee, niet iedereen heeft een auto of andere vervoersmogelijkheid... Anders was ik wel gegaan, denk ik. Naja, komend zomerfestivalseizoen waarschijnlijk een eigen auto "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Moet je dat op tijd vragen enne weer telefoon kwijt oooh ohh oooh! Hehe |
|
En, wat hebben we gemist? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Het Winternoise festival. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |