IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Whitesnake live Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-09-2006 22:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Whitesnake is helemaal te gek!!!

Geweldige zanger, met altijd geweldige muzikanten om zich heen!

De periode van Coverdale/Hughes bij Deep Purple kan ik ook super van genieten.

Solo werk van Coverdale eveneens, even als zijn samenwerking met Jimmy Page..

Tja, 't is wel geinig.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

frnzl
Metal moet je delen
Usericon van frnzl
Posted 15-09-2006 23:06 by frnzl Wijzig reactieProfiel van frnzlQuote dit berichthttp://frnzl.nl/radio

en moet je die plaat een luisteren met Steve Vai ... ugh (Slip Of The Tongue)

Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-09-2006 0:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Uhuh! Kippenvel van begin tot eind (en die uithaal rules); Sailing Ships

1987 is toch voor mij de plaat. Sykes

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-09-2006 0:47]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2006 0:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 22:37 schreef spectre het volgende:
Whitesnake is gaaf, mental niet

je raakt me echt hoor, met die opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-09-2006 1:01]

Fuck the world and fuck you

spectre
Usericon van spectre
Posted 16-09-2006 1:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Vixen
Usericon van Vixen
Posted 16-09-2006 11:10 by Vixen Wijzig reactieProfiel van VixenQuote dit bericht

Whitesnake is goed

Vroeger wisten ze nog wat muziek maken was.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-09-2006 11:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Whitesnake heeft in mijn optiek ook geen slechte plaat gemaakt, voor elke line-up is wel wat te zeggen.
Of het nou de bluesrock van vroeger is zoals "Snakebite" of "Trouble" of de stadion rock van "1987" of "Slip Of The Tongue". Allemaal geweldig!

Zelfs de soulvolle rock van Restless Heart vindt ik te gek!

Mmm, zou ik ze dan toch geweldig vinden

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 16-09-2006 17:10 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Mental is een grote kneus en heeft niks in een Whitesnake topic te zoeken. Daaaaag!

Voor mij was het een van de hoogtepunten van Wacken. Coverdale heerscht! Wat een show!

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-09-2006 18:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beste platen van Whitesnake vind ik Saints & Sinners, Slide It In, 1987 en Slip of the Tongue.

Slip of the Tongue is mijn favoriete Whitesnake plaat, ondanks dat het de minste is van bovengenoemde platen.

Die plaat straalt een bepaalde sfeer uit de me aantrekt, geweldige muzikanten zoals Steve Vai en Tommy Aldride spelen erop en de nummers komen lekker 'luid' over.

Favoriete nummers zijn Kitten Got Claws en Sailing Ships, die laatste vind ik de beste Whitesnake ballad ooit.

Verder vind ik nummers als Rock 'N' Roll Angels, Dancing Girls, Gambler, Guilty of Love, Standing in the Shadow en Straight for the Heart super lekkere catchy nummers waar ik maar niet genoeg van kan krijgen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-09-2006 20:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Cool, toch wel meer mensen die Coverdale en consorten kunnen waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-09-2006 20:27]

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-09-2006 1:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb alleen Ready An' Willing en Live in the Heart of the City. Oud spul dus. De latere vind ik niet zo.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-09-2006 1:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 16 september 2006 18:46 schreef Lionheart het volgende:
...Sailing Ships, die laatste vind ik de beste Whitesnake ballad ooit...

Bad Boys, Still of the Night, Wings of the Storm, Judgement Day (daar issie weer, Wim ), straks maar ff Whitesnake opzetten hehe

Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 17-09-2006 16:17 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Kijk, zo komt er dan toch nog iets goeds uit zo'n lullig topic.

1987, Slip Of The Tongue, etc. is zeker ook de Whitesnike stijl die mij het meest aanspreekt. Vandaar dat Live In The Still Of The Night mij ook bijzonder heeft verrast. Ik kan Whitesnake moeilijk plaatsen. Het straalt iets onbeschrijfbaars uit, iets dat iedere twijfel wegneemt dat het hier om zeer getalenteerde mensen gaat.

En wat nog bijzonderder is: pas hoorde ik Here I Go Again op de radio. Een van de weinig keren dat ze iets goeds draaien, daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatyfus op 17-09-2006 16:19]

Mentation - www.mentation.nl

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-09-2006 18:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

o.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 17-09-2006 18:22 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Zijn er nog steeds vrouwen die zich klaarvingeren op David Coverdale?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-09-2006 18:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

negatyfus iig wel

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 17-09-2006 18:24 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Anaal dus.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-09-2006 18:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2006 18:22 schreef mental het volgende:
negatyfus iig wel
Volgens mij kun jij niet eens bij je poepertje komen met je vingertjes

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

de laar
Usericon van de laar
Posted 17-09-2006 18:58 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2006 16:17 schreef Negatyfus het volgende:
En wat nog bijzonderder is: pas hoorde ik Here I Go Again op de radio. Een van de weinig keren dat ze iets goeds draaien, daar.

Dat nummer heb ik destijds nog een singeltje van gehad.
Ik heb later alleen 1987 op cd gekocht maar ik vind het toch niet meer zo geweldig als toentertijd.

Toch wel leuk dat ik ze van de zomer nog twee keer live heb gezien.

Morbius
Usericon van Morbius
Posted 27-09-2006 21:23 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

Ja....... whitesnake.......

maar da's toch glamrock?? dat heeft zelfs als grondlegger niks met metal te maken!! wel goede artiesten by the way. en here i go again is natuurlijk een klapper geweest! maar ja aan de andere kant dat was livin on a prayer van Bon Jovi ook ooit.

ach ieder zijn/haar ding.

anaal vingeren......hmmm.... vaag forum is dit

"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-09-2006 21:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Volgens mij heb je een raar definitie van glam rock.

Anyway, de nieuwe DVD van Whitesnake komt er aan!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-09-2006 22:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Heh? Daar had ik nog niks over gehoord. Snel David even bellen

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-09-2006 22:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

een dvd, jeetje

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-09-2006 22:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

WTF trouwens, die officiele website is verschrikkelijk lelijk .

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-09-2006 22:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehehe....misschien wordt de dvd net zo. zal best wel, met dat stel fossielen

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com