|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Doornroosje show is uitverkocht, maar dat is ook praktisch de thuisbasis. |
|
In januari komen ze ook in Bibelot, Dordrecht. Misschien dat ik daar ga kijken. |
|
Dit topic gaat wel over de Nederlandse tour maar zet er dan wel ook data bij, dan hebben we er tenminste nog wat aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nederlandse concertdata: 09/19/2006 Amsterdam, Paradiso 09/23/2006 Nijmegen, Lux 09/29/2006 Groningen, Oosterpoort 10/01/2006 Eindhoven, Effenaar 10/04/2006 Zwolle, Odeon De Spiegel 10/06/2006 Rotterdam, Nighttown 10/08/2006 Utrecht, Tivoli 10/13/2006 Voerendaal, Borenburg 10/14/2006 Haarlem, Patronaat 12/01/2006 Apeldoorn, Gigant 12/02/2006 Sneek, Het Bolwerk 12/03/2006 Purmerend, P3 12/08/2006 Hardenberg, Podium 12/09/2006 Oss, Groene Engel 12/14/2006 Delft, Speakers 12/15/2006 Breda, Mezz 12/16/2006 Zwolle, Hedon 12/22/2006 Weert, Bosuil 12/23/2006 Hoorn, Manifesto 12/27/2006 Tilburg, 013 01/06/2007 Uden, De Pul 01/12/2007 Zaandam, De Kade 01/13/2007 Amstelveen, P60 01/19/2007 Dordrecht, Bibelot 01/20/2007 Goes, 't Beest 01/27/2007 Den Bosch, W2 01/28/2007 Drachten, Iduna Ik ga eens kijken of ik naar Nighttown kan... |
|
Spelen ze niet elk jaar een nederlandse tour? Kom ze vaak genoeg tegen op concertagenda's Laatste keer dat ik ze gezien was trouwens in 2001, en toen was het dodelijk saai Zenial |
|
Hmmm, toch wel 3 of 4 gelegenheden gezien in de lijst om te gaan kijken...heb ze nog nooit aan het werk gezien ondanks dat ik ze volg sinds hun debuutplaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanwezig in Haarlem en waarschijnlijk ook in Zaandam. |
|
quote: hehe, natuurlijk, service voor de luie user quote: Kan ook wel aan mij liggen hoor. "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
quote:Tegenwoordig is The Gathering slaapverwekkend live. Ik heb ze 2 jaar geleden voor het laatst gezien in Sittard, toen hadden ze niet eens in de gaten dat er mensen in de zaal waren. Ze stonden op het podium hun muziek te maken en dat was het dan...Totaal geen interactie met het publiek. Ik heb ze ook gezien ten tijde van Always en Mandylion en dat was altijd erg gaaf. |
|
Als je niet van TG -nieuwe stijl houdt hoef je inderdaad niet te gaan, nee. Persoonlijk hoop ik zelf dat eens echt dat oude hoofdstuk gaan afsluiten zoals ze gezegd hadden bij de semi-accoustische sessies en cd. Superjammer dat ik die gemist heb trouwens. "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
Ik hou wel van die nieuwe stijl The Gathering en bij dit soort muziek hoef ik geen interactie met het publiek....laat ze lekker die dromerige muziek maken waarbij we weg kunnen dromen. Heerlijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En Always is geen dromerige muziek? "Sprookjesmetal" was de benaming, gleuf ik. Tering, wat heerschten ze toendertijd live. |
|
Nu helemaal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hm, ik heb ze toen een keer of tig live gezien en toen bart eruit was nog 1X. Dat was echt om te janken. Speelden ze 1 nummer van always, king for a day. Man o man o man, wat een ellende. Sindsdien heb ik ze weten te vermijden, hehe. |
|
quote:Mja wat is oud. Op de vorige tour (met een 5 maanden zwangere Anneke) zaten On Most Surfaces, Nighttime Birds en zelfs Eleanor nog gewoon in de setlist. En daar was absoluut niks mis mee quote:Van de week maar even een kaartje scoren |
|
16 december dus in Hedon, de kaartjes kunnen al online gekocht worden via www.hedon-zwolle.nl |
|
quote:De nieuwe muziek is wel te pruimen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren TG aan het werk gezien in Tivoli. Het is en blijft een geweldige band . De nadruk lag wederom op het nieuwere werk (veel Home en Souvenirs materiaal) waarbij wel opviel dat de band veel samplestukken nu gewoon zelf speelde waardoor de nummers toch wel wat steviger overkwamen. Toen de band haar eerste ovationele applaus in ontvangst nam, miste ik nog materiaal van Nighttime Birds en Mandylion maar dat werd middels een werkelijk kippenvel bezorgend encore wat bestond uit Eleanor, The May Song en Strange Machines ruimschoots goedgemaakt |
|
Vervelend he, als een band zoveel verschillende soorten CD's heeft gemaakt? Uit jouw beschrijving mis ik dan toch wel If_Then_Else, dat zou toch beter bij het nieuwere materiaal (en bij How To...) moeten passen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bij Strange Machines ga ik altijd pils halen, wat een beroerd nummer is dat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Russian revolution, let's do that in one day Beethoven and Gershwin i think that would be o.k. Kom op man [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-10-2006 12:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je moet ook niet op de teksten van schattige hippie meisjes letten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Buiten dat vind ik de muziek van dat nummer ook vreselijk, maar er staan zeker goeie nummers op dat album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Absoluut niks mis mee. Zie Anathema quote:Laten die 2 albums nu net aan mij voorbij gegaan zijn indertijd. Ze hebben er ongetwijfeld ook spul van gespeeld (Liberty Bell herkend ik dan nog wel) maar dat zou je de echte kenners moeten vragen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |