IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : metal in de volkskrant Vorige pagina | Volgende pagina
Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 01-09-2006 12:33 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Jenje, are you on drugs?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2006 12:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 12:32 schreef Jenje het volgende:
Moet zeggen dat ik het erg onprettig geschreven vindt, zit geen schrijfvreugde in ....



spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2006 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 12:33 schreef Aaargh het volgende:
Jenje, are you on drugs?
Juist niet .. misschien daarom, maar leg uit?

oh en Varanus; ARGH GODVER


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 01-09-2006 12:41 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Heh heh heh, nee, niks. Schrijfvreugde klinkt mij alleen nogal stonede hippie in de oren. "Weet je, ik mis iets. Hmmm, ik weet niet... Iets blijs ofzo. Vreugde. Schrijfvreugde. Man..."


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2006 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah stiekum ben ik een enorm hippie .. ik ransel mezelf dagelijk met een bos bloemen en er gaat geen dag voorbij zonder een flinke beurt met de boom in de tuin.

Schrijfvreugde is een gaye term ((c) Jenje) die ik wel eens gebruik voor de emotie die uit een verhaal kan komen.

Ik heb aspirant redacteurs afgewezen die beter als dit schreven ...


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 12:48 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:

Marije, 01-09-2006, 12:35
En dit is geschreven door een journalist van de Volkskrant?
Dit lijkt zo uit het hart van een middelbare scholier te komen.





Der zijn meer mensen het niet eens met de schrijfstijl...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2006 12:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 12:44 schreef Jenje het volgende:
Ik heb aspirant redacteurs afgewezen die beter als dit schreven ...


Beter dan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-09-2006 13:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 12:44 schreef Jenje het volgende:
Ah stiekum ben ik een enorm hippie .. ik ransel mezelf dagelijk met een bos bloemen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 13:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 1 september 2006 12:49 schreef Chelman het volgende:
Beter dan.

En om het helemaal af te maken. Klopt beter dan dit dan ook wel? Want dan denk ik, beter dan dit stukje schrijven. Maar een stukje kan niet schrijven, dus moet het zijn beter dan die, als in beter dan die redacteur.

Jij padawan mierenzifter!



Daops
Usericon van Daops
Posted 01-09-2006 13:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ach, wat maakt het ook allemaal uit. Je kunt van een journalist niet verwachten al te genuanceerd te zijn in zo'n artikel.

Voor een metalhead is het allemaal vanzelfsprekend wat er staat. Ik mis ook duidelijk bijv. de namen Dream Theater, Morbid Angel, etc. Maar goed, metal heeft het nooit moeten hebben van grote media exposure. Liefhebbers vinden de muziek toch wel. Dat bewijzen de aangehaalde stabiele verkoopcijfers en het massale festivalbezoek wel.

Mike slaat overigens wel de spijker op z'n kop.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2006 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel mooi die stijging in verkoop trouwens ..


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-09-2006 14:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Klopt het toch dat metalfans zich afzetten tegen de rest


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-09-2006 14:33 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Hehe, goed stuk.

Shit! Ze nemen ons serieus


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2006 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goed stuk ????!?!?!?!?!??!??!!!!!?!??!?


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-09-2006 14:36 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 14:34 schreef Jenje het volgende:
Goed stuk ????!?!?!?!?!??!??!!!!!?!??!?


Wat is er, lekker stuk van me?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 01-09-2006 14:40 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Probleem lijkt me dat het stuk niet echt een lijn heeft, een soort kapstok of kernpunt. Het is meer een vogelvlucht en dan mis je altijd meer dan dat je opschrijft. Bovendien blijft het zo altijd aan de oppervlakte.


Dear dirty delightful old drunken old days


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-09-2006 14:42 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 14:40 schreef Schaffelaer het volgende:
Probleem lijkt me dat het stuk niet echt een lijn heeft, een soort kapstok of kernpunt. Het is meer een vogelvlucht en dan mis je altijd meer dan dat je opschrijft. Bovendien blijft het zo altijd aan de oppervlakte.


Denk ook niet dat de gemiddelde Volkskrantlezer meer dan een kwartpagina over Metal wil lezen.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2006 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 14:40 schreef Schaffelaer het volgende:
Probleem lijkt me dat het stuk niet echt een lijn heeft, een soort kapstok of kernpunt. Het is meer een vogelvlucht en dan mis je altijd meer dan dat je opschrijft. Bovendien blijft het zo altijd aan de oppervlakte.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 01-09-2006 14:48 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 1 september 2006 12:22 schreef Jenje het volgende:
Geweldige term


idd een geweldige term, nu power metal nog als eunuch metal afschrijven en men weet allemaal gelijk waar we aan toe zijn


El Kapotte
Welly, welly, welly, welly, welly, welly, well.
Usericon van El Kapotte
Posted 01-09-2006 15:34 by El Kapotte Wijzig reactieProfiel van El KapotteQuote dit berichthttp://www.myspace.com/lotteschnotte

Wel fijn hoe Herr Frost de hele voorpagina van de kunstbijlage vult
Maakt me alles behalve balen om naar te kijken.


No time for the old in-out in-out, love. I've just come to read the meter.


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 01-09-2006 18:10 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

Ik vond het artikel wel meevallen. Niet heel erg diep of heel erg correct, maar dat maakt niet zo veel uit. Het is beter dan het meeste wat je over metal leest in de media.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-09-2006 20:16 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 9:35 schreef valkyrian het volgende:

http://extra.volkskrant.nl/select/muziek/artikel.php?id=348


De opzet is leuk, maar de invulling niet. De auteur heeft duidelijk wat her en der opgevangen fragmenten van metal-kretologie verweven met oppervlakkige geschiedkundige gegevens, die bovendien regelmatig incompleet of zelfs helemaal incorrect zijn, getuige beweringen als 'Gorefest ging na Soul Survivor uit elkaar' of 'Cursed Realms Of The Winterdemons is een nummer van Sunn O)))'... Allemaal uiterst toegankelijk en vermakelijk voor de gemiddelde krantenlezer, maar feitelijk wel het zoveelste artikel over metal dat door de bank genomen foutieve informatie verstrekt. Jammer.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-09-2006 20:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mooi, man, hokjesgeest. Heerlijk.

Maar Darkthrone en een synthesizer-klanktapijtje op de nieuwe plaat? M'n oren zijn niet best, maar die heb ik dan gemist. En Death en de eerste grunt? Meningen verschillen.

edit: oh.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-09-2006 20:59]



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-09-2006 0:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, en de eerste BM-plaat stamt van voor 1990.

Same shit, other article, hihi.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2006 13:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

standaard metal verhaaltje, standaard foto's ook. Erg jammer dat ze weer niet verder komen dan death, thrash & black...en drone?! De schrijver heeft ook weer eens wat 'nieuws' ontdekt....terwijl dit slechts een zeer select gezelschap kan bekoren.. Er is wel degelijk meer veranderd de afgelopen 10 jaar.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen