|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deathspelll Omega - I Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Net uit m'n nest..en wat draaien we dan? Juist, het zwarte album. |
|
Royal Anguish - The Chronicles Of Autumn Sorrow |
|
RIPCORD-The Damage Is Done Suck my piss |
|
True Kings of Norway Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hatebreed - Supremacy Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Is dat die nieuwe? ZO ja ist nou nog wat? |
|
Limbonic Art - Pits of the cold beyond Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
HERESY - Never Healed Suck my piss |
|
quote: Het beste wat ik in jaren heb gehoord op hardcoregebied. Ik sta me nu alweer in te houden om niet mijn inboedel te gaan lopen thrashen. Aanschaffen die hap! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Sabastian Boaz - Axel F (Foulmouthed? Fuck You) |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gorefest-Erase |
|
quote: Die nieuwe is SUPERVET zoals heiden zegt... verplichte aanschaf! NP: Kampfar - Kvass Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: And again. Fijn plaatje weer geworden. |
|
Vergeet alles wat ik vannacht en vandaag over de nieuwe Hatebreed heb gezegd. Dit is bij lange na niet het beste dat ik in jaren op hardcoregebied heb gehoord. Dit it is het beste dat ik op hardcoregebied heb gehoord. Punt. Pure sonische adrenaline! RAAAAAAARGHH! BECAUSE I AM STRONGER! BECAUSE I BELIEVE! I SPIT IN THE FACE OF DEFEAT! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Blof q-music staat aan hier. Voor de terugweg wat Vinland Warriors op mijn mp3speler gegooid for added fastfietsness Life doesn't get much better than this! |
|
Soul Calibur II O.S.T. - Hubris |
|
Gallows - Orchestra of Wolves Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Celtic Frost - Monotheist bub |
|
Plan! Onee, effkes inwerken voor morgen Hop, Armada erop. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Abyssic Hate |
|
Motörhead - Sucker Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
HERESI - Bevingad och Försedd med Horn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |