![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb der drie albums van, ik baal er een beetje van dat ik er een daarvan kwijt ben, was een dubbelcd versie van Exodus. ![]() |
|
Bob Marley is natuurlijk wel een held ja. Ik zocht gisteren nog naar een reggae-topic, maar zelfs die is er niet. Chagerijnige zwartgekleede huilebalken hier, kom op, het is feest hoor! ![]() |
|
Ik zo'n ontiegelijke hekel aan Bob Marley's kutmuziek ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-09-2006 16:36] ![]() |
|
Zie, daar heb je er weer een! ![]() |
|
Bob scheen een ontzettend bandsatan tezijn geweest, 7 uur opstaan en de hele dag repeteren etc etc... bob was volgens mij niet eens zo chill hoor ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Precies! Nee ik vind dat soort muziek echt a-relaxt ![]() Maare, daar hoef je toch niet voor te repeteren? Het is steeds hetzelfde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-09-2006 16:39] ![]() |
|
Nee man, die stem, de bassloopjes, de afterbeat die pompt. Achteroverleunend de muziekconsumerend. Drumgeluid is af en toe echt gaaf. Voor die tijd waren zulke hooggestemde snares zeldzaam volgens mij... ![]() |
|
Ik heb ergens de singles collection. Heel rauw, klinkt lekker dof, toch warm, soms zelfs alsof het onder water is opgenomen. Hard draaien, dan is het mooi weer. Suck my piss ![]() |
|
Slotje ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
In je rait! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik heb aan 1 ding een nog een grotere hekel, UB40 brrrr ![]() |
|
Dat idd gewoon nare shit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: "Yeah... well... that's just like... your opinion... man..." Maar het is wel K.U.T. idd ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: +1 sowieso is reggay één van de weinige muzieksoorten die me behoorlijk jeuk bezorgd Je moeder. ![]() |
|
quote: Is dat toevallig zo'n driecdbox? ![]() |
|
quote: dat zouw niet mis zijn 3 c.d's met singles zijn er toch wel heel erg veel :s Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Ik heb er hier ook nog een vier-cd-box van staan, maar ja, dat zijn niet allemaal singles dus dat telt denk ik niet! ![]() |
|
Tjonge, dit ga je toch niet luisteren, waar je vrienden bij zijn dan ik niet hoor Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ga in de kelder een Bob Marley LP uit het stof trekken. Puur om jullie te irriteren. Zo, lekker puh. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: juist wel, het enige wat ik beneden in de huiskamer mag opzetten en het enige wat ik opmag zetten van mijn meerendeel niet metalvrienden. ![]() |
|
Arme Audio..... Ik zal je vrijdag eens flink knuffelen om je hier overheen te helpen ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:En daar houd jij rekening mee, in je eigen huis. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Huis van mijn ouders. Da's vreten wat de pot schaft enzo... Misschien kan ik wel sponsoring voor koptelefoons regelen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
even on-topic please Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |