![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
et voila Kaartjes gereserveerd! En o ja, allemaal een heel fijne jaarwisseling gewenst ![]() ![]() |
|
'T Zelfde ![]() ![]() |
|
Overmorgen alweer! ![]() ![]() |
|
Godver..dan ben ik nog in Polen...dus helaasch niet aanwezig..ff kijken voor een andere datum, want ik wil ze wel zien.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Gaat echt vet worden! ![]() ![]() |
|
Uitverkocht! ![]() ![]() |
|
als iemand nog 2 reserveringen over heeft ... ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Yups, hier ook nog interesse in eventuele reserveringen. Mailtje naar iluvatar1979-nospam-@gmail.com wordt op prijs gesteld! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Kerel, jij ook weer eens hier? Zal je effe wat foto's van AMM toesturen, sta je uiterst charmant op ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
lijkt me leuk varanus. zag al een 'fraai' exemplaar op metalshots staan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door gelobte balwoppie op 03-01-2007 21:05] Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Hehe, zalbinnenkort weer es proberen de telefoon leeg te maken. Daar staan de meesten op namelijk. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Uitverkocht? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote: Je moeder. ![]() |
|
quote:Ja ik wel...mail me ff als je ze nog nodig hebt.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Ik heb besloten om toch niet te gaan. Drie uur reizen zonder gezelschap vind ik toch iets te veel ongezelligheid om door te brengen voor deze vier bands. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-01-2007 6:51] ![]() |
|
wordt dus weer romantisch druk en uren wachten bij de bar voor je je biertje hebt. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
doomy, you've got mail ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote:jij Oook ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Als er hier iemand nog 1 reservering over heeft.... Kwam er een beetje te laat achter dat het echt deze week al is... ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Jups, ik heb nog een reservering over. Mail even ajb. ![]() |
|
U heeft mail! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Mail terug! ![]() |
|
Tenderstrike ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
DecomposingBitch die bier gaat uitdelen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |