IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Welke Tv Gast/Vrouw Vind Jij Echt Stoer Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-01-2002 0:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Jan Mulder - hoe kon ik die vergeten.. hehehe.. zeer relaxt figuur.. bij Barend en van Dorp..

Vooral als hij politici ofzo aan tafel had..

Maar als er lui zaten met minder levenservaring en discussiekracht, zoals Georgina Verbaan of Kelly uit Big Brother, dan dag je gewoon dat hij duizend opmerkingen in zijn kop had zitten waarmee hij die personen gigantisch de grond in zou boren, met argumenten, en dat hij dit maar al te graag zou doen! .. maar dat kan die dan weer niet maken he.. ...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-01-2002 2:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

IK HAAT TV

IK HAAT HET

IK HAAT HET ALLEMAAL

TV = PROPAGANDA, PROSTITUTIE EN PEDOFILIE INÉÉN

de ENIGE TV-persoonlijkheid die ik enigszins kan respecteren (met de nadruk op ENIGSZINS) is Theo van Gogh, denk ik.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 17-01-2002 8:14 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 16 januari 2002 18:39 schreef linknl het volgende:
Johnny Noxville is wel erg ok.

van MTV JAckass



Johnny Knoxville heerst gewoon.


the only pleasure is pain


Legion
Usericon van Legion
Posted 17-01-2002 8:57 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 17 januari 2002 8:14 schreef Vampire_girl het volgende:
Johnny Knoxville heerst gewoon.


Ik vind WeeMan de coolste


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-01-2002 9:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Kermit de kikker


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jade
Usericon van Jade
Posted 17-01-2002 12:07 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht


Ik kijk niet zoveel tv maar ik blijf hangen bij deze:

-the Simpsons
-Monarch Of the Clan, of zoiets, pas één keer gezien maar was echt heel leuk.
-Soms Ali G. op ned 3
-Netwerk
-Zembla
-Alle Star Trek-series als ik de desbetreffende aflevering nog niet heb gezien
-Will & Grace; af en toe wel aardig
-Kopspijkers
-Theo van Gogh
-de tweedelige serie Space op BBC kan ik ook erg waarderen
-allerlei programma's op Discovery Nation. G.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2002 12:09 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Seven of Nine


Wiegen Meister !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-01-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 2:36 schreef Dwaallicht het volgende:
IK HAAT TV

IK HAAT HET

IK HAAT HET ALLEMAAL

TV = PROPAGANDA, PROSTITUTIE EN PEDOFILIE INÉÉN



hou je niet in dwaallicht! gooi het maar eens in de groep!

overigens vind ik geen een persoonlijkheid gaaf want het is allemaal nep! ik kijk wel erg graag naar discovery en national geographic. wacht even, toch een coole presentator, die presenteert "met het mes op tafel", die zit altijd partij te trekken enzo. erg grappig. ik kan even niet op zijn naam komen maar hij speelde ooit erik engerd.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 20:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 januari 2002 12:07 schreef Jade het volgende:
Ik kijk niet zoveel tv maar ik blijf hangen bij deze:

-the Simpsons
-Monarch Of the Clan, of zoiets, pas één keer gezien maar was echt heel leuk.
-Soms Ali G. op ned 3
-Netwerk
-Zembla
-Alle Star Trek-series als ik de desbetreffende aflevering nog niet heb gezien
-Will & Grace; af en toe wel aardig
-Kopspijkers
-Theo van Gogh
-de tweedelige serie Space op BBC kan ik ook erg waarderen
-allerlei programma's op Discovery Nation. G.
Ehm, het ging hier over personen op TV, niet over series.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-01-2002 20:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
hou je niet in dwaallicht! gooi het maar eens in de groep!


leuk om een dronken post terug te zien. Da's ook een forum wijsheid trouwens:

- post nooit dronken, tenzij je je nergens voor schaamt

Ik ben het trouwens met m'n dronken zelf eens

Die gast waar jij het over had, van 'Met Het Mes Op Tafel' is trouwens Joost Prinsen... ook bekend van het Klokhuis, bv.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-01-2002 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 20:15 schreef Dwaallicht het volgende:

Die gast waar jij het over had, van 'Met Het Mes Op Tafel' is trouwens Joost Prinsen... ook bekend van het Klokhuis, bv.


dat is hem! bedankt


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-01-2002 21:08 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

en ook bekend als erik engerd


Bazzio Attacks!!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-01-2002 18:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Jerry Springer! (JA!)

en Edwin Rutten!...deze vuist op deze vuist


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SQT
Usericon van SQT
Posted 23-01-2002 18:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Waarom staan mijn jeugd-idolen hier nog niet bij? waar zijn Bassie en Adriaan?
En natuurlijk John Clease en Hyacinth + zus van CoA


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 23-01-2002 19:09 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Ik kijk niet echt bijzonder veel TV meer, maar op dit moment zijn mensen als Rik Mayal en Adrian Edmunson (die kerels van Bottom ) toch wel favoriet. Ik kijk zoieso het meest naar Britse humor, maar dat is weer off-topic.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 23-01-2002 19:17 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Voor de Belgen: gene van genemachine!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2002 19:37 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 januari 2002 19:09 schreef Warheart het volgende:
Ik kijk niet echt bijzonder veel TV meer, maar op dit moment zijn mensen als Rik Mayal en Adrian Edmunson (die kerels van Bottom ) toch wel favoriet. Ik kijk zoieso het meest naar Britse humor, maar dat is weer off-topic.


Bottom dat is nou mijn soort humor, haha!wat een stelletje debielen zijn dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-01-2002 19:37]



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 23-01-2002 20:28 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

voor mij ook, die kerels van Bottom, verder vind ik John Cleese gewoon geniaal. De rest van het Monty Python team ook trouwens.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 23-01-2002 20:35 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2002 20:28 schreef Rasputin het volgende:
verder vind ik John Cleese gewoon geniaal. De rest van het Monty Python team ook trouwens.

Inderdaad John Cleese (+Monty Python crew ), is er eigenlijk nog iets van hem (/ze) op TV in deze duistere tijden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2002 21:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 januari 2002 20:35 schreef Warheart het volgende:
Inderdaad John Cleese (+Monty Python crew ), is er eigenlijk nog iets van hem (/ze) op TV in deze duistere tijden?


Een Fawlty Towers aflevering is nét afgelopen....

"Don't mention the war, I mentioned it once, but I think I got away with it!"

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2002 21:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2002 21:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor de Bottom fans:





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2002 21:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-01-2002 21:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Rowan Atkinson is anders ook heel geestig (cf.Blackadder)en Michael Palin...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 24-01-2002 0:06 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2002 21:00 schreef Mutilator het volgende:
Een Fawlty Towers aflevering is nét afgelopen....

Dat heb ik dus gemist , ik zal de gids na lange tijd maar weer eens moeten raadplegen op welke tijden en dagen het wordt uitgezonden. In ieder geval wel bedankt, ik kan weer vredig tv-kijken nu ik weet dat er na Bottom (en ook Mr. Bean, ook dat vind ik nog altijd erg aardig, al heb ik alles al meerdere keren gezien natuurlijk) nog eens iets op tv is wat de moeite waard is om die lange tocht naar dat vierkante kastje af te leggen en het aan te zetten .

[Dit bericht is gewijzigd door Warheart op 24-01-2002 0:07]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2002 20:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 januari 2002 0:06 schreef Warheart het volgende:
In ieder geval wel bedankt, ik kan weer vredig tv-kijken nu ik weet dat er na Bottom (en ook Mr. Bean, ook dat vind ik nog altijd erg aardig, al heb ik alles al meerdere keren gezien natuurlijk) nog eens iets op tv is wat de moeite waard is om die lange tocht naar dat vierkante kastje af te leggen en het aan te zetten .


Bottom komt op maandag om 20.00; maar vergeet niet Absolutely Fabulous te kijken, dit is een Engelse comedy geproduceerd door Adrian Edmunson (=Eddie uit Bottom en man van Jennifer Saunders uit AbFab): deze serie over die gekke wijven komt op maandag om 19.00!!!!!!!!!!!!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-07-2002 14:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht





Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen