|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
jammer dat ik er dan niet bij ben. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, straks nmaar eens op de trein springen. |
|
quote: +1 zin an!! |
|
Hopelijk heeft lain zn aarsje beetje voorgerekt. |
|
Verval en ik gaan ook. En ik ga proberen niet in slaap te vallen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wedden dat dat niet lukt ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:heb ik ook last van..alleen dan enkel doordeweeks op het werk... maar, veel plezier gewenst aan allen die gaan. mentaltje blijft thuis. Fuck the world and fuck you |
|
quote: was beft wel gezellie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zekers :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En waar was je dan he Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Elexorien was tegen alle verwachting in nog best aardig, al past de zangeres absoluut niet bij de rest van de muziek (niet dat ze slecht zingt maar gewoon de combi(al zijn prive shows van haar natuurlijk altijd welkom(of van lain))) Verder is mijn anus weer flink opgerekt door vikingblood. Glaedr ook nog gezien maar die reageerde niet op het woord pinderkaas. en de endeldarm van audiophile is zo lang dat zelfs mijn lul die niet kan opvullen. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 27-10-2006 1:09] |
|
Alleen die nazi's, hé? |
|
quote: LOL volgende keer harder roepen! of gewoon even hallo komen zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Glaedr op 27-10-2006 1:50] |
|
quote: Heeeelemaal vooraan in het midden. Ik heb ook alleen Lain en Vikingblood maar gespot. En misschien Glaedr ook, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Edit: Elexorien was best goed te doen. De nummers die op de promo staan, vond ik toch wel het gaafst. Af en toe kreeg ik nogal het idee dat er iets miste aan het optreden, maar ik kan niet helemaal benoemen wat dat dan is. Korpiklaani was simpelweg briljant. Wat een teringzooi tijdens het hele optreden zeg . Gelijk bij het eerste nummer al een goede klets bier tegen m'n achterhoofd gehad. Vervolgens moest de zanger ook nog wat bier over me heen spugen. Aan het eind van het optreden was mijn shirt helemaal doorweekt van het zweet (wat was het fokking warm daarbinnen!!) en hing er een heerlijke lucht van bier en sigarettenrook om me heen. Tijdens Korpiklaani nog een hele tijd naast een halfnaakte Lain gestaan [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 27-10-2006 7:18] |
|
quote: t zou verboden moeten worden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Je liep ons straal voorbij mutz Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ben toch blij dat Lain de kleertjes aan hield toen we allemaal bij de bar hingen. Straks hadden we ons niet meer in kunnen houden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hij had wel super ubergaye kleren aan lere broek = leren ..... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Speciaal voor jullie denk ik, want aan het begin van de avond had hij nog een andere broek aan |
|
Korpiklaani was gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vond het niet zo..maar goed wel genoten.. @ Levia ..je zag er moe uit..maybe toch even de dokter visiteren.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-10-2006 10:08] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Roel, ga jij de foto's eens uploaden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Korpiklaani was echt gaaf. En de zanger had een fucking blij hoofd de hele tijd . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: ik heb niks gehoord....en ik zou niet weten hoe iedereen eruit ziet |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |