![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
de meeste maten van mij vinden het ook een goede band. Ik vind het een zeer overschatte band en de zanger lijkt op een synthese van Skin (skunk anansie) en E.T.!!!! 'Insomnia is wel aardig' is het meest positieve dat ik eruit kan persen. Helaas.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Yep. Faithless is boerentechno... Underworld is iets intelligenter, maar niet heel erg. Ik zou zeggen, Zash, kijk eens rond op http://www.warprecords.com/warp/ Er gaat een wereld voor je open. ![]() |
|
Absoluut niet overschat!!! ![]() ![]() Zash (DE Faithlessfan) Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
Zijn er hier ook nog mensen vor Faithless of niet? Ik raak hier zwaar depressief van ![]() Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
Waarom staat dit op een METALforum? XnegativeX DE metalfan!!! ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Er zijn hier, ben ik bang, weinig mensen voor Faithless. Nog niet eens omdat het geen metal zou zijn, maar gewoon omdat het simpele janboerenfluitjes-POPmuziek is. De waarheid is hard... ![]() |
|
Misschien best wel ja, maar heel erg POP is het ook weer niet. Het is bv. anders dan B. Spears, om maar echte commerciele pop te noemen. Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
Ja, dan noem je ook wat he... natuurlijk kan jij ook harder lopen dan een baby, om maar eens een rare analogie te gebruiken. maarre... check nou maar gewoon even http://www.warprecords.com/warp/ Daar zal je heel wat betere elektronische muziek vinden. ![]() |
|
Gewoon downloadbaar? Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
Faithless sucks ! Wat mij vooral verwondert is dat zoveel mensen de arrogantie van die kloteneger als "mystiek" opvatten. Maar ja, ieder zijn mening hé. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Weet niet echt wat je daarmee bedoelt, weet niet echt wat ze allemaal doen. Vind de muziek gewoon leuk Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
Probeer eens: Underworld, Future sound of London, LTJ Bukem, Roni Size, Orbital, Headrillaz, Metalheadz, Goldie, Grooverider, Square Pusher, Amon Tobin etc. etc. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2002 20:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ah ja, ik stoor me gewoon beetje aan gedrag van die zanger. Over de muziek kan ik nie veel zeggen, is gewoon mijn stijl niet. Heb ze al eens live meegemaakt, duizenden mensen (nie overdreven) stonden daar te springen, maar mij deed het niets ... Maar het is uw goed recht om ze goed te vinden hé ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Janboerenfluitjes-POPmuziek?? Dwaallicht hoe kom je erop. ![]() Het is trouwens wel een perfecte omschrijving van hoe ik over Faithless denk. the only pleasure is pain ![]() |
|
Neuh vind t niet slecht, maar vind dat er veel betere bands binnen dit genre zijn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ik heb ze al twee keer live gezien en dan zijn ze echt wel super... Die znager is zo'n mottige (lees: lelijke) kerels, maar heeft ongelooflijk veel uitstraling op het podium... Op hun eerste cd staan ook nog een grungy nummer en wat funk, spijtig dat ze helemaal de techno(of whatever ander housevariantje)toer zijn opgegaan nu... Maar 'k zou ze toch nog eens live wilen zien... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Oke Oke, ik begrijp al deze stille en niet al te stille hints, en zal geen Faithless-topics meer openen. ![]() ![]() ![]() Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
quote: dit is een metal forum hoor.. ![]() Godverdommen.. ![]() |
|
quote: Dit is Muziek Algemeen, en hoeft dus niet over metal te gaan lijkt me... 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
het is toch METAL muziek algemeen.. ![]() Godverdommen.. ![]() |
|
nej maar ik ben de enigste hier die faithless ook cool vind vrees ik... boeie, maar dat heb ook te maken dat ik via techno/terror in de metal ben beland... (ken overigens niet veel binnen het genre van faithless, hoe je dat ook wil noemen...) Je moeder. ![]() |
|
quote: Hoe bedoel je dat? (gewoon benieuwd...) ![]() |
|
zooi :D uitleggen, nee geen zin in "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Geen echt goede motivatie, of ik moet wat doen aan mijn begrijpend lezen.... ![]() Wel even mijn hulde aan karnivoor, mijn enige medestander in deze topic ![]() ![]() ![]() ![]() Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
graag gedaan ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |