|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet nodig campske, met dat 666 in je nickname maak je jezelf al ongelooflijk belachelijk. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Cradle of filth is echte poser rock. Nee, geef mij maar Burzums. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 09-11-2006 13:47] |
|
quote: "Burzums" En ja, het is beide echt rock man! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Beide zaken maken je nog lomper dan die geschminkte dwergen. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: ik ben een lompe klootzak, en ik heb niets beters te doen dan ruzie schoppen. -- hier serieus op reageren is trouwens ook niet van hoge intelligentie. [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 09-11-2006 20:52] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Bij deze "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
(laatste toevoeging) Cradle Of Filth Preparty: Datum: 12-11-2006 Locatie: Little Devil Adres: Stationsstraat 27 Postcode: 5038 EA Plaats: Tilburg Tijdstip: 15:00 uur |
|
En ik kijk toch weer elke keer in dit soort topics. *zucht* Toch eens af zien te leren. |
|
quote: Het was sarcastisch, bedankt voor het goedmaken vna mijn week ^^ |
|
"Maakt u een spreekbeurt, boekverslag en/of werkstuk over Cradle Of Filth? Stuur dan een email naar info@cradleoffilth.nl en wij helpen u graag mee!" bashing time!!! Je moeder. |
|
onze fanboy merkt niet eens op dat de strips op zn site gemaakt zijn om dani in de zeik te nemen ehehehehe, geweldig!!! Je moeder. |
|
dehehe, morgenavond al weer. [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 11-11-2006 11:28] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Vreemd concert. Het begon allereerst met een Marilyn Manson coverband genaamd Deathstars. damn, hoe onorigineel, en die zanger was TE gay voor woorden, beetje zoenen met de gitarist, GROSSE. Ik heb geluk gehad dat dit een van de eerste concerten was van cradle's tour aangezien filth zijn stem nog goed klonk en hij ook de goede hoge tonen haalde. helaas hebben ze te weinig gespeeld van de oudere albums en te veel van de nieuwe, maar wat een verrassing. Helaas te veel kleine goffiks. masjogge volk, echt. ze deden echt alsof ze nog nooit iemand hadden gezien met langer haar dan schouderlengte lang haar. ik zeg altijd maar, het ligt niet aan de band, maar aan de "Fans" Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Drol. |
|
Gast, ik weet niet hoe jij uit je doppen hebt gekeken, maar ik heb voornamelijk 25+ gasten gezien. Hooguit 20 gottik kiddos. In ieder geval: erg weinig. Minder als ik had gehoop in ieder geval. Het viel dus reuze mee. Deathstars was wel een roze-maandag op zwarte-zondag gevoel... wat een flikkers. Muziek was wel aaaaaaaaaaaaaaardig, maar op cd al leuker, en dan nog niet erg boeiend, dus conclusies zijn snel getrokken: na 5 minuten had ik het wel weer gezien. Cradle vond ik in de eerste paar minuten best bagger, maar gelukkig werd na 2 nummers ofzo het geluid wat aangepast en was het best te pruimen. Ik heb het zelfs 3 kwartier volgehouden, dus conclusie: Het was een redelijk concert en voor Cradle begrippen behoorlijk goed. Maar toch veeeeeeeeel en veeeeeel te saai. En wat deden die rare boompjes op het podium, en vooral die vreemde onkruid-stukjes in het drumstel??? Ohja, en ook nog mentioning-worth: Dani Filth in een jurkje... come aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:Op Deathstars na klinkt het precies als het optreden in de Effenaar. Goddank deed daar Callenish Circle het voorprogramma |
|
Dani had geen jurkje maar gewoon een oversized t-shirt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Stout he, dat al die grote jongens allemaal zo gemeen over hem doen.. |
|
Wie was die drummer?? Dat is sinds tijden dat de drums bij Cradle weer overtuigend klonken. Die gozer timmerde ieder gaatje vakkundig dicht en maakte hele gave fills die niet op de cd staan. Erlandson was niet maar de kapper geweest. De opstelling van de drumkit was heel anders. machtig optreden! |
|
Mee eens over de drummer! Die was goed bezig! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:Het enige wat ik weet is dat zijn voornaam Martin is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ze gaan de goede kant op. Nu Barker even halen. |
|
Tja het voorprogramma was muzikaal gezien helemaal niet slecht, alleen die zanger verneukte het voor de rest van de band. de drummer die met cradle speelde was inderdaad brilliant. Sarah zong gewoon weer machtig mooi. en de toetsenist zag er goed uit, en spelen kon ze zeker! [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 13-11-2006 14:55] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Sarah zong zo vals als de pest. Zoals ze live al 10 jaar doet. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |