|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Spirit In Black & Fortarock DEICIDE + VISCERAL BLEEDING + PSYCROPTIC Zaterdag 6 Januari Doornroosje Nijmegen Entree: € 15 Aanvang: 20.30 Info: www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-11-2006 3:29] |
|
Ze gaan ook komen dit keer? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hmmmmmmm? Ja denk het wel, andere agency dit keer. |
|
Als ze komen ben ik er zeker bij! Toch vlakbij |
|
Vorige Deicide tour met Visceral Bleeding kwamen ze ook gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 04-09-2006 19:11] |
|
dat wou ik maar net zeggen |
|
de rockers van CAEDERE zijn als local toegevoegd aan de line-up! www.myspace.com/caedere misschien handig om een algemeen topic te maken voor deze tour in Januari? |
|
Gaaf! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
27 januari in Het Bolwerk (Sneek) DEICIDE + Visceral Bleeding + Psycroptic She Said Destroy in Black New York |
|
en de vliegert; zie boven... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-11-2006 3:28] |
|
Daar gaan we proberen bij te zijn.. |
|
Kun je ook nog kaartjes aan de deur kopen? Zoja, ook voor 15 euro? |
|
je kunt ook kaarten aan de deur kopen ja, als ze er dan nog zijn. Deze zijn ook € 15. Het makkelijkste is een kaartje online kopen. Maak een account aan (fluitje van een cent), vervolgens kun je kiezen, betalen met iDeal, credit card of gewoon met een machtiging. Erg simpel. Voor evt. andere concerten hoef je alleen maar in te loggen en aangeven hoe je wilt betalen.. |
|
Ja dat weet ik , Maar heb die dag Gelderse Kampioenschappen van Tafeltennis en als ik het ver ga schoppen dan moet ik om half 8 ofzo nog de finales spelen dus dan zou ik het niet redden. Of kun je ook als je gereserveert hebt, van te voren annuleren? [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 31-10-2006 16:13] |
|
nee, dat kan dan weer niet aangezien het geen reservering betreft....gewoon komen. Deicide rost de tafeltennisballen uit je broek... |
|
Daar geef ik je gelijk in , Maarja heb al betaald voor dat toernooi dus ga ik daar wel heen. |
|
Ik vernam dat Caedere niet meer speelt omdat Deicide dit niet wilt, en zie dat de flyer ook al is aangepast, jammer [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 24-11-2006 10:32] |
|
Deicide wil inderdaad geen extra local supports nee. |
|
Gaat toch niet door... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Palantir gevonden? |
|
quote: Nee gewoon een beetje melig... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
we hebben nog steeds geen afzeggingen binnen! |
|
kheb net lekker mn kaartje voor deicide in de baroeg binnen, net zo fijn! toch? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ook prima! Maar daar doelde ik natuurlijk niet op..;-) |
|
quote: Die werken toch helemaal niet met kaartjes |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |