|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
en moet je die plaat een luisteren met Steve Vai ... ugh (Slip Of The Tongue) Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
Uhuh! Kippenvel van begin tot eind (en die uithaal rules); Sailing Ships 1987 is toch voor mij de plaat. Sykes [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-09-2006 0:47] |
|
quote: je raakt me echt hoor, met die opmerking. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-09-2006 1:01] Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Whitesnake is goed Vroeger wisten ze nog wat muziek maken was. |
|
Whitesnake heeft in mijn optiek ook geen slechte plaat gemaakt, voor elke line-up is wel wat te zeggen. Of het nou de bluesrock van vroeger is zoals "Snakebite" of "Trouble" of de stadion rock van "1987" of "Slip Of The Tongue". Allemaal geweldig! Zelfs de soulvolle rock van Restless Heart vindt ik te gek! Mmm, zou ik ze dan toch geweldig vinden "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mental is een grote kneus en heeft niks in een Whitesnake topic te zoeken. Daaaaag! Voor mij was het een van de hoogtepunten van Wacken. Coverdale heerscht! Wat een show! |
|
Beste platen van Whitesnake vind ik Saints & Sinners, Slide It In, 1987 en Slip of the Tongue. Slip of the Tongue is mijn favoriete Whitesnake plaat, ondanks dat het de minste is van bovengenoemde platen. Die plaat straalt een bepaalde sfeer uit de me aantrekt, geweldige muzikanten zoals Steve Vai en Tommy Aldride spelen erop en de nummers komen lekker 'luid' over. Favoriete nummers zijn Kitten Got Claws en Sailing Ships, die laatste vind ik de beste Whitesnake ballad ooit. Verder vind ik nummers als Rock 'N' Roll Angels, Dancing Girls, Gambler, Guilty of Love, Standing in the Shadow en Straight for the Heart super lekkere catchy nummers waar ik maar niet genoeg van kan krijgen. |
|
Cool, toch wel meer mensen die Coverdale en consorten kunnen waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-09-2006 20:27] |
|
Ik heb alleen Ready An' Willing en Live in the Heart of the City. Oud spul dus. De latere vind ik niet zo. |
|
quote: Bad Boys, Still of the Night, Wings of the Storm, Judgement Day (daar issie weer, Wim ), straks maar ff Whitesnake opzetten hehe |
|
Kijk, zo komt er dan toch nog iets goeds uit zo'n lullig topic. 1987, Slip Of The Tongue, etc. is zeker ook de Whitesnike stijl die mij het meest aanspreekt. Vandaar dat Live In The Still Of The Night mij ook bijzonder heeft verrast. Ik kan Whitesnake moeilijk plaatsen. Het straalt iets onbeschrijfbaars uit, iets dat iedere twijfel wegneemt dat het hier om zeer getalenteerde mensen gaat. En wat nog bijzonderder is: pas hoorde ik Here I Go Again op de radio. Een van de weinig keren dat ze iets goeds draaien, daar. [Dit bericht is gewijzigd door Negatyfus op 17-09-2006 16:19] Mentation - www.mentation.nl |
|
o. Fuck the world and fuck you |
|
Zijn er nog steeds vrouwen die zich klaarvingeren op David Coverdale? |
|
negatyfus iig wel Fuck the world and fuck you |
|
Anaal dus. |
|
quote:Volgens mij kun jij niet eens bij je poepertje komen met je vingertjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat nummer heb ik destijds nog een singeltje van gehad. Ik heb later alleen 1987 op cd gekocht maar ik vind het toch niet meer zo geweldig als toentertijd. Toch wel leuk dat ik ze van de zomer nog twee keer live heb gezien. |
|
Ja....... whitesnake....... maar da's toch glamrock?? dat heeft zelfs als grondlegger niks met metal te maken!! wel goede artiesten by the way. en here i go again is natuurlijk een klapper geweest! maar ja aan de andere kant dat was livin on a prayer van Bon Jovi ook ooit. ach ieder zijn/haar ding. anaal vingeren......hmmm.... vaag forum is dit "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
Volgens mij heb je een raar definitie van glam rock. Anyway, de nieuwe DVD van Whitesnake komt er aan! |
|
Heh? Daar had ik nog niks over gehoord. Snel David even bellen |
|
een dvd, jeetje Fuck the world and fuck you |
|
WTF trouwens, die officiele website is verschrikkelijk lelijk . |
|
hehehe....misschien wordt de dvd net zo. zal best wel, met dat stel fossielen Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |