|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
+1 spelfout weggehaald... |
|
Idd über commercieel! Er is vast en zeker wel één of ander persoon die opnieuw een bepaalde cd koopt omdat er een handtekening opzit. |
|
Dat is toch niet serieus??!! kaaaanker |
|
06-11-2006 zijn er bijna 1000 tickets verkocht. |
|
quote: Zijn vast niet eens door de bandleden zelf gesigneerd. |
|
quote: Dan moet het wel een geweldige band zijn! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Iedereen wilt vanzelfsprekend natuurlijk de kans om zo'n mooi gesigneerd Cradle Of Filth album te kopen. Dat word even nieuwe pennen kopen voor de "heren". |
|
quote: Jawel. |
|
dude, wordt jij betaald door cradle of filth ? Fuck the world and fuck you |
|
Dat er nog mensen zoveel centen willen neerleggen voor bands als Deathstars en Cradle of Filth. Cradle was op Waldrock echt onwijs slecht, goed voor de lachspieren maar damn.. verder was het nergens goed voor. Scream for meeeeeee Scream for meeeeeeeeeeeeeee All the pretty girls in front of me, screaaaam for meeee! Scream for meeeeeee Scream for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Echt, wat een kneus die Dani. |
|
Quote van die site: quote: Nog nooit zo'n hoop zeldzame onzin gezien, toch een prestatie voor de paddovreter die dit uit zijn hallucinerende brein heeft weten over te brengen naar papier in redelijk correct Nederlands. Ook groot respect voor user Cradle Of Filth die steevast wordt afgezeken op zijn toevoegingen in wat voor topic of forum dan ook. Daar moet je toch sterk voor in je schoenen staan (of in een volledig onrealistisch belevingswereldje verkeren). Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Het is toch echt een bestaande tekst: http://www.cradleoffilth.com/biography.html |
|
quote: Ja UND? Grijp het alsjeblieft aan als excuus om jezelf in de fik te zetten, miskraam. Nog zo stoere internet warrior. |
|
dat iemand die band nog serieus neemt zeg Je moeder. |
|
quote: Je moeder. |
|
Ik kan niet wachten totdat ik alle gesminkte idioten in de rij zie staan de 013 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zien? ga je ook? Je moeder. |
|
Wie een foto wil van mister cradle of filth: http://www.cradleoffilth.nl/fotos/albums/userpics/10001/effenaar04.jpg Zo komen we dus aan de onzin. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-11-2006 19:38] Je moeder. |
|
quote: Toen ik in de (superlange) rij stond toen Dimmu Borgir in 013 speelde, was er zelfs iemand IN de rij zich aan het schminken |
|
quote: Serieus, zou me NIKS verbazen |
|
quote:Ik heb me er bij de Effenaar doorheen moeten worstelen. Was inderdaad een vermakelijke aanblik |
|
+1. jaja ik ga waarempel ook nog. eigenlijk om een vriend een plezier te doen, maar so what. ik heb ook met hem afgesproken dat ik iedere geschminkte dwerg (in het publiek, dani zal ik verder met rust laten) een tik op de kop verkoop, SCHORUM, TUIG! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Wow, een cradle topic, vet, ik zal ze ff gaan afzeiken zodat iedereen weet hoe true ik wel ben !! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |