|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
true true^^ Suck my piss |
|
Dying fetus´one shot,one kill´ is ook een best anti moslim nummer.Goed na aanleiding van 9-11..maar toch. |
|
quote: Bwa als de hosties nu ook eens zouden overgieten met wat andalouse en een frietje erbij! Misschien wandel ik dan nog eens een kerk binnen! |
|
ik denk dat ze bang zijn dat de moslims anders ontploffen voor hun gezicht want als je kijkt naar de aanslagen afgelopen en dit jaar.. das nie normaal meer. kijk ik wil de christenen niet beschermen maar waarom breken ze in godsnaam kerken af om daar moskeeen neer te zetten ? dat is toch echt te gek voor woorden .. het word eens tijd dat we terug gaan daar de black metal tijd .. toen de kerken nog in lichte laaien stonden..aleen deze keer moeten we de moskee in de hens zette .. die mense nemen nederland over wtf ? |
|
quote: Uhm.. Nee. Die tijd was harstikke leuk, niet mee geleeft maar goed. Nederland blijft en is een christelijk land, niet dat ik het ben maar goed. Ik vind dat de islam aan ons moet aanpassen en wij niet aan hun... En GA JE IS VOORSTELLEN! ( In het introductie topic... ) The trend is dead. |
|
Anders beginnen we met jouw executie! |
|
quote: WR, JE WAS ME NET FUCKIN VOOR. Wou het ook echt nog doen, maar dacht dan word iedereen weer boos. +1000000000000000000000000000000000000000 The trend is dead. |
|
En de verdere introductie: "Likes: diane( she's realy nice to me) .girls .my band .blood (mostly because people get sick if they see it .to be a goth ( it sounds like i,m a wannabe but that is not fucking true) .dani filth ( he is god ) .listing to all kind of metal all day .natascha (she's my nymphetamine girl) . lesbians. because sometimes they are nicer than normal people Dislikes: i hate: .people that think they are better than me .people that hate's goth .people that hate me .emo,s Favorite Music: cradle of filth,sins of thy beloved,opeth,nightwish korn,darkwell,evanescene,sonata arctica,catamenia rammstein,slipknot,dimmu borgir,demons&wizards,deadstar assembly and many more" :') |
|
Likes blood. gaaf man, heb je het wel is gedronken... Nee? Raad je aan, Varkensbloed... Ligt goed in de mond! The trend is dead. |
|
okay wtf is er mee die foto ?? da ding is bijna 3 jaar oud xd ofzo weet ik het en owja als je op mijn vf kijkt wees dan een man en laat een bericht achter als je een op of aanmerking hebt |
|
Oprotten, faggot. |
|
Wat een gay |
|
bloed is best geinig .. weet niet of iemand bij dimmu borgir in 013 gister is geweest .. heb met bloed lope gooien xD kei lol |
|
quote: Dude, c'mon. Dit is een METALFORUM! Geen goth shit ofzo. En ja, welkom @ Zwaremetalen. Zo is het nou eenmaal. maar je moet je even introduceren Ennu bloed geinig??? EMOOOOO! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 25-09-2007 21:55] The trend is dead. |
|
quote: Heb je met bloed gegooid? Man, je bent fantastisch! Kanker, wat ben jíj een faggot, niet te zuinig. :') |
|
quote: +1 The trend is dead. |
|
En dan gingen we weer ontopic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zijn de pubers weer bezig? Kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen belachelijk maakt joh... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: +1, ga je wiskundesommen maken Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
On tipok What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-09-2007 22:02] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En dat er zo weinig metal uit islamitische landen komt is omdat de censuur daar zo groot is. Metal is nu niet het meest subtiele genre. Maar dat vind ik dan. Edit: quote: Ja meneer. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 25-09-2007 22:04] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Volgens mij ben je met britney spears popmuziek al black metal in een moslim land, of toch op zijn minst satanisch. En hebben wij westerlingen daarom een vertekend beeld over een schijnbaar ontbrekende scene. mvg wk10 |
|
Britney is westers. Alles wat westers is is anti islam. Oid. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |