IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : wat zou je doen? Volgende pagina
Jade
Usericon van Jade
Posted 17-01-2002 13:13 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht


stel:

Je loopt op straat en een in een aangrenzend steegje wordt een vrouw door twee mannen in elkaar geslagen.

Jij:

1. Trekt je nergens wat van aan en loopt door.
2. Loopt door maar belt wel de politie.
3. Belt de politie en stormt er vervolgens op af om de vrouw te hulp te schieten.
4. Doet iets anders.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-01-2002 13:17 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Wat ik zou willen is eropaf rennen en die kerels eens goed te grazen nemen. Ik denk alleen niet dat dat erg realistisch is... dus bel ik waarschijnlijk de politie ofzow. In ieder geval no way dat ik gewoon maar door loop en die dame aan haar lot overlaat. Er zijn al veel te veel mensen met die instelling.


Dead things grow from deep inside...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2002 13:18 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

keuze 3

Ik als ik kan voor komen dat ze verder of mider zwaar word mishandeld dan zal ik daar ook voor zorgen ook. Of ik nu klappen krijg of niet.

Ik heb al een keer eerder in zo´n positie gestaan. Ik zou het zo nog een keer doen. Dit soort gasten moeten van deze planeet worden geslagen.


Wiegen Meister !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-01-2002 13:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

5. doet mee...



Satan
Usericon van Satan
Posted 17-01-2002 13:19 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik help de vrouw .



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-01-2002 13:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-01-2002 13:25]


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-01-2002 13:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 13:17 schreef SheRa het volgende:
Wat ik zou willen is eropaf rennen en die kerels eens goed te grazen nemen. Ik denk alleen niet dat dat erg realistisch is... dus bel ik waarschijnlijk de politie ofzow. In ieder geval no way dat ik gewoon maar door loop en die dame aan haar lot overlaat. Er zijn al veel te veel mensen met die instelling.
Inderdaad!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Legion
Usericon van Legion
Posted 17-01-2002 13:38 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 17 januari 2002 13:19 schreef Azagthoth het volgende:
5. doet mee...





My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 17-01-2002 13:39 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 17 januari 2002 13:21 schreef Valorian666 het volgende:


hmm valorian gaat er gitaar bij staan spelen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-01-2002 13:58 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

jezus die jade maakt veel topics


Godverdommen..


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-01-2002 13:59 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik zal die 2 mannen meehelpen


Godverdommen..


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 14:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik ga heel ostentatief de politie bellen zodat ze goed doorhebben dat ze eraan komen en dan ga ik die vrouw helpen of die kerels er nog staan of niet... Ik kan niet tegen mensen die zo'n dingen zomaar laten gebeuren...

Oke, moesten er nu vijf mannen staan, dan zou ik ook wel anders piepen, maar twee...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 17-01-2002 14:02]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-01-2002 14:03 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik zal gewoon doorlopen ik wil geen klappen vangen

ps. als ik een 06 had zal ik wel bellen.. maar het is maar 1 mens wat maakt my dat uit als het nou 2 kerels waren die een kat of een hond rammen dan JERANIMOOO!! komt robin er even aan (ik ben robin)


Godverdommen..


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 17-01-2002 14:48 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

3, komt omdat ik 1 keer te laf ben geweest iemand te helpen...dus dat doe ik niet nog eens op die manier..nu 3 dus


zo, dat was mijn beurt dan weer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2002 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helpen ..
Altijd ..
Als die kerels erg groot zijn, grijp ik die vrouw gewoon en ren met haar weg .. ben gelukkig zelf nogal stevig gebouwd dus ik denk dat dadt makkelijk gaat.

Meestal als je al hard naar ze schreeuwt dat ze moeten ophouden, rennen ze al weg.

Voor die mensen die door lopen .. je bent strafbaar en niet waardig om te leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 17-01-2002 14:58]


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-01-2002 15:01 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Laat ik voor opstellen dat ik absoluut geen held ben (daar heb ik ook absoluut niet het postuur voor), MAAR als ik door zou lopen dan zou dat waarschijnlijk te erg aan me gaan knagen (uhm ja, ik heb dus een geweten). Conclusie: ik zou gaan voor optie 3. Helpen, no matter what the consequences.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 17-01-2002 15:02]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2002 15:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Terwijl ik 112 bel gaan helpen, geen twijfel mogelijk.. horen ze het bij 112 ook gelijk als ik klappen krijg


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 17-01-2002 15:12 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Optie 3. Ook al bel ik niet groot en sterk, maar zo iets kun je niet zomaar laten gebeuren. En als je zelf in zo'n positie zit, wil je ook wel graag hulp.


No regrets and no remorse...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 17-01-2002 15:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

112 bellen en rossen maar, niet op de vrouw naruurlijk.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 17-01-2002 15:20 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

trouwens, alsof die politie wat doet !! ik zie ze alleen maar als ze tegen me beginnen te kankeren over me rijden of lopen of wat ook !! maar ik heb een paar keer gehad toen had ik ze echt nodig, rijden die eikels gewoon keihard door !!!!!!!!


zo, dat was mijn beurt dan weer


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 15:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 januari 2002 15:20 schreef sickheaddread het volgende:
trouwens, alsof die politie wat doet !! ik zie ze alleen maar als ze tegen me beginnen te kankeren over me rijden of lopen of wat ook !! maar ik heb een paar keer gehad toen had ik ze echt nodig, rijden die eikels gewoon keihard door !!!!!!!!


Hier doen ze toch wel degelijk iets hoor... Effe in 't kort... Twee jaar geleden heeft een vent eerst geprobeerd me in zijn auto te krijgen en toen dat niet lukte heeft hij geprobeerd me te overrrijden...
De politie heeft me enorm goed geholpen.. ook enkele dagen later toen ik een serieuze terugslag kreeg waren ze er voor me... Dus van mij zal je geen kwaad woord over ze horen...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 17-01-2002 15:30 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

dat is inderdaad super goed dan !! dat ze je op dat moment hebben geholpen. Maar ik heb toch echt al meerdere keren gehad dat er zowat iemand doodging (dacht ik dan) en ze hielpen echt niet !!


zo, dat was mijn beurt dan weer


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 15:58 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 13:59 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik zal die 2 mannen meehelpen


het ligt er echt wel aan hoe groot de mannen zijn. als ze allebij 2x2 meter zijn heeft het niet veel zin als ik ga helpen, dan lig ik even later naast het oude vrouwtje tanden te zoeken...


[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 21-01-2002 23:59]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:30 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 13:17 schreef SheRa het volgende:
Wat ik zou willen is eropaf rennen en die kerels eens goed te grazen nemen. Ik denk alleen niet dat dat erg realistisch is... dus bel ik waarschijnlijk de politie ofzow. In ieder geval no way dat ik gewoon maar door loop en die dame aan haar lot overlaat. Er zijn al veel te veel mensen met die instelling.


Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben niet zo groot en sterk dat ik 2 mannen aankan (1 is al een probleem ). Nee, serieus, ik bel de politie en ga heel hard schreeuwen ofzo. De aandacht trekken. Dan worden ze vast wel bang ofzo.....


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 16:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ligt er een beetje aan wat voor gozers het zijn. Kijk, ik mag dan wel een stoere noorman zijn maar om nou twee gigantische gasten met messen en pistolen en raketten en bommen en granaten en walkmans op met R&B-muziek te lijf te gaan...

Ik zou de politie bellen, tenzij ik het meisje ken en ze een doos is. EN als het eikeltje zijn zou ik er misschien op af gaan. Ik ben niet zo'n held weet je en ik ben nog nooit in zo'n situatie verzeild geraakt.



darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 17-01-2002 16:35 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

licht aan de grote van de mannen help denk ik weet wel zeker de vrouw


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen