IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Whitesnake live Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-09-2006 22:39 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2006 17:10 schreef soepkoeltoer het volgende:
Mental is een grote kneus en heeft niks in een Whitesnake topic te zoeken. Daaaaag!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-09-2006 23:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

pfff

Fuck the world and fuck you

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-09-2006 23:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Glamrock? Tis hardrock met een bluesy inslag. Tenminste, vroeger wel, het latere materiaal ken ik niet zo.

Morbius
Usericon van Morbius
Posted 27-09-2006 23:35 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

sorry boys&girls ik kan er niet zo goed tegen.
Ze zijn wat mij betreft te glammy. laat ik het dan zo stellen.

maar nogmaals ieder zijn eigen ding! ik durf te wedden dat hier op het forum ook veel mensen zijn die in tegenstelling tot mij niks hebben met slipknot of Breed 77. Toch???

ik moet whitesnake wel meegeven dat ze het langer volhouden dan de meeste bands die ik leuk vind.

"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-09-2006 23:47 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Jouw ding of niet, maar volgens mij versta jij hele rare dingen onder glamrock.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 28-09-2006 0:06 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

in the middle of the night i hear your .. etc

hoogtepuntje van een brakke dag @ GMM

I am the 1%.

Morbius
Usericon van Morbius
Posted 28-09-2006 0:37 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 23:47 schreef soepkoeltoer het volgende:
Jouw ding of niet, maar volgens mij versta jij hele rare dingen onder glamrock.

Inderdaad, ik vind de meeste rare dingen glamrock. whitesnake, poison, motley crue, kiss, europe, bon jovi enzovoort. kan er niks aan doen. mannen in leggings met groot haar enzo en dan van die melodieuze ballads zingen alsof ze een slayer nummer vertolken. ik kan er maar niet aan wennen.

Begrijp me niet verkeerd als ze gedraaid worden op arrows classic rock zet ik het niet af hoor.

de laar
Usericon van de laar
Posted 28-09-2006 17:14 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2006 0:37 schreef Morbius het volgende:
Inderdaad, ik vind de meeste rare dingen glamrock. whitesnake, poison, motley crue, kiss, europe, bon jovi enzovoort. kan er niks aan doen. mannen in leggings met groot haar enzo en dan van die melodieuze ballads zingen alsof ze een slayer nummer vertolken. ik kan er maar niet aan wennen.

Begrijp me niet verkeerd als ze gedraaid worden op arrows classic rock zet ik het niet af hoor.

Je kunt Whitesnake toch echt niet vergelijken met de rest wat je hier allemaal op noemd.
Dan kun je bands als Dio of Scorpions ook wel glamrock noemen.

Vixen
Usericon van Vixen
Posted 29-09-2006 22:52 by Vixen Wijzig reactieProfiel van VixenQuote dit bericht

Had ik vanmiddag toch gelijk he Eelco

Whitesnake is geen glamrock

Ed
Usericon van Ed
Posted 30-09-2006 11:18 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 22:52 schreef Vixen het volgende:
Had ik vanmiddag toch gelijk he Eelco

Whitesnake is geen glamrock

Whitesnake is toch gewoon hardrock?

Vixen
Usericon van Vixen
Posted 30-09-2006 11:54 by Vixen Wijzig reactieProfiel van VixenQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 11:18 schreef Ed het volgende:
Whitesnake is toch gewoon hardrock?

Yep

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-09-2006 16:01 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Welke nummers komen op hun nieuwe DVD te staan en wanneer verschijnt ie?

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 30-09-2006 22:21 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Whitesnake Op graspop heb ik me er goed vermaakt

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Morbius
Usericon van Morbius
Posted 01-10-2006 18:49 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

dio en the scorpions? dio misschien wel scorpions is toch echt gewoon hard rock.

Nathalie al vind je nog zo vaak dat je gelijk hebt ........................................
Je hebt het niet.

Whitesnake is glam :punt:

probleem is dat iedereen glam een vies woord vind en "hun" bandje is dat in elk geval niet. Maarruh..... dat is het in dit geval wel.
en glam is niet zozeer verkeerd, alleen niet mijn ding.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 19:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 22:12 schreef Schaep het volgende:
Control Human Delete is mijn favoriete glamrock band.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-10-2006 22:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 18:49 schreef Morbius het volgende:

Toen Whitesnake begon ( ± 1979 )en begon met bluesrock dat was inderdaad heel erg glam... NOT :punt:

Whitesnake kan je alles noemen: bluesrock/hardrock/stadionrock/70's rock.. je kan het volgens Mental zelfs kutmuziek noemen.
Maar met de noemer "glam" zit je er toch echt naast!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2006 22:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gevalletje altx denk ik.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-10-2006 22:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

In dat geval moeten we Morbius maar dood maken...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-10-2006 22:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 oktober 2006 18:49 schreef Morbius het volgende:
dio en the scorpions? dio misschien wel scorpions is toch echt gewoon hard rock.

Nathalie al vind je nog zo vaak dat je gelijk hebt ........................................
Je hebt het niet.

probleem is dat iedereen glam een vies woord vind en "hun" bandje is dat in elk geval niet. Maarruh..... dat is het in dit geval wel.
en glam is niet zozeer verkeerd, alleen niet mijn ding.

sommige mensen noemen alles wat ze kut vinden glam, je punt is?

Je moeder.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2006 22:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

@Staalman: dat is wel weer wat rigoureus. Of bedoel je dat altx, i.t.t. lord eindbaasdinges, niet meer "is"?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-10-2006 22:54]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-10-2006 22:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 22:53 schreef M. het volgende:
@Staalman: dat is wel weer wat rigoureus. Of bedoel je dat altx, i.t.t. Morbius, niet meer "is"?

Misschien moeten we dan maar hopen dat morbius spontaan last krijgt van chronische jeuk onder zijn linker teelbal!

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 23:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 22:53 schreef M. het volgende:
Of bedoel je dat altx, i.t.t. lord eindbaasdinges, niet meer "is"?
wishful thinking

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-10-2006 23:11 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 oktober 2006 22:38 schreef Staalman het volgende:
Toen Whitesnake begon ( ± 1979 )en begon met bluesrock dat was inderdaad heel erg glam... NOT :punt:

Whitesnake kan je alles noemen: bluesrock/hardrock/stadionrock/70's rock.. je kan het volgens Mental zelfs kutmuziek noemen.
Maar met de noemer "glam" zit je er toch echt naast!

Juist.

de laar
Usericon van de laar
Posted 02-10-2006 16:23 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 22:53 schreef karnivoor het volgende:
sommige mensen noemen alles wat ze kut vinden glam, je punt is?

Hij houd ons voor de gek, de grappenmaker.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-10-2006 18:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 16:01 schreef Lionheart het volgende:
Stelletje glamnichten, welke nummers komen op hun nieuwe DVD te staan en wanneer verschijnt ie?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com