|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zo hoort dat no fear afslachten zo'n gast. |
|
quote: Yup. |
|
https://nos.nl/artikel/2365337-opnieuw-groot-medicijntekort-nederland-vaak-achteraan Leef met je mee man When your people matter, menstrual health matters |
|
Je blijft zelf (ook) aan het zeiken hè. En maar selectief verontwaardigd doen als je dan een grote bek terug krijgt. Want dan ligt het natuurlijk nooit aan jou. #flikkertochopman Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Kruip jij nou maar terug onder je tokkiesteen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Fijn dat je wederom weer even bewijst dat je het gewoon met opzet doet. En dan van een ander verwachten dat die normaal doet, wat dat dan ook moge zijn. #flikkertochopman Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Denk jij nou maar om je bloeddruk When your people matter, menstrual health matters |
|
Met mijn bloeddruk gaat het prima, die van jou daarentegen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je vergeet nog even het huilie hulie doen dat ie bedreigd wordt. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Huilie huilie? Waar zie je me huilen? De grap dat jij iemand een one trick pony noemt.. Je steunt ND tegenwoordig vaak. Schattig, mensen die elkaar steunen op een forum. En nu jij weer met een nog sarcastischere opmerking een schepje er bovenop, even zorgvuldig je woorden kiezen, een drietal lachsmileys wellicht, misschien nog een edit als je een nog scherpere ingeving hebt... Succes met je laatste woord. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Of jij bent gewoon een ontzettende jankbek en steeds meer mensen beginnen dat in te zien. Ontopic maar weer: ongelooflijk wat je op het darkweb aan wapens kunt bestellen. |
|
quote: Je bedoelt dat je teleurgesteld bent dat je ZM-buttfuckbuddies je tegenwoordig vooral (met hun eigen account) in de steek laten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Blijf je dit keer wat langer? |
|
quote:Gast, wordt volwassen When your people matter, menstrual health matters |
|
Goed advies aan jezelf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Enzovoorts enzovoorts pfff When your people matter, menstrual health matters |
|
Zelfs dat heb je door, maar toch blijf je maar doorgaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik snap niet dat je dat met droge ogen kunt zeggen. Je bent net zo erg als ik, minstens. Ik zal me dan maar de volwassene tonen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat zal dan voor het eerst zijn, maar succes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toch nog even een reminder: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Klopt. Dit was weer een mooi voorbeeld daar van: quote: Pure uitlokking. |
|
En het 'mooie' is dat ie juist zelf altijd het laatste woord wil/heeft/pakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |