![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb faithless nu 2x live gezien en ze zijn werkelijk uit m'n dak...zeker geen gewone popmuziek!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Wat een verschrikkelijke slechte vergelijking ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb echt een hekel aan die zanger. Een prototype van iemand die niet kan zingen, maar doordat dat in dat genre niet hoeft, is hij toch goed ![]() heb ik toch liever mensen die daadwerkelijk moeite doen voor een nummer ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
quote: Veeeeeeeel te veel eer!!! Alle namen die ik heb genoemd zijn eigenzinniger, avontuurlijker en simpelweg muzikaler!!!! (Maar wel vanuit de dance hoek: hier ligt de vergelijking) Ik heb het niet over live optredens: ik redeneer naar muziek van cd en alle namen heb ik gecheckt! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-01-2002 9:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Tsja het is een redelijke band maar toch ben en blijf ik een liefhebber van hard en duister net als de meeste mensen hier ![]() ![]() |
|
ik vind ze kut.. ze zingen " THIS IS MY CHURCH" ![]() Godverdommen.. ![]() |
|
Ik vind het kut, dat ligt niet aan het genre ofzo, maar ik kan er gewoon niks aan horen wat mij aanspreekt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik vind Faithless ook wel aardig maar ik vind The Prodigy helemaal GEWELDIG!!!! ![]() ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: kleuter... probeer eens verder te kijken... ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: En alweer mee eens!!!!!! ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: ![]() Power over others is nothing - Power over oneself is everything ![]() |
|
Insomia blijft gewoon vet. Wazige clip joh ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
ik vind faithless zeer goed! lekker chillen op zijn tijd is niet verkeerd! Je moet ze eens live gaan aanschouwen! nog veel beter! en een sfeeertje joh als je met 50.000 man staat op en neer te springen! super cool! (kgeloof dat ze als headliner op pinkpop stonden 3 jaar terug en toen werd er zo heftig gesprongen door het gehel publiek dat er seismische metingen werden waargenomen, een kleine aardbeving dus!) I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote:dat was vorig jaar Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Faithless vind ik ook leuk! En het kan me niks schelen of het "true" is of niet. Insomnia is erg lekker inderdaad, maar God is a DJ is ook goed te luisteren. ![]() |
|
Rui op met die band man ![]() |
|
Het feit dat ze 'This is my church, this is where I heal my wounds" zingen zit me ook niet helemaal lekker nee ![]() En het gestamp in de muziek trouwens ook niet ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dat is weer een heerlijke reactie van heer krieg waar je erg veel mee kunt..bedankt joh! ![]() |
|
quote: ieder zo zijn smaak he, meneertje krieg! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote:*offtopic --> DUDE WORD JIJ NOU NIET HELEMAAL GESTOORD VAN AL JE KRITIEK, JE ZINLOSE OPMERKINGEN EN JE EEUWIGE GEZEIK???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry ik kon het niet laten. Wel ff wat stoom afgeblazen. Dank Krieg ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Ik dacht dat dit een M...l forum was Het is nie hatelijk bedoeld. Maar deze band hoort nu eenmaal op het Pinkpop-forum thuis ![]() |
|
quote:Het is je vergeven ![]() ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Man trek het je niet aan wat ik zeg Je moet toch zelf weten wat je mooi vind Ik vind het niet mooi, voldoende dus om die band op te laten ruien want dit is een Metal-forum toch Ik ben best wel positief hoor Deze band had ik toevallig vorig jaar nog aan het werk gezien op Pinkpop. Bijna iedereen vloog me aan omdat ik een metalshirt aanhad en nie meedee. Bijna iedereen sprong en danste. Twee uur later begon Rammstein en toen gingen die zelfde gasjes headbangen dat was wel even lachen. Headbangen op Rammstein met Faithless shirts Dansen op Faithless met Rammstein shirts ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 23-06-2003 17:56] ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |