![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jenje, are you on drugs? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote:Juist niet .. misschien daarom, maar leg uit? oh en Varanus; ARGH GODVER ![]() |
|
Heh heh heh, nee, niks. Schrijfvreugde klinkt mij alleen nogal stonede hippie in de oren. "Weet je, ik mis iets. Hmmm, ik weet niet... Iets blijs ofzo. Vreugde. Schrijfvreugde. Man..." ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Ah stiekum ben ik een enorm hippie .. ik ransel mezelf dagelijk met een bos bloemen en er gaat geen dag voorbij zonder een flinke beurt met de boom in de tuin. Schrijfvreugde is een gaye term ((c) Jenje) die ik wel eens gebruik voor de emotie die uit een verhaal kan komen. Ik heb aspirant redacteurs afgewezen die beter als dit schreven ... ![]() |
|
quote: Der zijn meer mensen het niet eens met de schrijfstijl... ![]() |
|
quote: Beter dan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En om het helemaal af te maken. Klopt beter dan dit dan ook wel? Want dan denk ik, beter dan dit stukje schrijven. Maar een stukje kan niet schrijven, dus moet het zijn beter dan die, als in beter dan die redacteur. Jij padawan mierenzifter! ![]() |
|
Ach, wat maakt het ook allemaal uit. Je kunt van een journalist niet verwachten al te genuanceerd te zijn in zo'n artikel. Voor een metalhead is het allemaal vanzelfsprekend wat er staat. Ik mis ook duidelijk bijv. de namen Dream Theater, Morbid Angel, etc. Maar goed, metal heeft het nooit moeten hebben van grote media exposure. Liefhebbers vinden de muziek toch wel. Dat bewijzen de aangehaalde stabiele verkoopcijfers en het massale festivalbezoek wel. Mike slaat overigens wel de spijker op z'n kop. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Wel mooi die stijging in verkoop trouwens .. ![]() |
|
Klopt het toch dat metalfans zich afzetten tegen de rest ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Hehe, goed stuk. Shit! Ze nemen ons serieus ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Goed stuk ????!?!?!?!?!??!??!!!!!?!??!? ![]() |
|
quote: Wat is er, lekker stuk van me? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Probleem lijkt me dat het stuk niet echt een lijn heeft, een soort kapstok of kernpunt. Het is meer een vogelvlucht en dan mis je altijd meer dan dat je opschrijft. Bovendien blijft het zo altijd aan de oppervlakte. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Denk ook niet dat de gemiddelde Volkskrantlezer meer dan een kwartpagina over Metal wil lezen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: idd een geweldige term, nu power metal nog als eunuch metal afschrijven en men weet allemaal gelijk waar we aan toe zijn ![]() ![]() |
|
Wel fijn hoe Herr Frost de hele voorpagina van de kunstbijlage vult ![]() Maakt me alles behalve balen om naar te kijken. No time for the old in-out in-out, love. I've just come to read the meter. ![]() |
|
Ik vond het artikel wel meevallen. Niet heel erg diep of heel erg correct, maar dat maakt niet zo veel uit. Het is beter dan het meeste wat je over metal leest in de media. ![]() |
|
quote: De opzet is leuk, maar de invulling niet. De auteur heeft duidelijk wat her en der opgevangen fragmenten van metal-kretologie verweven met oppervlakkige geschiedkundige gegevens, die bovendien regelmatig incompleet of zelfs helemaal incorrect zijn, getuige beweringen als 'Gorefest ging na Soul Survivor uit elkaar' of 'Cursed Realms Of The Winterdemons is een nummer van Sunn O)))'... ![]() ![]() |
|
Mooi, man, hokjesgeest. Heerlijk. Maar Darkthrone en een synthesizer-klanktapijtje op de nieuwe plaat? M'n oren zijn niet best, maar die heb ik dan gemist. En Death en de eerste grunt? Meningen verschillen. edit: oh. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-09-2006 20:59] ![]() |
|
Ja, en de eerste BM-plaat stamt van voor 1990. Same shit, other article, hihi. ![]() |
|
standaard metal verhaaltje, standaard foto's ook. Erg jammer dat ze weer niet verder komen dan death, thrash & black...en drone?! De schrijver heeft ook weer eens wat 'nieuws' ontdekt....terwijl dit slechts een zeer select gezelschap kan bekoren.. Er is wel degelijk meer veranderd de afgelopen 10 jaar. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |