|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
OEH!! Daar is ie weer, de (on)regelmatig verschijnende Effenaar rock/metal agenda. EFFENAAR PRESENTS: 19 okt Powervice 22 okt The Datsuns 25 okt Korpiklaani + Drone 02 nov The Haunted + Mercenary 06 nov Napalm Death + Born From Pain 09 nov Exodus + Vader + God Dethroned + Severe Torture e.a. (mini-fest!) 13 nov Hatebreed + Unearth + Twelve Tribes 12 dec Lords Of Altamont 05 jan ‘07 Deicide + Visceral Bleeding e.a. 22 feb ’07 Rotting Christ + Carpathian Forest + Malevolent Creation e.a. 23 mrt ’07 Cannibal Corpse EFFENAAR EXPECTS: Crumbsuckers + The Accüsed + Extreme Noise Terror + Driller Killer (date t.b.a.) MORE to be announced soon: WWW.EFFENAAR.NL Only Deaf Is Real! |
|
09 nov Exodus + Vader + God Dethroned + Severe Torture e.a. (mini-fest!) Is het dan zo dat Vader en Exodus tegelijkertijd spelen? Dat is dan weer een beetje jammer... |
|
Ben bij de meeste dingen wel present gok ik |
|
quote: Nope, je kan kaartjes kopen voor óf Exodus óf Vader, maar je kan ook een COMBITICKET kopen (gelimiteerd aantal trouwens)! En dan is het natuurlijk niet zo dat we Vader en Exodus tegelijkertijd laten spelen... Het tijdschema wordt fijn op elkaar afgestemd! Only Deaf Is Real! |
|
quote: Aanwezig! |
|
quote: Ah beterz |
|
LOL! Ik las 'Efteling metal agenda' |
|
quote: Dat mag ik toch hopen Heb daar een tijdje geleden ook een combiticket voor gehaald |
|
quote: Moet ik nog zien gebeuren: Vader in de Efteling! Only Deaf Is Real! |
|
De zogenaamde 'Sprookjes Metal' kan nog best. |
|
quote: Van het weekend ook maar een combi gehaald; niet dat ik iets met het Vader-package kan (Exodus daarentegen zwaar persoonlijke favoriet), maar voor drie euri extra de kans missen dronken te worden in twee zalen (of als je bekenden tegenkomt, zodat je nog beter dronken wordt) leek mij geen optie. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bij Hatebreed en Cannibal corpse sowiso aanwezig. Rest is nog allemaal n twijfelgeval. |
|
Op 9 nov. bij VADER, God Dethroned en Severe Torture helemaal aanwezig Kan nog wel lui meenemen vanuit richting Den Bosch. |
|
Net besloten dat we aanwezig zullen zijn bij Vader |
|
Severe Torture en Cannibal Corpse aanwezig! The Haunted kan ik helaas niet |
|
Oeh t gaat hard met die kaarten v. Vader / combitickets. Bijna uitvwerkocht. We zijn zelfs aan het overwegen de show van Vader naar de grote zaal te verplaatsen en Exodus naar de... kleine! Only Deaf Is Real! |
|
Kijk eens aan! Nouja ik heb mijn kaart al, voor Vader, geen combi. Ik merk morgen wel in welke zaal het is |
|
Yess, the Crumbsuckers Had al wel gelezen dat ze weer bij elkaar waren en een gig in amerika gedaan hadden, maar nu ook naar Nederland toe dusch waarschijnlijk. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: toer is alleen uitgesteld.... HELAASCH! Only Deaf Is Real! |
|
Nu definitief: vanwege het grote aantal verkochte combitickets / tickets voor Vader zal Exodus + supp in de kleine zaal spelen en Vader + supps in de grote zaal van de Effenaar. Het tijdschema wordt nu: 20:00 - 20:20 Inactive Messiah (grote zaal) 20.15 - 20.45 Biomechanical (kleine zaal) 20:30 - 21:00 Severe Torture (grote zaal) 21:15 - 22:00 God Dethroned (grote zaal) 21.15 - 22.45 Exodus (kleine zaal) 22:30 - 23:30 Vader (grote zaal) Only Deaf Is Real! |
|
Verrassende ontwikkeling! Maar goed, dat wordt dan de kleine zaal voor mij |
|
Exodus kleine zaal? Dat vind ik een beetje misplaatst. God dethroned speelde gister zo slap dat die wel kunnen ruilen. [Dit bericht is gewijzigd door Vattakorongok op 08-11-2006 17:17] Gelegenheids satanist |
|
Ik geloof dat Vatbrabbrl het verhaal niet helemaal snapt... |
|
Is dat zo? Leg mij eens uit wat ik niet snap dan? Het zijn 2 losse concerten en dan doen ze exodus in de kleine zaal. of mis ik dat toevallig? [Dit bericht is gewijzigd door Vattakorongok op 08-11-2006 21:03] Gelegenheids satanist |
|
quote: Het lijkt me toch vrij duidelijk dat het NIET misplaatst is dat Exodus in de kleine zaal staat. Wel verrassend misschien, maar niet misplaatst. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |