|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
- Heleentjeee - Greycloak - Flappie Alzheimer - Mmayo - Mira - Levithmong - Regeer - Blastmaster |
|
- Angelofdeath - Heleentjeee - Greycloak - Flappie Alzheimer - Mmayo - Mira - Levithmong - Regeer - Blastmaster |
|
En dan was er nog cocktailvaagheden, met een verlepte theedoek die overal vriendjes maakte. Jaja, ist al weer tijd? |
|
*Moooooi was die tiiiiiijd* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Angelofdeath - Heleentjeee - Greycloak - Flappie Alzheimer - Mmayo - Mira - Levithmong - Regeer - Blastmaster - Audiophile |
|
Wie kent die dronken dreadlock knaap nog die vorig jaar met zijn leuter uit de broek van zich af ging pissen en keihard rondjes stond te draaien? http://www.youtube.com/watch?v=iZqVuk69TnQ Wat een idioot was dat! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-06-2007 15:19] |
|
The us-american death-metal-heros of FUNEBRARUM(US) cancelled their show due several line-up problems. Sad, but true! The masters of death`n grind LENG TCH´E( joined the billing of PARTY.SAN Open Air 2007 |
|
Dear folks, here are some NEWS to tell!!! Booking: DRILLER KILLER(swe) cancelled their show at PARTY.SAN 2007 due some personal/health problems. Sad but true! We are really happy to present you the participation of DYING FETUS(us) on PARTY.SAN 2007! DYING FETUS is more than a legend in us-american death metal history!!! Expect the unexpected…DEATH METAL at it´s best!!! Spread the word…DYING FETUS on PSOA 2007!!!!! www.dyingfetus.com In case you have questions regarding booking, accreditation or anything else feel free to contact JARNE(booking) via jarne@party-san.de !!! www.party-san.de |
|
Kijk dat zijn de goede berichten |
|
Ik ben nog aan het twijfelen of dat ik naar Summerbreeze zal gaan, of naar Party-San, kan niet zo goed kiezen eerlijk gezegd. Iemand nog een idee wat het gaafste is? Of hangt dat helemaal van de bands af die er spelen? Dus is er verder niet zo veel verschil? an evil incarnation of DEATH! |
|
kwestie van zelf weten Gozah |
|
Ik moet zeggen dat de sfeer op Party San geweldig is. Het is niet al te groot en lekker overzichtelijk. Genoeg eet toko's en merchandising gedoe. Verder wordt er gewerkt met 1 podium, waardoor je lekker rustig aan kunt en je niet de tering hoeft te rennen. Summer Breeze ben ik nog nooit geweest. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
White Russian zuipen bij de rare mixjes kraam!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hmm... gaat wel lekker zo... Al de 3e band die niet meer doorgaat. Wat volgt er nog meer ??? |
|
quote: Klinkt in ieder geval goed, punt is dat ik in de week van Summerbreeze vrij heb en die week daarvoor niet (PSOA), dus moet nog even kijken... Ook of de vriendin vrij kan krijgen voor PSOA. Maar bedankt voor de info in ieder geval an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Rare mixjes kraam? Was niks raars aan, alhoewel dat knalrode mierzoete goedje was wel raar en die tomatenprut met alcohol ook, bah. Hehe geniaal dat ze er tegenover bankjes hadden neer gezet |
|
En hoe zit het met het roken van een jointje daar? Op graspop was dit geen probleem, maar dit is Deutschland he Misschien heeft iemand daar ervaring mee? an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik zal het risico niet nemen maar oke zelf weten. OP weg naar wacken zijn we ook gecontroleerd. |
|
quote: Oke dan maar gewoon wat meer Duitse pinten drinken, denk ik....kan ook lekker zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik heb tot nu toe op wacken vijf jaar zonder drugs gered. Als het mij lukt lukt het jou vast ook wel |
|
Pinten.. pfftt cocktails. |
|
quote: Ook een mooi alternatief Mayo! Zijn er veel soorten? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Een heel A4tje vol met verschillende cocktails en je kunt ook een groot deel dubbel proberen ivm cola en sinaasappelsap mixjes. En vorig jaar stond er ook nog een Havana club Libre stand met Havana club/limoen/cola cocktails |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |