IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wapens ter zelfverdediging bij je dragen Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 18:47 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

oooh ik zie het al, op jenTjes


I spy with my little and verrry evil eye.....


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 17-01-2002 18:51 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

wapens bij je dragen is FOUT, ik bedoel... als je de ervaring van een mes op je keel hebt gehad... denk je wel anders over het meenenmen van wapens ter "zelfverdediging"....


Ares
Usericon van Ares
Posted 17-01-2002 18:56 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Wapens zijn suf, behalve zwaarden, die zijn edel, maar aangezien zwaarden duur en zwaar zijn heb ik ze niet.. Dus...
Verder heb ik weinig ervaring op het gebied van knokpartijen.. Weet ze altijd te voorkomen..


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-01-2002 19:22 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

kheb hier een vlindermes liggen die ik vrij vaak (vooral de laatste tijd) bij me heb en verder nog wel wat ander grut ( alluminium honkbalknuppel met ijzere coating )
ik maak de laatste tijd steeds vaker mee dat mensen me willen intimideren of overvallen ( 2 pogingen in 3 weken ) tot nu toe heb ik me eruit kunnen slaan maar er komt een tijd dat ik me "vlinder" zal moeten trekken als het zo doorgaat hier in dordt


My madness, my sadness


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-01-2002 19:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Volgens mij hoef je je over dit onderwerp in Nederland geen zorgen te maken. De wet is hier namelijk heel duidelijk over. Als je jezelf verdedigd terwijl je verkracht wordt krijg je een zwaardere straf dan de verkrachter. Sterker nog, in sommige gevallen gaat de verkrachter zelfs vrij uit. Ditzelfde geldt ook voor inbrekers tegenhouden etc.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-01-2002 19:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wapens zouden in principe goed zijn, als alle mensen dat ook waren.. maar helaas. Dit zou betekenen dat elke imbeciel aan een wapen kan komen en dan is de schade niet te overzien.



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 19:38 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Echt waar?? Jezus, die wet in Nederland..... GROM!!!!!! Om dit soort dingen kan ik echt heel kwaad worden. Ik zou spontaan koningin worden en de wet veranderen!


I spy with my little and verrry evil eye.....


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-01-2002 19:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 19:38 schreef WickedKimmie het volgende:
...Ik zou spontaan koningin worden en de wet veranderen!


Volgens mij heeft de koninging niet de macht om de wet even te wijzigen.

Anders had ik het ook wel eens willen proberen. Maar dan veranderde er veel meer. En liep ook niemand met een wapen rond.


Dead things grow from deep inside...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-01-2002 19:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Das een geheel nieuw principe! Een Nederlandse koningin die een wet kan veranderen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 19:43 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Nee das waar, maar het gaat om het id!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 17-01-2002 20:23 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

Hoe meer wapens des te meer doden.
weg met wapens !!! alle vormen van vuur wapens zouden verboden moeten worden !! ook al die gekke spray's en andere shit.




[Dit bericht is gewijzigd door Black eye op 17-01-2002 20:24]


TRASH


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2002 20:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Amen to that !

Alle oorlogen zouden moet worden uitgevochten met maar 2 wapens, allebei je vuisten


Jade
Usericon van Jade
Posted 17-01-2002 21:00 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik weiger ook om wapens mee te nemen. De gebieden waar ik altijd door fiets zijn niet afgelegen en ik gun het de sicko's niet om een gevoel van angst bij mij op te wekken. Een vriendin van mij moet wel altijd door een stuk afgelegen bosgebied fietsen en als ze niet thuisgebracht wordt, dan heeft ze zo'n stok bij zich. (Denk aan Jennifer Lopez in Out Of Sight, zo'n ding) Dan vind ik wel gelegitimeerd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-01-2002 21:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik kan me goed voorstellen dat vrouwen iets ter verdediging bij zich hebben en een spuitbus lijkt me een goeie!

Ik zit op school in de Uithof, zeg maar de 'leerfabriek' vlak in de buurt van Utrecht en daar loopt dus een verkrachter rond. 's Avonds is het daar een niemandsland en worden vrouwen gegrepen -ook van de fiets!- en achterop een scooter gezet.

Laatst had die verkrachter weer een meisje van de straat gegraaid, aan een boom vastgebonden, verkracht en zo achtergelaten....

Je niet bang laten maken werkt tot op zekere hoogte maar zo'n figuur is gewoon te sterk!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-01-2002 21:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 17-01-2002 23:10 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

ik vindt mensen die messen bij zich hebben maar zwak ook la is het ter zelfverdediging kun je het ook verkeerd gebruiken of tegen je gebruikt worden.
als ik moet vechten dan gewoon op de ouderwetse manier met de vuisten dus.maar gelukkig heb ik meestal geen ruzie dus dat scheel weer


defende nos in proelio


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-01-2002 23:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 17 januari 2002 18:38 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik heb altijd een mes van 7 cm ofzo by me.. in me binnen zak.. voor als ik JENTJES tegen kom
En nu ophouden GVD ... gezeik de hele tijd. Ik houd je in de gaten. Grow up !


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 17-01-2002 23:17 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ik gebruik m'n bek,...en natuurlijk mijn scheten als wapen

Vechten = niet true®


sebinsagoil


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-01-2002 23:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 19:25 schreef XnegativeX het volgende:
Volgens mij hoef je je over dit onderwerp in Nederland geen zorgen te maken. De wet is hier namelijk heel duidelijk over. Als je jezelf verdedigd terwijl je verkracht wordt krijg je een zwaardere straf dan de verkrachter. Sterker nog, in sommige gevallen gaat de verkrachter zelfs vrij uit. Ditzelfde geldt ook voor inbrekers tegenhouden etc.


En terecht! Man, als verkrachter mag je toch zeker nog wel doen waarvoor je een verkrachter bent? Waarom is Nederland anders een vrij land dan? Net als wanneer je inbreekt, verdorie zeg, je zal toch maar een klap krijgen van de eigenaar van het pand! Aanklagen die handel! Zo kun je niet eens meer je beroep uitoefenen. Fraai zeg... Nee, als zo'n teef niet meewerkt en ze gaat je sprayen, mag je al blij zijn als ze maar twee jaar voorwaardelijk krijgt. Bah zeg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-01-2002 23:36 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Gasten als die verkrachter mogen van mij gewoon neergeschoten/doodgestoken worden hoor. zn verdiende loon...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 17-01-2002 23:47 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik heb altijd wel wat bij me... varierend van een busjuh haarlak tot een mes, afhankelijk van waar ik naartoe ga en met wie.
En ik beland liever voor een aantal jaar in de bak als onder de groene zoden.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-01-2002 23:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 23:47 schreef Iron Maiden het volgende:
Ik heb altijd wel wat bij me... varierend van een busjuh haarlak tot een mes, afhankelijk van waar ik naartoe ga en met wie.
En ik beland liever voor een aantal jaar in de bak als onder de groene zoden.


... of ongewenst op de kraamhulp?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-01-2002 23:54 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nope ik draag nooit wapens, ik geloof niet in geweld, als iemand mij 'n mes op m'n donder zet en m'n poen wil kan ie 't zo krijgen! m'n pinpas + code? prima neem maar mee! (loop de kroeg in pleeg 'n telefoontje en de boel is geblokeerd!)


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 18-01-2002 14:02 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 17 januari 2002 16:56 schreef WickedKimmie het volgende:
Wat vinden jullie ervan als mensen wapens bij zich dragen ter zelfverdediging??

Ik persoonlijk vind dat je als vrouw bijvoorbeeld best een spuitbusje pepperspray in je tas moet mogen hebben. Al is het alleenmaar voor het veilige gevoel. MAAR...je moet er wel verantwoord mee kunnen omgaan....dus niet

Wat is jullie mening?


Het is eigenlijk al belachelijk dat je zoiets uberhaupt nodig zou hebben.
Ik draag geen wapens bij me; hopelijk kan ik mij (als dat ooit nodig is) verbaal verdedigen. En anders denk ik dat ik niet te beroerd ben om een mannelijke aanvaller in zijn kloten te trappen.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-01-2002 14:06 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

het hele idee is al idioot ... wapens ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-01-2002 14:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

moet kunnen. Ik had een bijbaantje ergens buiten de stad, en moest ongeveer 2km door het bos fietsen. Ik droeg standaard een flindermes bij me. Ik heb em gelukkig nooit hoeven te gebruiken.

Tegenwoordig ga ik weer meer voor mijn blote vuisten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen