|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou nog een openbare magnetron in de baroeg |
|
Dusch, komen, negers!!! Bruce Banner |
|
Aaaaaaanwezig! |
|
Aanbeestig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Aanspelig Bruce Banner |
|
Lekker lain verkrachten ja! |
|
Ik ben dan in Joderdam aan het optreden. Some other time Lain |
|
Jammer, SnaacK! Dat halen we nog wel een keer in. Onthoud dit voor je gig: ALLES PLATRAGGEN!!!! Bruce Banner |
|
Ende schop.. Hoewel ik brak ben voor 3 weken ga ik toch aanwezig zijn.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Aanwezig . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Wordt een gaaf feestje! |
|
Met veel drank en een super geile lain Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Alles klar Bruce Banner |
|
Aanwezig + 3 geloof ik |
|
Donderdag!!! |
|
Ik ben nu al zenuwappig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Lain is eng, maar dat is ook weer niet nodig .. |
|
Beer beer! Zin in! |
|
*schop* |
|
Ik ben klaar om het bier lied mee te zingen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zin in een beer??? Ik heb liever een schone jonge dame.. oja zin an... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ga je eens verdiepen in het repertoire van Korpiklaani, jonge... eeh... oude man! |
|
quote:*spank* |
|
ik ben net mee gevraagd door een goede vriend, dus ik ben ook aanwezig. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |