|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tjah wat vinden jullie ervan ? ben er niet zo dol op maar het is wel wat heavier dn vorige nummers van hun. Link: http://www.e-gerbil.net/ras/lp/01%20QWERTY.mp3 |
|
post het even hier in a.u.b :http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1653 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
o, ja zie ik nu ook ja, er is iets met de verbinding waardoor ik geen afbeeldingen kan zien dus ook niet het tekeningetje van een slot op het topic :beer: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Echt een geweldig vet heerschend nummer! Vooral die blastbeats vind ik vet na die ijzige scream. Gave epische opbouw met een heerlijke climax bijna op t eind! Kom op.. wat wil je nu horen dan? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Absoluut niet geweldig, maar het is inderdaad niet zo über-commercieel getint als hun laatste werk. Niet dat ik daar erg bekend mee ben Maar toch; bij het horen van dat gerap krijg ik spontane kotsneigingen.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Yeah, ontzettend cool nummer weer! En dat gerap past er juist goed bij! |
|
Yeah right!! Against God and Government |
|
1 minuut aangehoord. Nee, dat zal nooit wat worden. |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Linkin Park maakt altijd cliché muziek, ik heb die Hybrid Theory jaaaaren geleden gekocht en het viel me toen op dat alle nummers zo op elkaar leken en dat de cd zo snel was afgelopen. |
|
Dit ga ik niet een luisteren |
|
Haha ik ook niet, ik ga ook niet voor de nieuwsgierigheid naar Take That luisteren.... |
|
Goh, wat zijn we allemaal weer stoer... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: En jij komt ons even vertellen dat het niet stoer is? Against God and Government |
|
sinds wanneer is LP heavy metal, slot! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Muziek algemeen lijkt me beter op zijn plaats. |
|
Eigenlijk is Linkin Park gewoon niet ZwareMetalen-waardig Ghehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oeeh. |
|
quote: Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
|
|
stuk ruiger als hun vorige werk, dit is prima festival muziek die je op de achtergrond hoort |
|
Ja man. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
In the End vond ik qua zang best mooi. |
|
Heavy metal? M'n neus... Maar ik heb er wel naar uitgekeken en ik vind het een prima nummer. Ben erg benieuwd naar wat nog komen zal. |
|
opzich is Linkin Park wel ok, maar zoals eerder gezegd dat gerap is echt om te kotsen, en het zou ook heel verstandig zijn om dit topic in muziek algemeen te zetten, want met LP verkracht je de term Heavy Metal nogal Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |