|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze kent het toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Niet zo bijdehand heh |
|
quote:Zo, nou, die zit. Je hebt'r bij haar taas. Geen weerwoord meer mogelijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ken het ja, ik ben er vroeger mee geïndoctrineerd door mijn teergeliefde vader. |
|
quote:Die had wel smaak |
|
quote: Hmm, nou ja. Ik heb je een beetje onderschat wat betreft je obscure smaak, beetje jammer van dat Linkin Park dan hè. En Burzum. Ken je ook Darkspace? |
|
quote: Ik wilde alleen maar even laten zien dat mijn oortjes niet zo teer zijn als dat een Iron Maiden avatar doet vermoeden... Lang leve vooroordelen. Voor de rest zoekt ze het maar lekker uit. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Als je die schelle, valse rotzooi van Maiden trekt is je gehoor indd flink verkracht. Teer zou ik het dan iig niet meer willen noemen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik zeg toch, ik heb je onderschat. Maar dan snap ik alleen niet dat je Linkin Park en tegelijkertijd ook Vinterriket kan waarderen. |
|
quote: verstand komt met de jaren ofzo? Zenial |
|
quote:Lekker boeiend, als dat goed bij hem in het oor ligt. Tis maar waar je je druk om maakt |
|
LP is niet aan mij besteed. Ik vindt het nog al behoorlijke baggerzooi. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hey, on topic! Het gaat hier over Willevl! Zenial |
|
quote: Dat was ook bagger. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Slotje |
|
quote: +1 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dit was toch ook een metalforum |
|
Heerlijk, bekrompenheid Anders gaat deze toch gewoon naar muziek algemeen toe, iodereen blij. |
|
heerlijk als mensen mij serieus nemen |
|
quote:Ja want iedereen is hier zo serieus |
|
soms |
|
Zou je denken |
|
Hun rap-rock muziek was al triest, maar hun nieuwe 'U2'-benadering is helemaal verwerpelijk. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 06-06-2007 18:06] |
|
quote: Wellicht nemen ze kunnen ze iets met deze kritiek van het incestproduct 'Mindfolter' Lodewijk die met zijn allstarband Inner Scenes wel degelijk weet waar hij het over heeft. Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |