|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb der drie albums van, ik baal er een beetje van dat ik er een daarvan kwijt ben, was een dubbelcd versie van Exodus. |
|
Bob Marley is natuurlijk wel een held ja. Ik zocht gisteren nog naar een reggae-topic, maar zelfs die is er niet. Chagerijnige zwartgekleede huilebalken hier, kom op, het is feest hoor! |
|
Ik zo'n ontiegelijke hekel aan Bob Marley's kutmuziek [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-09-2006 16:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zie, daar heb je er weer een! |
|
Bob scheen een ontzettend bandsatan tezijn geweest, 7 uur opstaan en de hele dag repeteren etc etc... bob was volgens mij niet eens zo chill hoor "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Precies! Nee ik vind dat soort muziek echt a-relaxt Maare, daar hoef je toch niet voor te repeteren? Het is steeds hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-09-2006 16:39] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee man, die stem, de bassloopjes, de afterbeat die pompt. Achteroverleunend de muziekconsumerend. Drumgeluid is af en toe echt gaaf. Voor die tijd waren zulke hooggestemde snares zeldzaam volgens mij... |
|
Ik heb ergens de singles collection. Heel rauw, klinkt lekker dof, toch warm, soms zelfs alsof het onder water is opgenomen. Hard draaien, dan is het mooi weer. Suck my piss |
|
Slotje ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
In je rait! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb aan 1 ding een nog een grotere hekel, UB40 brrrr Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat idd gewoon nare shit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: "Yeah... well... that's just like... your opinion... man..." Maar het is wel K.U.T. idd Suck my piss |
|
quote: +1 sowieso is reggay één van de weinige muzieksoorten die me behoorlijk jeuk bezorgd Je moeder. |
|
quote: Is dat toevallig zo'n driecdbox? |
|
quote: dat zouw niet mis zijn 3 c.d's met singles zijn er toch wel heel erg veel :s Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik heb er hier ook nog een vier-cd-box van staan, maar ja, dat zijn niet allemaal singles dus dat telt denk ik niet! |
|
Tjonge, dit ga je toch niet luisteren, waar je vrienden bij zijn dan ik niet hoor Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga in de kelder een Bob Marley LP uit het stof trekken. Puur om jullie te irriteren. Zo, lekker puh. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: juist wel, het enige wat ik beneden in de huiskamer mag opzetten en het enige wat ik opmag zetten van mijn meerendeel niet metalvrienden. |
|
Arme Audio..... Ik zal je vrijdag eens flink knuffelen om je hier overheen te helpen ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:En daar houd jij rekening mee, in je eigen huis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Huis van mijn ouders. Da's vreten wat de pot schaft enzo... Misschien kan ik wel sponsoring voor koptelefoons regelen. |
|
quote:Ik neem wel een kratje mee waar je op kan staan. |
|
even on-topic please Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |