|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Effenaar it is.. |
|
quote:maar het is toch niet meer in Doornroosje? |
|
quote: Volgens de site 19:00 27-12 nog wel, en ook mijn reservering staat op Doornroosje (Forzarock, wat een kreet)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
misschien spelen ze 2 dagen achter elkaar in NL |
|
Ze spelen volgens diverse sites drie keer in NL. Eindhoven, Nijmegen en Rotterdoom. Ik hoop dat ze dit jaar als goede voornemen hebben dat ze de tour wel door laten gaan! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Gaat gewoon door op 6 januari, inderdaad meerdere data in Nederland. Fortarock --> www.fortarock.com voor meer info over mooie concerten in Nijmegen! |
|
quote: wieso? gaat keihard door, zaterdag de 6de! |
|
quote:Ik dacht dat ze in de Effenaar speelden ipv Doornroosje, maar is dus en Effennaar en Doornroosje. |
|
quote: yep |
|
Misschien gaat het allebei wel niet door... |
|
quote:En Baroeg op maandag |
|
hmmm, when the shit hits the van.......!? i'll keep you updated..... |
|
Raj is iig aanwezig |
|
quote: Hoe bedoel je? |
|
mmm ja, kan ik op dit moment nog niet veel over zeggen. Zal wel snel duidelijk worden, maar morgen kan het anders zijn. |
|
iets gecancelled dan? :p |
|
nou, nee, dat ook weer niet. |
|
Hmm zolang er inderdaad maar niks gecancelled wordt, zou anders wel erg jammer zijn |
|
nee gaat gewoon door! |
|
Mooi zo, maar ben benieuwd wat het is als er en gastmuzikant is |
|
Zie andere topic over Deicide - Effenaar.. De band Deicide is er wel, maar Glen Benton zelf niet... Als in een Iron Maiden zonder Steve Harris? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Of Morbid Angel zonder David Vincent (Blessed tour), of Death zonder Chuck (Spiritual tour)...had zijn vliegtuig gisteren vertraging oid of gaat deze datum ook in de boeken als Benton-loze Deicide? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
is nog onduidelijk. Vaag allemaal. Problemen thuis, mag het land niet uit, vliegtuig gemist. Ik hoor van alles. |
|
Of heeft ie zich eindelijk een mes in z'n strot gestoken zoals hij ooit beloofd heeft te doen? edit: ik weet de titel van het nummer niet meer, maar het staat op Legion en het stukje tekst weet ik dan wel nog: life has no meaning, unyielding obsession grasping at strings of a life i once knew, death by my own hands, achieving objective, blade through my throat i calmy greet death [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 06-01-2007 11:27] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |