|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ha lekker, tot vanavond dan maar. |
|
ja tot zo dan maar dames Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Super-super-supervetteheersch!!!! arghh...wat waren ze goed....allemaal bedoel ik. Quo Vadis vond ik nog mooier dan mijn hooggespannen verwachting. Jammer dat Neaera moest cancellen maar Kataklysm maakte dat ruimschoots goed. heerlijk naah...deze dame is helemaal blij |
|
Was een mooie avond inderdaad. Fear My Thoughts vond ik een stuk beter als een maand of 2 geleden bij The Haunted, en Kataklysm beukte ook flink. |
|
Neaera gecancelled? Ik ben blij dat ik niet geweest ben, want van de vier bands die daar stonden wilde ik Neaera vooral graag zien. |
|
Ja, kregen we pas te horen toen we daar aan kwamen! Maar het was weer vet hoor! |
|
quote:Nog beter?? Ik vond het toen al de band van de avond.. |
|
Kataklysm was super!!! Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
Weet iemand wat de setlist was van Quo Vadis ? |
|
quote: Heb je nog bier mogen halen? |
|
Ja, ze dachten gewoon dat ik 16 was. |
|
Was zeker gaaf alleen jammer dat Neaera niet speelde. Die wilde ik erg graag zien. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Misschien wouden de barmensen zo'n jong knulletje wel dronken voeren door hem bier te geven!1!1!!!!!!! |
|
Zou maar zo kunnen, maar heb er niet zo snel last van dat ik snel dronken word! |
|
Stoer, er waren heel wat kereltjes die niet hard genoeg konden roepen dat ze nog geen 16 waren en toch kregen ze bier... Wat een leven. Verder was het erg gezellig. De eerste band was ok, maar ook niet meer dan dat. De tweede (dat Fear gedoe) vond ik persoonlijk erg wienig. Kon me niet boeien. Kataklysm heerschte het dak eraf! Verder was er erg veel bier! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |