|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe Napalm Death in nederland, maar helaas ligt mijn bereik niet tot in Eindhoven, ik ben 13, dus verder dan Arnhem kom ik niet, rare combinatie trouwens Napalm Death met zo'n modern klinkend prutbandje erbij. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hmm daar ga k denk k wel naartoe wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ND & een 13 jarige vind ik dan weer een rare combinatie |
|
Ik snap het niet helemaal. Er zijn wel meer jonge gastjes die harde muziek luisteren, is dat zo raar? De gemiddelde leeftijd van het vroegere Napalm Death (toen ze net bestonden) zal niet veel hoger gelegen hebben. Misschien ga ik hier wel heen. Maar er zijn de komende tijd weer zo veel concerten en ik moet ook nog eten enzo. Dus ff afwachten. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: dat is niet zo raar...alhoewel...ND? het ging meer wat ie zei...ach laat ook maar |
|
quote:Ik denk ik ook wel |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik zal er zijn |
|
Mendeed is de 2e support. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf |
|
quote: Inderdaad geen mis voorprogramma. Lekker voor de maandagavond! Prima om zo je week te beginnen! Only Deaf Is Real! |
|
quote: Whahahahaha, Born from pain is niks mis mee. Je mag trouwens wel eerst jezelf eerst wel eens in het 1 en ander verdiepen voordat je dit soort uitspraken doet. De stijl die Born from pain maakt is niet echt nieuw ofzo, dat jij er nu (pas) achter komt doordat de stijl populair is wil natuurlijk niet zeggen dat het een prutsband is.. Beetje een kneuzerige uitspraak. |
|
quote: Je bent inderdaad nog 13 ja.. Beetje stomme uitspraak. BFP is de hardst werkende en waarschijnlijk de meest tourende band van Nederland. Inderdaad jezelf eerst even wat bijschooooolen, dan mag je mee praten met de grote jongens. |
|
whatever, t zjin beide erg vette bands, dus ik zal er zijn met een club gasten. wordt weer een fijn festijn. |
|
Ook present |
|
Ben wel aanwezig |
|
damnit! dan zit k in stockholm wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:OHW BOO_FUCKING_HOO fucking hele wereld rondreizen en dan nog klagen |
|
quote: |
|
quote: Ik ben ook pas 14 maar wat Grindmaster zegt over BFP is totaal niet waar, heb ze paar keer live zien spelen, en iedere keer hoor ik ze weer groeien, sta er niet versteld van dat ze nog eens erg bekend gaan worden [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 03-11-2006 23:19] |
|
quote: Zijn ze dat niet al dan [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 04-11-2006 12:26] |
|
Al redelijk ja. |
|
Vanavond |
|
Tot vanavond! edit: Iemand enig idee van het tijdschema? [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-11-2006 13:37] |
|
quote:We drinken er een samen vanavond! quote:Nope, sorry. Had ik eerder moeten lezen. Steven belde me nog een uur of 3 geleden. |
|
Komt helemaal goed M'n laatste trein gaat om 23.08, dus ik hoop dat ND dan iig al bijna klaar is. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |