![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gave tekst ja ![]() ![]() |
|
This is it I can't take it no more My life has no meaning Do you think that yours does My silence is what I pray for but not Until I'm sure that you get yours Hatred makes my world go round Because happiness is something that I never found Explain it to me what's the new trend This week care to stop the hatred and violence Making a difference cause that's what's in Mommy and daddy will be proud in the end Sick of all these spoiled pampered shits That get in my face with their mindless babbling I don't care what you think I don't care I'll piss all over your hopes and dreams What you believe and what you're about Means shit to me 'cause that's what I'm about Too late to change me no chance in that Just stick to living out your sheltered lives I don't feel the need to live I've lost all my Pride and will I've endured this pain in vain I need to end this game end this game Day by day I feel less human Day by day my hatred grows inside Day by day I spent them wishing Spent them wishing that I died I don't feel your love or admiration I don't feel no remorse or pity for the less fortunate I don't feel what you believe is right or wrong I don't feel shit for me and even less for you I don't feel Everything you said has fallen to these deaf ears No tactful use of words can make me see it your way I'll piss all over your holier then thou words Never cared for you or what you ever stood for Blood for Blood. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-09-2006 1:35] ![]() |
|
Nog maar een CDtje van Integrity erin rossen; ![]() Die achterkant van dat hoesje is ook zo koel, dat ze één of andere naakte kerel ram over de straat staan te schoppen. Als ik de verhalen mag geloven was dat een dealer die ze eerst hebben geript, al zijn kleren van zijn lijf hebben gerukt en toen met de hele band het ziekenhuis in hebben getrapt en dat alles werd netjes gefilmd door de heren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Vrij laf als je het mij vraagt maar ok, NP- Celtic Frost: Monotheist ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Inderdaad laf, maar Integrity is een vrij smerige band wat dat betreft. Frank Novinec (Ringworm, Integrity, Terror) is ook aan zijn bijnaam "3-gun" gekomen door een schietincident in Cleveland. Gasten uit Boston waren gekomen om stront te bouwen bij een show van Integrity, en toen hebben Dwid van Integrity, Human Fernace van Ringworm en Mean Steve van One Life Crew op die gasten staan schieten en toen de politie kwam hebben ze hun kneppers snel aan Frank Novinec gegeven, die toen dus met 3 pistolen in zijn jas rondliep. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Skik - Op fietse ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Yeah, Brams hebben smaak! ![]() ![]() |
|
Integrity - Rebirth ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ter voorbereiding op morgen: ![]() De meest heerschende plaat uit Noorse Black Metal geschiedenis. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Judgement Day - March of the Apocalypse Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
The River - Drawing Down The Sun bub ![]() |
|
Amon Amarth - Amon Amarth ![]() |
|
Judgement Day - 40 Minutes to Impact Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Deathspell Omega - I (Kenose) ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Death - Empty words ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Deathspell Omega - Carnal Malefactor Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
quote: ![]() ![]() NP: Deathspell Omega - III Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: en zo is het! ![]() Het Goede Doel - BELGIEEEEE!!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dunkelgrafen - Triumph des Fleisches Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
Metallica - Master of Puppets Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ![]() Kampen mot Gud og hvitekrist er igang!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Marlene Dietrich - Lilli Marleen Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() NP: Satyricon - Nemesis Divina Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |