|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
et voila Kaartjes gereserveerd! En o ja, allemaal een heel fijne jaarwisseling gewenst |
|
'T Zelfde ... |
|
Overmorgen alweer! |
|
Godver..dan ben ik nog in Polen...dus helaasch niet aanwezig..ff kijken voor een andere datum, want ik wil ze wel zien.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gaat echt vet worden! |
|
Uitverkocht! |
|
als iemand nog 2 reserveringen over heeft ... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Yups, hier ook nog interesse in eventuele reserveringen. Mailtje naar iluvatar1979-nospam-@gmail.com wordt op prijs gesteld! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kerel, jij ook weer eens hier? Zal je effe wat foto's van AMM toesturen, sta je uiterst charmant op spelfout weggehaald... |
|
lijkt me leuk varanus. zag al een 'fraai' exemplaar op metalshots staan [Dit bericht is gewijzigd door gelobte balwoppie op 03-01-2007 21:05] Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: Hehe, zalbinnenkort weer es proberen de telefoon leeg te maken. Daar staan de meesten op namelijk. spelfout weggehaald... |
|
Uitverkocht? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:Ja ik wel...mail me ff als je ze nog nodig hebt.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb besloten om toch niet te gaan. Drie uur reizen zonder gezelschap vind ik toch iets te veel ongezelligheid om door te brengen voor deze vier bands. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-01-2007 6:51] |
|
wordt dus weer romantisch druk en uren wachten bij de bar voor je je biertje hebt. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
doomy, you've got mail Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote:jij Oook iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Als er hier iemand nog 1 reservering over heeft.... Kwam er een beetje te laat achter dat het echt deze week al is... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Jups, ik heb nog een reservering over. Mail even ajb. |
|
U heeft mail! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Mail terug! |
|
Tenderstrike "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
DecomposingBitch die bier gaat uitdelen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |