|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gast die Baldrik speelt in Blackadder en Time Team presenteert is wel lachuh, en Phil van Time Team is ook wel lachuh. |
|
Ja, Baldrick is te gek. Met z'n koolrapen. Altijd weer apart als je hem dan zo'n serieus programma ziet presenteren. Die Jeff Corwin van Animal Planet is ook wel okee trouwens. Hij heeft wel humor You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Al Bundy. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Welke Tv gast/vrouw vind ik echt stoer? Hmmm.....Rob Kampheus . |
|
sinds discovery bij ons van de kabel geknikt is, ben ik nooit meer voor de tv te vinden. tv sucks bigtime zo af en toe voor een good old videoband wil ik nog wel eens de tv aanzetten, verder alleen maar divx en dvd op me comp das pas leven geen reclame, geen gezwam, geen gezeik, alleen maar toffe film |
|
- Baldrick uit Black Adder en Time Team - Bob Ross - (heel fout) Floortje Dessing toen ze nog gewoon bij Veronica presentatrice was.. lekker nonchalant en een ik-heb-schijt-aan-die-duffe-tekst-op-het-papiertje-voor-me houding.. helaas is dat nu allemaal weg. - Alan Rickman (Sneep in Harry Potter, Dr. Lazarus in Galaxy Quest) Tja, en min of meer TV mannen: Tim Burton, Danny Elfman en natuurlijk Mel Brooks [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-07-2002 17:23] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Michael Palin Marc Uytterhoeven Bart Peeters Daniël Van Avermaet die jongen die Badric speelt(hoe heet hij ook alweer?)Tony of zoiets- Bruno Wynendaele Goedele Liekens Anja Daems Anita Witzier en ik snap maar niet wat de meeste mensen vinden aan die opgefokte DROL van een Jan Verheyen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Tevens presentator van Time Team op Discovery Channel, Retegaaf programma ! |
|
quote: met vage flitsen erin Je moeder. |
|
Steve "the crocodilehunter" |
|
WILLEM RUIS Oud Vuil. |
|
quote: haha. ik ben de enige denk die Willem ruis ook nog kent. rare vent was dat. opeens morsdood. |
|
quote: zat volgens mij flink aan de snuif, hartstilstand toch? gave film, het beest, best wel cult, ken je die ook? Oud Vuil. |
|
-de mensen van kop en spijkers -jan de hoop (ontbijt nieuws) -bert visser. -willibrord Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: grootste schijnheilige van de tv My madness, my sadness |
|
Da Fonz! |
|
quote:ik vind hem wel ok Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ssssssst |
|
joop hekke |
|
Ik zweer bij Steve Irwin. Die gast is echt te gek. |
|
- Albert Verlinde - Willem Oltmans Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: ow wat vind ik die man erg, net als de prins de lignac, die is al dood. erruge homo's Oud Vuil. |
|
Die twee dikke wijven van dat kookprogramma dat RTL 4 vanmiddag weer uitzend. "two fat ladies". Die zijn echt stoer... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ja die zijn goed en die gast van A car is born oid op Discovery Channel is ook goed. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |