IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Islam en metal Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-12-2006 13:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

true true^^


Suck my piss


ghost_of_perdition
'He Who Sought The Fire'
Usericon van ghost_of_perdition
Posted 19-12-2006 14:43 by ghost_of_perdition Wijzig reactieProfiel van ghost_of_perditionQuote dit bericht

Ik denk dat het aan verschillende dingen ligt, dat mettol eerder het christendom aanpakt dan de islam, of andere religies:

- Puberaal afzetten tegen je chr. ouders.
- Meer weten over christelijke tradities, en er dus harder tegenin kunnen gaan, gebruikmakend van hun eigen symbolen.
- enige angst over reacties van moslims (kijk naar die cartoonrel een tijdje geleden)
- enige angst om meteen rascist, fascist ed. genoemd te worden.
- Hier bereik je er niet zoveel mee; weinig moslims zien/horen metal(teksten), en daarom zou de boodschap ook een beetje overbodig kunnen worden.


Echt niet.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 19-12-2006 16:06 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

Dying fetus´one shot,one kill´ is ook een best anti moslim nummer.Goed na aanleiding van 9-11..maar toch.


Windir
Usericon van Windir
Posted 23-09-2007 15:05 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 20:55 schreef trol het volgende:
Kebab is nou eenmaal lekkerder dan een hostie..

Dood aan de gristenen!!!

Allah Akhbar!


Bwa als de hosties nu ook eens zouden overgieten met wat andalouse en een frietje erbij! Misschien wandel ik dan nog eens een kerk binnen!


goth_star
Usericon van goth_star
Posted 25-09-2007 21:45 by goth_star Wijzig reactieProfiel van goth_starQuote dit berichthttp://vampirefreaks.com/u/hallowed_by_the_moon

ik denk dat ze bang zijn dat de moslims anders ontploffen voor hun gezicht want als je kijkt naar de aanslagen afgelopen en dit jaar.. das nie normaal meer.
kijk ik wil de christenen niet beschermen maar waarom breken ze in godsnaam kerken af om daar moskeeen neer te zetten ? dat is toch echt te gek voor woorden ..

het word eens tijd dat we terug gaan daar de black metal tijd .. toen de kerken nog in lichte laaien stonden..aleen deze keer moeten we de moskee in de hens zette .. die mense nemen nederland over

wtf ?


Cees
Usericon van Cees
Posted 25-09-2007 21:47 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:45 schreef goth_star het volgende:
ik denk dat ze bang zijn dat de moslims anders ontploffen voor hun gezicht want als je kijkt naar de aanslagen afgelopen en dit jaar.. das nie normaal meer.
kijk ik wil de christenen niet beschermen maar waarom breken ze in godsnaam kerken af om daar moskeeen neer te zetten ? dat is toch echt te gek voor woorden ..

het word eens tijd dat we terug gaan daar de black metal tijd .. toen de kerken nog in lichte laaien stonden..aleen deze keer moeten we de moskee in de hens zette .. die mense nemen nederland over

wtf ?


Uhm..

Nee.

Die tijd was harstikke leuk, niet mee geleeft maar goed. Nederland blijft en is een christelijk land, niet dat ik het ben maar goed. Ik vind dat de islam aan ons moet aanpassen en wij niet aan hun...

En GA JE IS VOORSTELLEN! ( In het introductie topic... )


The trend is dead.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Anders beginnen we met jouw executie!




Cees
Usericon van Cees
Posted 25-09-2007 21:49 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:48 schreef WhiteRider het volgende:
Anders beginnen we met jouw executie!





WR, JE WAS ME NET FUCKIN VOOR.

Wou het ook echt nog doen, maar dacht dan word iedereen weer boos.

+1000000000000000000000000000000000000000


The trend is dead.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En de verdere introductie:

"Likes:
diane( she's realy nice to me) .girls .my band .blood (mostly because people get sick if they see it .to be a goth ( it sounds like i,m a wannabe but that is not fucking true) .dani filth ( he is god ) .listing to all kind of metal all day .natascha (she's my nymphetamine girl) . lesbians. because sometimes they are nicer than normal people
Dislikes:
i hate: .people that think they are better than me .people that hate's goth .people that hate me .emo,s
Favorite Music:
cradle of filth,sins of thy beloved,opeth,nightwish korn,darkwell,evanescene,sonata arctica,catamenia rammstein,slipknot,dimmu borgir,demons&wizards,deadstar assembly and many more"


:')


Cees
Usericon van Cees
Posted 25-09-2007 21:52 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Likes blood.

gaaf man, heb je het wel is gedronken... Nee? Raad je aan, Varkensbloed... Ligt goed in de mond!





The trend is dead.


goth_star
Usericon van goth_star
Posted 25-09-2007 21:53 by goth_star Wijzig reactieProfiel van goth_starQuote dit berichthttp://vampirefreaks.com/u/hallowed_by_the_moon

okay wtf is er mee die foto ??
da ding is bijna 3 jaar oud xd ofzo weet ik het

en owja als je op mijn vf kijkt wees dan een man en laat een bericht achter als je een op of aanmerking hebt


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht


Oprotten, faggot.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 25-09-2007 21:53 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Wat een gay



goth_star
Usericon van goth_star
Posted 25-09-2007 21:54 by goth_star Wijzig reactieProfiel van goth_starQuote dit berichthttp://vampirefreaks.com/u/hallowed_by_the_moon

bloed is best geinig ..
weet niet of iemand bij dimmu borgir in 013 gister is geweest .. heb met bloed lope gooien xD

kei lol


Cees
Usericon van Cees
Posted 25-09-2007 21:54 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:53 schreef goth_star het volgende:
okay wtf is er mee die foto ??
da ding is bijna 3 jaar oud xd ofzo weet ik het

en owja als je op mijn vf kijkt wees dan een man en laat een bericht achter als je een op of aanmerking hebt


Dude, c'mon. Dit is een METALFORUM! Geen goth shit ofzo.

En ja, welkom @ Zwaremetalen. Zo is het nou eenmaal.

maar je moet je even introduceren

Ennu bloed geinig??? EMOOOOO!

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 25-09-2007 21:55]


The trend is dead.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:54 schreef goth_star het volgende:
bloed is best geinig ..
weet niet of iemand bij dimmu borgir in 013 gister is geweest .. heb met bloed lope gooien xD

kei lol

Heb je met bloed gegooid? Man, je bent fantastisch!





























Kanker, wat ben jíj een faggot, niet te zuinig. :')


Cees
Usericon van Cees
Posted 25-09-2007 21:55 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:55 schreef WhiteRider het volgende:
Heb je met bloed gegooid? Man, je bent fantastisch!





























Kanker, wat ben jíj een faggot, niet te zuinig. :')


+1


The trend is dead.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-09-2007 22:00 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

En dan gingen we weer ontopic


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-09-2007 22:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zijn de pubers weer bezig? Kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen belachelijk maakt joh...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-09-2007 22:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 22:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Zijn de pubers weer bezig? Kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen belachelijk maakt joh...

+1, ga je wiskundesommen maken


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2007 22:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

On tipok



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-09-2007 22:01 by Dentz Profiel van DentzQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-09-2007 22:02]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-09-2007 22:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

En dat er zo weinig metal uit islamitische landen komt is omdat de censuur daar zo groot is. Metal is nu niet het meest subtiele genre.
Maar dat vind ik dan.

Edit:
quote:
Op 25 september 2007 22:01 schreef Greycloak het volgende:
On tipok



Ja meneer.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 25-09-2007 22:04]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-09-2007 22:28 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Volgens mij ben je met britney spears popmuziek al black metal in een moslim land, of toch op zijn minst satanisch. En hebben wij westerlingen daarom een vertekend beeld over een schijnbaar ontbrekende scene.


mvg wk10


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-09-2007 22:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Britney is westers. Alles wat westers is is anti islam.
Oid.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen