|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ik zou willen is eropaf rennen en die kerels eens goed te grazen nemen. Ik denk alleen niet dat dat erg realistisch is... dus bel ik waarschijnlijk de politie ofzow. In ieder geval no way dat ik gewoon maar door loop en die dame aan haar lot overlaat. Er zijn al veel te veel mensen met die instelling. Dead things grow from deep inside... |
|
keuze 3 Ik als ik kan voor komen dat ze verder of mider zwaar word mishandeld dan zal ik daar ook voor zorgen ook. Of ik nu klappen krijg of niet. Ik heb al een keer eerder in zo´n positie gestaan. Ik zou het zo nog een keer doen. Dit soort gasten moeten van deze planeet worden geslagen. Wiegen Meister ! |
|
5. doet mee... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik help de vrouw . |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-01-2002 13:25] |
|
quote:Inderdaad! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: hmm valorian gaat er gitaar bij staan spelen |
|
jezus die jade maakt veel topics Godverdommen.. |
|
ik zal die 2 mannen meehelpen Godverdommen.. |
|
Ik ga heel ostentatief de politie bellen zodat ze goed doorhebben dat ze eraan komen en dan ga ik die vrouw helpen of die kerels er nog staan of niet... Ik kan niet tegen mensen die zo'n dingen zomaar laten gebeuren... Oke, moesten er nu vijf mannen staan, dan zou ik ook wel anders piepen, maar twee... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 17-01-2002 14:02] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik zal gewoon doorlopen ik wil geen klappen vangen ps. als ik een 06 had zal ik wel bellen.. maar het is maar 1 mens wat maakt my dat uit als het nou 2 kerels waren die een kat of een hond rammen dan JERANIMOOO!! komt robin er even aan (ik ben robin) Godverdommen.. |
|
3, komt omdat ik 1 keer te laf ben geweest iemand te helpen...dus dat doe ik niet nog eens op die manier..nu 3 dus zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Helpen .. Altijd .. Als die kerels erg groot zijn, grijp ik die vrouw gewoon en ren met haar weg .. ben gelukkig zelf nogal stevig gebouwd dus ik denk dat dadt makkelijk gaat. Meestal als je al hard naar ze schreeuwt dat ze moeten ophouden, rennen ze al weg. Voor die mensen die door lopen .. je bent strafbaar en niet waardig om te leven. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 17-01-2002 14:58] |
|
Laat ik voor opstellen dat ik absoluut geen held ben (daar heb ik ook absoluut niet het postuur voor), MAAR als ik door zou lopen dan zou dat waarschijnlijk te erg aan me gaan knagen (uhm ja, ik heb dus een geweten). Conclusie: ik zou gaan voor optie 3. Helpen, no matter what the consequences. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 17-01-2002 15:02] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Terwijl ik 112 bel gaan helpen, geen twijfel mogelijk.. horen ze het bij 112 ook gelijk als ik klappen krijg |
|
Optie 3. Ook al bel ik niet groot en sterk, maar zo iets kun je niet zomaar laten gebeuren. En als je zelf in zo'n positie zit, wil je ook wel graag hulp. No regrets and no remorse... |
|
112 bellen en rossen maar, niet op de vrouw naruurlijk. |
|
trouwens, alsof die politie wat doet !! ik zie ze alleen maar als ze tegen me beginnen te kankeren over me rijden of lopen of wat ook !! maar ik heb een paar keer gehad toen had ik ze echt nodig, rijden die eikels gewoon keihard door !!!!!!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Hier doen ze toch wel degelijk iets hoor... Effe in 't kort... Twee jaar geleden heeft een vent eerst geprobeerd me in zijn auto te krijgen en toen dat niet lukte heeft hij geprobeerd me te overrrijden... De politie heeft me enorm goed geholpen.. ook enkele dagen later toen ik een serieuze terugslag kreeg waren ze er voor me... Dus van mij zal je geen kwaad woord over ze horen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
dat is inderdaad super goed dan !! dat ze je op dat moment hebben geholpen. Maar ik heb toch echt al meerdere keren gehad dat er zowat iemand doodging (dacht ik dan) en ze hielpen echt niet !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: het ligt er echt wel aan hoe groot de mannen zijn. als ze allebij 2x2 meter zijn heeft het niet veel zin als ik ga helpen, dan lig ik even later naast het oude vrouwtje tanden te zoeken... [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 21-01-2002 23:59] |
|
quote: Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben niet zo groot en sterk dat ik 2 mannen aankan (1 is al een probleem ). Nee, serieus, ik bel de politie en ga heel hard schreeuwen ofzo. De aandacht trekken. Dan worden ze vast wel bang ofzo..... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ligt er een beetje aan wat voor gozers het zijn. Kijk, ik mag dan wel een stoere noorman zijn maar om nou twee gigantische gasten met messen en pistolen en raketten en bommen en granaten en walkmans op met R&B-muziek te lijf te gaan... Ik zou de politie bellen, tenzij ik het meisje ken en ze een doos is. EN als het eikeltje zijn zou ik er misschien op af gaan. Ik ben niet zo'n held weet je en ik ben nog nooit in zo'n situatie verzeild geraakt. |
|
licht aan de grote van de mannen help denk ik weet wel zeker de vrouw |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |