|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
OoS is inderdaad een band die gesteund mag worden. Die lui werken er keihard voor. |
|
Precies, wilden ook meteen komen spelen. Zulke lui gun je het gewoon. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Geen Aghora....dan geen ProgPower voor mij. Alchemist pik ik wel mee in Zwolle 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Op vrijdag is er geen entree, maar kom op tijd, vol is vol, er zullen maar 225 mensen worden toegelaten. |
|
quote: Hoe laat gaat het open? Ik kom nml. uit Amersfoort en voor lul rijden zou behoorlijk jammer zijn nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Als je er vrijdag om 20.00 uur bent dan ben je zeker op tijd, de meesten zullen een uurtje later komen. |
|
Moet hopenlijk te doen zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: In gedachten +1 ja. Maar ik ga toch, voor de gezelligheid, en toch wel leuke bands, hoewel ik nog amper muziek in dat straatje luister. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2007 19:10] |
|
DGM is verzet naar de zaterdag, omdat het Russische Mechanical Poet zich niet aan hun afspraken houdt en doodleuk heeft afgezegd. Mooi klote, maar we hopen door DGM door te schuiven naar de zaterdag de juiste keuze te hebben gemaakt. www.progpower.eu |
|
Op de Dutch Progressive Rock Page staat nu een Review Special met bands die komend weekend allemaal bij ons spelen: http://www.dprp.net/reviews/200750.php www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Even ter info, kaartjes kunnen nog gereserveerd worden via de website, www.progpower.eu. Voor de volledigheid hier het actuele speelschema: Friday 5 October (pre-party) doors open at 20.00 PICTURE OF THE MOON 21.30 - 22.45 THESSERA 23.15 - 00.45 Saturday 6 October doors open at 13.00 NON-DIVINE 13.45 - 14.40 OCEANS OF SADNESS 15.05 - 16.05 DGM 16.30 - 17.30 NAHEMAH 18.30 - 19.35 ORPHANED LAND 20.05 - 21.25 ALCHEMIST 21.55 - 23.30 Sunday October doors open at 13.00 DAY SIX 13.45 - 14.40 MEYVN 15.05 - 16.05 CIRCUS MAXIMUS 16.30 - 17.30 DREAMSCAPE 18.30 - 19.30 SIEGES EVEN 19.55 - 21.05 JON OLIVA'S PAIN 21.35 - 23.30 Tot vrijdag, zaterdag en/of zondag! Rene |
|
Nog even een laatste bericht, kaarten kunnen alleen vandaag nog gereserveerd worden via de website, daarna zijn ze aan de dagkassa nog te krijgen. Het zal zoals het er naar uitziet niet uitverkocht worden, vvk loopt echter beter dan verleden jaar dus het wordt weer een gezellige boel. Hopelijk tot zaterdag/zondag. Groeten, Rene Janssen http://www.progpower.eu/ |
|
quote:Aha, loop je daarom zoveel te spammen? |
|
Verdomme, geen (nog een beetje betaalbaar) hotel kunnen vinden.. Dus heen en weer karren Maar uiteraard wel weer zin in! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 05-10-2007 10:29] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, spammen moet :-). Maar eerlijk gezegd zijn we wel wat teleurgesteld in de vvk, we beginnen ons toch enigszins af te vragen of er niet een zware overkill aan concerten in Nederland is. We weten dat Headway afgelopen jaar ook dramatisch slecht bezocht werd, of is er misschien geen interesse meer in dit soort muziek? Af en toe weten we het ook niet meer. Maar gelukkig wint het enthousiasme het altijd en zijn we al bezig met 2008! Wat betreft hotel, hier nog 2 adressen in Baarlo zelf: Kasteel de Berckt (daar zitten een man of 100 die PP bezoeken en wat bands): 077 - 4771385 Hotel de Molen (Chinees restaurant, echt de beste Chinees in Europa volgens velen): 077 4771414 Rene [Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 05-10-2007 10:46] |
|
quote:Volgens mij heb je nu te maken met: 1. Een zeer selectief publiek. Avondje Dream Theater dat trekken de meesten nog wel (stom toevallig ook nog eens een paar dagen na PP dit jaar) maar 6 bands op 1 dag is echt voor die enkeling met een stel goedgetrainde oren. *denkt terug aan de lege zaal bij Adagio in Dynamo * 2. Progmuzikanten zijn bijna allemaal broodmuzikanten dus worden de prijzen automatisch een stuk hoger en dat kan een drempel zijn. 3. Een stukje exclusiviteit wat PP nastreeft. Nu zijn er al 2 exclusieve bands gecancelled en speelt Alchemist nog 4 andere shows in NL. Vraagje trouwens: Waarom wordt er in Sjiwa zelden wat anders gedaan door het jaar heen? Het is toch een prachtige zaal voor middelgrote concerten dacht ik zo.. |
|
Ja, die exclusiviteit blijven we ook nastreven, maar als bands dan gewoon zeggen dat ze niet komen sta je mooi te kijken. We waren ook niet echt happy maar we gaan er verder ook weinig over zeggen, je doet er toch niets aan. Het is gewoon jammer dat iedereen maar naar Dream Theater en Rush gaat, terwijl er zoveel meer goeie bands zijn. Zelf laat ik dit jaar Rush een keer voorbij gaan, wil de komende maanden eens naar wat onbekendere bands die in Nederland spelen. Dus we proberen wel exclusief te blijven en te zoeken naar die talenten en die een kans te geven, dit jaar is dat toch nog aardig gelukt met Nahemah, Meyvn en Circus Maximus. Wat betreft Sjiwa, het is een kwestie van geld. De tent wordt niet gesubsidieerd en met die soms achterlijke prijzen die Mojo vraagt voor bands is het voor Sjiwa lastig om andere concerten te organiseren. Het risico is te groot. Er zijn genoeg andere evenementen door het jaar heen vooral gericht op de lokale bevolking. Tot vanavond, morgen of zondag, wij hebben er zin in. Rene [Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 05-10-2007 11:12] |
|
quote:Tja, ditzelfde zou je bijv. kunnen zeggen van een hele dag grind/death metal of hardcore. Daarbij gaat het al 9 jaar goed qua verkoop, hoewel het altijd beter kan natuurlijk (het val ook reuze mee met het piel-gehalte van de bands, hier waken we voor!). Ik wijt het aan het enorme aanbod van gigs/festivals in europa. ProgPower USA is altijd binnen een week uitverkocht (2500 man), omdat er op dit gebied echt niks te beleven valt in een enorm land als de VS. We hebben inderdaad ook de pech van de DT/Symphony X tour op hetzelfde moment. Wij moeten het vooral van de echte liefhebbers en het festivalgevoel hebben. We hebben gelukkig een hele trouwe groep vaste bezoekers uit binnen en buitenland, voor wie het ook een jaarlijkse reunie is. quote:Fout, van alle muzikanten die bij ons spelen is een slechts een kleine minderheid beroeps. En dan verdient men z'n geld meestal met lesgeven en schnabbels met hele andere muziek. Een progmetal-band is voor allemaal een hobby. Je mag van me aannemen dat buiten Dream Theater er geen band van kan leven. quote:Wat de 2 afzeggingen betreffen, dat gebeurt helaas elk jaar en met elk festival wat internationaal programmeert. Hoe goed je ook afspraken maakt, je kunt helaas gewoon met je rug tegen de muur gezet worden als een band last minute besluit niet te komen, tegen alle afspraken in. Erg frustrerend, maar waar.. quote:Wat ik begrepen heb is dat men er simpelweg als jongerencentrum het geld niet voor heeft om zelf regelmatig optredens te organiseren. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Helder en duidelijk heren |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Vanavond Dynamo? |
|
Nee, gaat hem niet worden helaas.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Pemmie kwam wel toch? |
|
Ja, die wel, evenals naar ProgPower Ik doe het even rustig aan ivm de rest van het weekend. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |