|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Za. 27 januari 2007 Het Bolwerk, Sneek 20.00 uur DEICIDE Visceral Bleeding Psycroptic Voor meer info: www.hetbolwerk.nl |
|
Psycroptic! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vet ! Alleen Deicide zal wel weer cancellen www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Ja, 27 Januari is nog best ver. |
|
er komen nog 3 shows bij in Nederland waarvan Nijmegen (6 jan - Doornroosje) en Eindhoven (5 jan - Effenaar) al zeker zijn. Ik fiets wel 5 minuten |
|
Ja, ik zag 't al in 't Deicide topic. Dat wordt toch nog even kiezen wat 't wordt. De Effenaar heerst natuurlijk wel . En deze drie liggen geen van allen in de buurt, al zou Sneek wel eens de dichtstbijzijnste kunnen zijn. Edit: Sneek: 114 kilometer. Eindhoven: 177 kilometer. Nijmegen: 127 kilometer. Eindhoven dus wel verreweg het verst weg . [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 12-09-2006 0:59] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
Wil je nooooooooooit meer zeggen dat ik uit Vriezenveen ('Vjennekloet'n') kom!! Want dat is namelijk niet zo Maar, bijna goed hoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mijn excuses. In die veronderstelling leefde ik. Routenet accepteerde helaas "Immo's huis" niet als vertrekpunt |
|
Niet eens?? Tsss, ik check dan ook altijd de ANWB routeplanner. Die kan dat namelijk wel. Maar goed, Vroomshoop it is. Toch minstens 8 kilometer verderop . We zullen zien wat 't wordt, ligt er ook maar net aan welke datum 't beste uitkomt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
*kuch* Eindhoven is veel gezelliger *kuch* |
|
*kuch* nee hoor Immo, Sneek! *kuch* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ghehe. Gezondheid, heren! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Eindhoven... Sneek... Jammer dat ze maar 1 Nederlandsche plaats aandoen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Oh, de titel klinkt alsof ik hier bij moet zijn |
|
quote:Ach Brabant is ook wel een beetje Nederland toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Sneek, Nijmegen, Eindhoven, that's it...niet meer |
|
05.01.07 HOL Eindhoven @ Effenaar 06.01.07 HOL Nijmegen @ Doornroosje 07.01.07 DK Aarhus @ Voxhall 08.01.07 HOL Rotterdam @ Baroeg 09.01.07 UK Manchester @ Jilly's Rockworld 10.01.07 IRE Dublin @ Temple Bar Music Centre 11.01.07 UK Glasgow @ tbc 12.01.07 UK London @ London ULU 13.01.07 FR Paris @ La Locomotive 14.01.07 FR Limoges @ CC John Lennon 15.01.07 SP Bilbao @ Bilborock 16.01.07 POR Porto @ Hard Club 17.01.07 SP Madrid @ Caracol 18.01.07 SP Barcelona @ Razzmatazz II 19.01.01 FR Toulouse @ tbc 20.01.07 ITA/GER tbc @ tbc 21.01.07 ITA Este (Padova) @ Sottosopra Rock Club 22.01.07 CRO Zagreb @ Mochvara 23.01.07 A Wien @ Planet Music 24.01.07 A Traun n/Linz @ Spinnerei 25.01.07 A Innsbruck @ Hafen 26.01.07 GER Essen @ Zeche Carl 27.01.07 HOL Sneek @ Het Bolwerk 28.01.07 BEL Vosselaar @ Biebob 4 dus. |
|
4 is wel erg overdreven veel denk ik eigenlijk. |
|
Ach ja, het is gelukkig redelijk verspreid over het land, dat scheelt. Beter dan die Randstad-tour van Satyricon. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Inderdaad, ja! |
|
up |
|
Lekker bezig Peter! Deicide, Cult of Luna, Decapitated, Necrophagist, Barcode en ook nog Ignite zag ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:En een geluk dat het niet weer Haarlem wordt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Eindhoven (Belgie) Sneek (NL) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |