|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ga je er speciaal heen om een paar cup c tieten te fotograferen dan? |
|
leuke bassiste Je moeder. |
|
op www.reiding.com staat mooie foto's van het optreden in apeldoorn edit tering [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 11-12-2006 11:18] |
|
was een goed optreden gister in breda |
|
ben benieuwd zo, alleen jammer dat ik zo goddamn gaar ben Je moeder. |
|
zuipschuit hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En.... het was gaaaaaaaaaaf! Had niet verwacht dat het deze keer zo gaaf zou zijn, maar allejezus, wat blijft the Gathering me toch boeien. En ik sta op de foto met Anneke...mooi verjaardagsgeschenk van mijn vriendinnetje iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
was idd retegaaf, op anathema in hengelo na wel het concert van het jaar voor mij Je moeder. |
|
Yeah, echt heel veel gave concerten gezien dit jaar, maar deze staat zeker in mijn top 3 iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
na anthema, 2e dus Je moeder. |
|
Spelen ze eigenlijk tegenwoordig nog iets van Always? |
|
neuh iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Misschien maar goed ook. De laatste keer dat ik ze zag, tig jaar geleden, maar wel al met zangeres, speelden ze king for a day. Tenenkrommend! |
|
Hmmm, vaak genoeg The Mirror Waters en Stonegarden live gehoord met Anneke op zang, niets mis mee... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ging ze dan grunten? |
|
quote:vond ik ook altijd gaaf om te horen ja |
|
quote:nee gewoon op haar eigen manier |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |