IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ulcerate (unorthodox/brutal/tech death) Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2011 16:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vind jij m niet heerlijk dan?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 12-01-2011 16:47 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 12 januari 2011 16:40 schreef iPim het volgende:
Vind jij m niet heerlijk dan?


Zeker wel


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2011 16:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Pas op he, niet te hard fappen dan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-01-2011 20:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Net binnen. Ben benieuwd


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-01-2011 9:54 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Now, downloading..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-01-2011 0:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Heel goed weer, die nieuwe.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-01-2011 0:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Sluit hij aan bij de laatste? Morgen eens binnenhalen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-01-2011 11:53 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2011 0:56 schreef Silence het volgende:
Sluit hij aan bij de laatste?


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 19-01-2011 14:05 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Ik denk dat het vorige concept is meegenomen en nog meer in één bepaalde stijl is gezet. Het album is ook echt 1 album, een logisch geheel die je van voor naar achter in één ruk luistert.
Dit maakt de band niet echt toegankelijker maar voor de geoefende luisteraar en degene met een beetje geduld heb je echt een pareltje.

Pre-orders zijn (hopelijk) onderweg!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-01-2011 14:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 14:05 schreef Embodiment of Fire het volgende:
Ik denk dat het vorige concept is meegenomen en nog meer in één bepaalde stijl is gezet. Het album is ook echt 1 album, een logisch geheel die je van voor naar achter in één ruk luistert.
Dit maakt de band niet echt toegankelijker maar voor de geoefende luisteraar en degene met een beetje geduld heb je echt een pareltje.

+1, wel een stukje lastiger in te komen maar de beloning begint te komen


I wish I was a butterfly


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2011 0:13 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 14:05 schreef Embodiment of Fire het volgende:
Pre-orders zijn (hopelijk) onderweg


Maurosis
Usericon van Maurosis
Posted 21-01-2011 21:35 by Maurosis Wijzig reactieProfiel van MaurosisQuote dit bericht

Beste band van EMM 2009!

Enne ik ben erg benieuwd naar die nieuwe plaat zeg!


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-01-2011 23:12 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Heerlijke plaat die nieuwe, jaarlijst materiaal. Siked voor de nieuwe Gorguts ook!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-02-2011 18:40 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik denk dat ik The Destroyers of All nog beter vind dan Everything is Fire. Nog wat meer tempowisselingen en de nummers zijn iets langer, wat de sfeer ten goede komt. Het geheel klinkt net iets donkerder.

quote:
Album drum tracking video

We've uploaded a video montage of drumming excerpts from the album tracking at this location:



http://www.ulcerate-official.com/


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-02-2011 0:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gedownload, nog niet beluisterd, maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd. Dit was toch een tip van AG, niet?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-02-2011 0:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ook geluisterd dit, met dank aan de recensie op de FP.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/17699/Ulcerate-The-Destroyers-of-All.html

Niks brutal tech deaths aan gelukkig. Dat kan wel uit de topictitel.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 9:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 0:15 schreef bokaj het volgende:
Ook geluisterd dit, met dank aan de recensie op de FP.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/17699/Ulcerate-The-Destroyers-of-All.html

Niks brutal tech deaths aan gelukkig. Dat kan wel uit de topictitel.

Het is brutal, tech en death, anders Vind het wel een goede omschrijving, is toch ook geen betere specifiekere omschrijving. Nou ja, DSO-death, misschien
quote:
Op 3 februari 2011 0:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Gedownload, nog niet beluisterd, maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd. Dit was toch een tip van AG, niet?

Was dit een tip van mij? Ohja, in het ... topic... Denk, denk.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2011 11:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben blij met dit plaatje.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-02-2011 12:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 9:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het is brutal, tech en death, anders Vind het wel een goede omschrijving, is toch ook geen betere specifiekere omschrijving. Nou ja, DSO-death, misschien

Was dit een tip van mij? Ohja, in het ... topic... Denk, denk.


Deathspell Omega?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 12:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, dat denk ik ook.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 19:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nu aan het luisteren. Brutal is het in ieder geval niet.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 19:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Meh ik vind het niet slecht. Zitten een paar aardige stukken in enzo maar dat repeterende gitaarwerk vind ik gewoon echt irriterend. Volgens mij is dat ook waar het probleem voor mij bij DSO ligt.

Qua zang is het ook gewoon niet meer dan gemiddeld helaas. Het drumwerk is op zich wel ok, maar ligt niet lekker in de mix wat mij betreft. Het is echt zo'n dichtgetimmerd geheel en daardoor lijkt het alsof de hele plaat één tempo is terwijl er juist heel veel tempowisselingen zijn.

Nogmaals niet kut en en eigenlijk zijn de eindes van de meeste nummers, als de band op stoom lijkt, best tof maar een hele plaat lang hoeft voor mij niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 19:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hmja, misschien moet ik toch maar wel een tweede kans geven. Het heeft wel iets.

Het doet me trouwens denken aan oude Morbid Angel, is dat vreemd?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-02-2011 21:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 19:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Hmja, misschien moet ik toch maar wel een tweede kans geven. Het heeft wel iets.

Het doet me trouwens denken aan oude Morbid Angel, is dat vreemd?


Moet je zelf weten, jij bent hier de elitist.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 21:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 21:24 schreef iPim het volgende:
Moet je zelf weten, jij bent hier de elitist.


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen