|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt die taake nog? |
|
quote: Nee. |
|
Dagen aftellen Ik heb er echt zwaar veel zin in, eerst 3 dagen PSOA, dan 4 dagen hotel in Nurnberg, dan 4 dagen Summerbreeze!!!!! Kan het beter? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ja! Dat er nog een band uitvalt en My Dying Bride ervoor in de plaats komt speuln. Een mens mag dromen toch |
|
quote: haha helemaal met je eens, alleen maakt het wel wat uit welke band er dan uitvalt. Maar My Dying Bride zou zeker gaaf zijn!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Welnee, maakt niks uit Maarre ook zin in, al eh.. een jaar ofzo. |
|
quote: Grote MDB fan dus Maarre als ze i.p.v. Gorgoroth zouden komen, dan zou ik het dus minder vinden. Of i.p.v. Secrets of the moon.... Van mij zouden ze wel i.p.v. Red Harvest mogen komen, das niet aan mij besteed in ieder geval.... Zit nog steeds in dubio of ik wat te smoken mee zal nemen an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ik raad het je ten zeerste af. Als ze je pakken (en die kans is groot) heb je een fiks probleem. Zelf weten, natuurlijk. Bruce Banner |
|
quote: Meer dan eventjes een boete betalen dus? Anders moet ik maar gewoon voor de Duitse pils gaan en de mixjes, waar Mayo het eerder over had an evil incarnation of DEATH! |
|
Ja kijk, als je zo'n junk bent dat je écht niet zonder kan, kan je het proberen, met alle gevolgen van dien. Maar ik zou het met "slechts" drank ende wijven proberen. Bruce Banner |
|
quote: Heb net verschillende stukken gelezen waarin staat dat de strafmaat in Duitsland veel hoger is en dat je ook nog voor moet komen in sommige gevallen. Dus dat gaan biertjes worden Ik heb blijkbaar nog niet zoveel geblowt, dat ik mijn verstand kwijt ben geraakt... [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 26-07-2007 19:53] an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Deze auto zit vol btw! |
|
- Angelofdeath - Heleentjeee - Greycloak - Flappie Alzheimer - Mmayo - Mira - Levithmong - Regeer - Blastmaster - Audiophile - Mrugly (+3) |
|
quote: Op auto's zit altijd veel btw |
|
- Angelofdeath - Heleentjeee - Greycloak - Flappie Alzheimer - Mmayo - Mira - Levithmong - Regeer - Blastmaster - Audiophile - Mrugly (+3) - Dark Incarnation + freundin an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Vergeet de BPM niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hey! Blijf van Gorgoroth af verdomme! In de hel zul je branden met zulke verwensingen! haha. Bla |
|
quote: Precies Mira, dat is dus wat ik zeg Ga je weer lekker fotootjes maken daar Goed bezig! Zet Gorgoroth maar eens true ende evil op de foto an evil incarnation of DEATH! |
|
Yep, I will Bla |
|
Is er nog iemand die een plek overheeft richting Party San en vanuit Rotterdam of omgeving komt? |
|
Nope, Groningen, Zwolle, Arnhem, grens over hier. Maar wel plek over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Damn ik zou wel heen willen...maar denk dat dat niet gaat lukken. Wanneer gaan jullie terug naar NL? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: En wanneer ga je? |
|
Zoals het lijkt woensdag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |